سربرگ و نامه های اداری

سربرگ و نامه های اداری چاپ سربرگ

سربرگ و نامه های اداری چاپ سربرگ


سربرگ و نامه های اداری

چاپ سربرگ و نامه های اداری رابطه مستقیم و موثر دارند و دارای کاربرد فراوانی برای هر اداره و سازمانی هستند. از سربرگ ها معمولا برای تمامی سازمانهای حقوقی و موسسات تا کسب و کارهای کوچک استفاده میشود تا نامه ها را در آن تایپ کنند. حتی برای پزشکان و فروشگاه های کوچک هم سربرگ اختصاصی میتواند چاپ شود.

لزوم نامه نگاری بین سازمانها چاپ سربرگ را ضروری کرده است و شایسته است تا هر مدیری با طرح اختصاصی و مناسب با تم سازمان خود سربرگ خود را داشته باشد. درج قرار دادها و فاکتورها هم باید روی سربرگ صورت گیرد تا به آن نامه و فاکتور و قرار داد اعتبار ببخشد. پس اعتبار یک سازمان در گرو تنها متن نامه نیست و یک قرار داد روی یک کاغذ ساده اعتباری ندارد.

چاپ سربرگ روی دو ابعاد رایج A4 و A5 صورت میگیرد و سربرگ ها از سمت چپ در بالا دارای نام و نشان سازمان، تاریخ و شماره نامه و سایر مشخصات لازم می باشند. از ابعاد کوچک تر سربرگ برای یادداشت و یا نامه درون سازمانی استفاده میشود که برای چاپ، سفارش یادداشت معمولا در تعداد بالا انجام میشود.

تمامی سربرگ ها باید دارای لوگو رسمی و آرم شرکت باشند. از این جهت اوراق مهمی به شمار می آیند و باید مراقب باشید تا از آنها سوء استفاده نشود. برای چاپ سربرگ معمولا از کاغذ تحریر 80 گرمی، 100 گرمی یا کاغذ کتان 120گرم استفاده میشود. این کاغذها بهتر و مقرون به صرفه تر هستند تا برای چاپ در تعداد بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت چاپ سربرگ 

قیمت چاپ سربرگ و نامه های اداری به عوامل زیادی بستگی دارد که عبارتند از :

– اندازه کاغذ،

– نوع کاغذ و گرماژ آن،

– تعداد رنگ

– تیراژ کار

– نوبت چاپ

– هزینه برش و خدمات صحافی

هزینه چاپ سربرگ  برای چاپ دوم معمولا تا 10 درصد کاهش می یابد و کمتر محاسبه خواهد شد. چاپ این قلم از ست اداری برای نامه و ارسال تمام اوراق و قراردادها است و از این جهت بهتر است با طرح اختصاصی خود سازمان انجام گیرد. توصیه میشود از طرح لایه باز و امده برای سربرگ استفاده نکنید و آنرا به صورت ویژه از یک طراح حرفه ای بخواهید تا هم کیفیت کار حفظ شود  و هم اعتبار شما را بیشتر کند.

میتوانید چاپ سربرگ را به همراه خدمات تکمیلی مانند نقره کوب، طلاکوب، رنگ ساختگی، رنگ پنجم، لوگو برجسته و برش خاص انجام دهید. چاپ برای سربرگ به صورت افست و روی شیت اختصاصی انجام میگیرد تا امکان نظارت بر تولید در تمام بخش های آن وجود داشته باشد. میتوانید جهت بهینه سازی هزینه ها تیراژ را در تعداد بالا بخواهید تا هزنیه هر عدد برای شما کمتر محاسبه گردد.

سربرگ یک ابزار تبلیغاتی 

اگر شما به دنبال گشترش کسب و کار خود هستید و میخواهید آنرا پایدار و ماندگار کنید باید به چاپ سربرگ و سایر اقلام ست اداری اهمیت زیادی بدهید. کیفیت چاپ برای این ملزومات سازمانی بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به آنها کرد. تنها داشتن سربرگ به تنهایی کافی نیست و طرح و چاپ آن هم مهم و حیاتی است تا در زمان ارسال نامه و اوراق برای شما برندسازی کند.

شاید باعث تعجب شما باشد که چگونه میتواند با چاپ سربرگ برندسازی و تبلیغات انجام داد. سربرگ و نامه های اداری تنها برای اطلاع رسانی یا مکاتبات نیستند و حاوی مهمترین مطالب بین شازمانها می باشند. از این جهت لازم است که هویت سازمان شما روی این برگه ها مشخص باشد تا در زمان غیاب تان نزد مشتری و مخاطب جلب نظر کند.

مهم است که در زمان چاپ سربرگ از چه کاغذ و چه کیفیت بهره مند شوید تا بتواند اعتبار و اعتماد مشتریان شما را تا میزان لازم جلب نماید. بالا بودن کیفیت در هر زمینه ای شرط اول کسب و کار ها است تا درآمد و فروش را هم افزایش دهد. کاربرد سربرگ در نمایشگاه و همایش را نباید فراموش کرد که تاثیر زیادی در جلب نظر رقیبان و مشتریان دارد.

سربرگ و نامه های اداری چاپ ست اداری

چاپ سربرگ حرفه ای را از آراکس بخواهید !

ست اداری شامل ملزوماتی است که چاپ سربرگ یکی از آنها است و به طور ویژه برای انجام نامه نگاری و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت ها و سازمان ها استفاده میشود. سربرگ ها و به طور کلی مجموعه ست اداری نشان هویت و سازنده اعتبار برای یک سازمان هستند. باید طراحی و چاپ آنها به طور ویژه و به منظور تبلیغات برای ادارات انجام میگیرد و تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و برندسازی دارد.

برای داشتن یک نتیجه مطلوب از هر کاری لازم است تا انجام انرا از یک حرفه ای بخواهید. چاپخانه آراکس با سابقه درخشان و کادری مجرب آماده پذیرش سفارشات شما در زمینه چاپ می باشد تا اطمینان شما را از نیتجه آن جلب نماید. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش چاپ میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.