تاریخچه چاپ سربرگ

تاریخچه چاپ سربرگ

سربرگ یکی از زیر مجموعه های ست اداری است و معمولا برای نوشتن نامه ها، فاکتور و نامه نگاری ها در سازمان نیاز است تا سربرگ چاپ شود. اما تاریخچه چاپ سربرگ به  سی سال قبل باز میگردد و اولین بار توسط گروهی از هنرمندان در اروپا انجام گرفته است.

هفت نفر هنرمند و طراح تصمیم به شرکت در مسابقه سالیانه تایمز گرفتند و این رقابت منجر به طراحی و تولید سربرگ شد. در سال 1982 لوئل وبر انجمنی بنا کرد و از کلیه متخصصین در این زمینه خواست تا هنر خود را در زمینه طراحی سربرگ ها در اختیار دیگران قرار دهند. این نشست ها به مرور چاپ این محصول را پر رونق و چشم گیر کرد. پس از آن استفاده از سربرگ ها فراگیر شد و امروزه در تمام جهان مورد استفاده است.

در دنیای امروز و با توجه به تمایل ارتباطات مجازی و ارسال نامه های الکترونیکی همچان سربرگ ها جایگاه خود را دارند. این تدوام و ماندگاری به این جهت است که سربرگ ها برای نامه نگاری مورد استفاده قرار میگیرند و نامه ها همچنان کارکرد خود را حفظ کرده اند. شما در هر سازمان و کسب و کاری که باشید به این اوراق نیاز دارید و نمیتوان ضرورت چاپ و استفاده از آنها را نادیده گرفت.

در این بین کیفیت بالا و هماهمنگی با سایر اقلام در ست اداری برای سربرگ مهم است. از این جهت باید اتحاد در رنگ، طرح و نام و نشان سازمان در همه این ملزومات رعایت شود و یکدست و هماهنگ باشد.

تاریخچه چاپ سربرگ

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متدوال مشتریان

چاپ سربرگ ارزان یعنی چه؟

اگر در زمان سفارش برای چاپ سربرگ طرح شما آماده باشد و همچنین تعداد کم از آن را بخواهید هزینه چاپ برای شما کاهش پیدا میکند. در صورت نیاز به تیراژ بالا از چاپ بهتر است از چاپ افست استفاده کنید تا برای شما مقرون به صرفه باشد.

زمان تحویل سفارشات به چه صورت خواهد بود؟

زمان تحویل سفارشات چاپ سربرگ متناسب با نوع محصول و پس از ثبت و تائید سفارش تعیین خواهد شد. برای اطلاع از شرایط دقیق باید نوع سفارش شما بررسی شود.

چه محصولاتی برای چاپ قابل سفارش هستند؟

تمام ادارات و سازمان ها میتوانند انواع سفارشات چاپی اعم از چاپ سربرگ، پاکت، کارت ویزیت و … را از چاپخانه آراکس بخواهند.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.