اقلام ست اداری و چاپ آنها

چاپ سربرگ چاپ ست اداری

چاپ سربرگ چاپ ست اداری


اقلام ست اداری و چاپ آنها

اقلام ست اداری و چاپ آنها برای شرکت ها و سازمان ها اهمیت زیادی دارد و ضروری است که در یک قالب طراحی و چاپ شود. این هماهنگی و یکدست بودن نشانگر حرفه ای بودن و بازتاب دهنده اطلاعات سازمان شما برای مشتری است. چاپ ست اداری محدود به شرکت ها و سازمانهای بزرگ نیست و حتی کسب و کارهای کوچک هم به آن نیاز دارند. زیرا لازمه انجام مکاتبات و روابط با دیگر مشاغل و سازمان ها  می باشد.

چاپ ست اداری برای یک کسب و کار نشان دهنده دیدگاه و نماد شرکت در نزد مشتری خواهد بود. با توجه به کم هزینه بودن و فرآیند سریع طراحی و تولید ست اداری، اگر سازمانی فاقد این اقلام باشد نشان دهنده کم کاری و یا بی توجهی به جایگاه خود و مشتری خواهد بود. ضرورت چاپ ست اداری در درجه اول نشان دهنده عملکرد مثبت یک سازمان است.

با اقدام به این کار و چاپ ست اداری میتوانید روابط خود را با دیگر سازمانها و شرکت ها گسترش دهید. همچنین روابط دورن سازمانی را نظم ببخشید و به آن جهت بدهید. از زمان تولد سازمانها و ایجاد شرکت های رسمی و بزرگ، مکاتبات اداری جایگاه ویژه ای دارند و اقلام ست اداری در هر نوع میتواند گوشه ای از این مکاتبات و روابط را پوشش دهد.

امروزه حتی با وجود توسعه سیستم های اتوماسیون اداری و ارتباطات اینترنتی هنوز هم چاپ ست اداری جایگاه ویژه خود را دارد و همچنان کاربردی مانده است. اقلام ست اداری شامل پاکت نامه، سربرگ و … میشود که هرکدام برای مورد خاصی مورد استفاده قرار میگیرد.در حقیقت عدم استفاده از اقلام ست اداری نشان دهنده بی نظمی و کج سلیقگی سازمانی خواهد بود.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

بازاریابی با چاپ پاکت

اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری

اقلام ست اداری و چاپ آنها

چاپ سربرگ و پاکت در ست اداری

شاید بتوان مهمترین و اصلی ترین اقلام ست اداری چاپ سربرگ دانست. سربرگ ها اوراقی هستند که جهت مکاتبات بین سازمانی یا درون سازمانی مورد استفاده قرار میگیرند. تمامی فاکتورها، قراردادها و … روی سربرگ نوشته میشود. چاپ سربرگ حاوی نام و لوگو و اطلاعات تماس و آدرس شرکت شما خواهد بود. همچنین به لحاظ حقوقی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. چاپ سربرگ A4 و A5 بنابر ضرورت و نوع کاربرد از پر مصرف ترین نوع سربرگ است.

از دیگر اقلام مهم در ست اداری چاپ پاکت است که همیشه حاوی یکی از نامه ها، فاکتورها و رسیدهای اداری خواهد بود. پاکت ها هم مانند سربرگ حاوی آدرس و نام سازمان فرستنده هستند و نقش مهمی در رساندن پیام و درخواست یک شرکت دارند. از این جهت باید چاپ پاکت، باکیفیت و هماهنگ با دیگر اقلام ست اداری انجام گیرد.

چاپ پاکت در سایز های A4 و A5 انجام میگیرد و هرکدام بنابر نیاز شرکت کاربرد خود را خواهند داشت. پاکت نامه A5 برای نامه های معمول استفاده میشود و اگر بخواهید کاغذ یا قراردادی بدون تاخوردگی به مقصد برسد باید اقدام به چاپ پاکت A4 کرد. پاکت ها برای رساندن انواع نامه و فاکتور و … استفاده میشوند و ضرورت چاپ و استفاده از آنها را نمیتوان نادیده گرفت.

اقلام ست اداری و چاپ پاکت

چاپ ست اداری ارزان و باکیفیت

اولین مرحله در اقدام به چاپ ست اداری آن است که بدانیم چگونه میتوان یک چاپ ارازن و باکیفیت برای آن تهیه کرد. چاپ اقلام ست اداری روش های گوناگونی دارد و اولین ایده معمولا برای صاحبان کسب و کار این است که از قالب های آماده برای چاپ استفاده کنند. قالب های آماده یا از پیش طراحی شده قیمت پایین تری دارند اما اصلا برای ست اداری مناسب نیستند. تنها مزیت آنها قیمت پایین برای طراحی است اما به کیفیت کار بسیار آسیب میزنند.

ممکن است بسیاری از این قالب های آماده زیبا و کاربردی باشند اما هماهنگ کردن انها با نشان شرکت و رنگ سازمانی میتواند کلیه طرح را خراب کند. برای چاپ ست اداری اختصاصی بهتر است از نو اقدام به طراحی کنید و نتیجه خوب و باکیفیت تری داشته باشید. بهترین کار برای کاهش هزینه این است که یک طرح ساده اما کاربردی برای چاپ سربرگ و پاکت و … در نظر بگیرید تا کار مقرون به صرفه و زیبا شود.

همچنین میتوانید برای چاپ ست اداری از کاغذهای با گرماژ پایین و نازک انتخاب کنید. این کار تا میزان زیادی هزینه های شما را کاهش خواهد داد. استفاده از اندازه های استاندارد روش دیگری برای چاپ ست اداری ارزان و باکیفیت است. اندازه های استاندارد میزان هدر رفت کاغذ و هزینه چاپ را به شدت کاهش میدهند.

قدم بعدی برای اینکار خرید برخی اقلام ست اداری به طور آماده است. مثلا به جای چاپ پاکت اختصاصی میتوانید پاکت ها را آماده بخرید. همچنین استفاده از چاپ تک رنگ و دو رنگ نیز باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. پس برای چاپ ست اداری ارزان و باکیفیت از یک طرح ساده با چاپ دو رنگ یا تک رنگ استفاده کنید و از این راه هزینه های خود را تا جای ممکن کاهش دهید.

اقلام ست اداری و چاپ آنها چاپ ست اداری

چاپ اقلام ست اداری را از ما بخواهید !

اگر برای سازمان و برند شما شهرت و تبلیغ مهم است باید بدانید یکی از کم هزینه ترین و پربازده ترین روشهای تبلیغات چاپ ست اداری است. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و ست اداری اختصاصی خود را از آراکس پرینت سفارش دهید. چاپخانه ما با بیش از سی سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات آمده همکاری با شما برای چاپ سربرگ، چاپ پاکت و … می باشد. برای دریافت اطلاعات و تماس با ما از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

3 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.