تاریخچه چاپ پاکت

تاریخچه چاپ پاکت

تاریخچه چاپ پاکت

_

تاریخچه چاپ پاکت به استفاده بشر از نامه ها و نامه نگاری باز میگردد. از زمان پیدایش پدیده های نوشتاری همیشه از نامه به شکل های مختلف استفاده می شده است. نامه ها معمولا برای رساندن پیام، درخواست یا اطلاع رسانی نوشته میشدند. اما برای ارسال آنها نیاز به پاکت بود. بشر همیشه نیازمند رساندن پیام یا انتقال خواسته ها بوده و بعد ها نامه را همچنین برای انتقال اندیشه و احساس نگاشته است.
از زمان چاپارها و بریدها تا عصر تکنولوژی و اینترنت، همچنان نامه ها جایگاه و اهمیت خود را حفظ کرده اند. از ارتباطات دوستانه گرفته تا مکاتبات اداری و رسمی نیاز به نوشتن و ارسال نامه است. به این دلیل باید نامه ها را کارآمدترین روش برای بیان احساس و قصد دانست.

پاکت نامه اداری محصولی چاپی است که برای بسته بندی و انتقال نامه ها و دیگر مراسلات مورد استفاده قرار میگیرد. زمان چاپ و استفاده از پاکت ها به سال 1840 در کشور انگلستان باز میگردد. پاکت ها در آن زمان به صورت دستی ساخته میشدند و کاغذ نامه درون آن قرار داده میشد.
در ابتدا ساخت پاکت با کاغذ دشوار بود و دور ریز زیادی داشت. بعد ها جرج ویلسون روشی را ابداع کرد که طی آن این مشکل رفع شد و دور ریز کاغذ کاهش پیدا کرد. 5 سال بعد شخصی بنام ادوین هیل به هماره دوست خود وارن دلارو اقدام به اختراع یک دستگاه کردند که با بخار کار میکرد. به این ترتیب پاکت به وسیله دستگاه برش خورده و تا میشدند. امروزه درصد زیادی از پاکت ها با دستگاه تولید میشوند و صنعت پاکت سازی به کل دنیا صادر شده است.

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متداول مشتریان

هزینه چاپ پاکت چقدر است؟

هزینه چاپ پاکت نامه بر اساس تیراژ، نوع کاغذ و استفاده یا عدم استفاده از خدمات چاپی مانند برجسته سازی لوگو و … بستگی دارد.

چاپ پاکت در چه ابعادی انجام میشود؟

اندازه معمول برای چاپ پاکت در دو سایز A4 , A5 است.

مدت زمان تحویل سفارشات چاپ پاکت چند روز است ؟

بسته به نوع سفارش و پاکت های درخواستی چاپ و تحویل کار زمان متفاوتی دارد. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.