تاریخچه چاپ ست اداری

تاریخچه چاپ ست اداری

تاریخچه چاپ ست اداری

اگر بخواهیم به تاریخچه چاپ ست اداری برگردیم بشر در قدیم از تمام اقلام ست اداری استفاده می کرد اما این اقلام هماهنگی لازم را با یک دیگر نداشتند. ست اداری در واقع به مجموعه ای از اوراق اداری شرکت ها یا سازمان ها گفته می شود. ست اداری شامل سربرگ، یادداشت، پاکت نامه، فاکتور و کارت ویزیت و… می باشد. چاپ ست اداری به منظور هماهنگی بیشتر و نشان دادن نظم و ترتیب سازمان به مخاطب انجام می شود.

بشر در گذشته برای نامه نگاری و ارسال نامه از پاکت استفاده می کرد و همچنین برای نوشتن نامه ابتدا نام شرکت خود را یادداشت می کرد و بعد نامه را می نوشتند برای دادن شماره شرکت و آدرس از تکه ای کاغذ استفاده می کرد اما این ها تماما باعث می شد تا شرکت نامنظم تر دیده شود. برای همین چاپ ست اداری آغاز شد. با چاپ ست اداری اتفاق بزرگی برای شرکت ها و سازمان ها افتاد. برای مثال مدیران شرکت ها دیگر نیاز نداشتند نام شرکت خود را یادداشت کنند و بعد نامه را ارسال کنند زیرا با چاپ سربرگ این مشکل به راحتی حل شد.

هماهنگی بیشتر سازمان با چاپ ست اداری

با چاپ ست اداری می توان گفت سازمان ها و شرکت ها به یک هماهنگی بهتری دست پیدا کردند. اگر به تاریخچه چاپ ست اداری رجوع کنیم متوجه خواهیم شد که ست اداری در گذشته نیز بوده است تنها طرح ها هماهنگی لازم را نداشته است. با چاپ ست اداری شرکت ها توانستند در زمان کمی اطلاعات مورد نیاز خود را به مخاطب انتقال دهند. شما چاپ اطلاعات شرکت خود بر روی پاکت نامه، سربرگ، کارت ویزیت و… می توانید به صورت غیر مستقیم تبلیغات را برای شرکت خود انجام بدهید و مخاطب خود را به راحتی جذب شرکت کنید.

2 Comments

  • طراحی برای چاپ ست اداری هم جزو خدمات شما هست یا باید طراحی رو خودمون انجام بدیم ؟

    • درود بر شما دوست عزیز میتونیم ما برای شما طراحی کنیم و یا طرحتون رو بفرستین ما براتون چاپ کنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.