سفارش چاپ ست اداری

سفارش چاپ ست اداری

سفارش چاپ ست اداری

سفارش چاپ ست اداری موجب افزایش اعتبار هر شرکتی خواهد شد. از اقلام ست اداری معمولاً برای مکاتبات شرکت استفاده می شود. دلیلش هم این است که برای اولین بار که میخواهید ارتباط برقرار کنید یک ارتباط موثر و ماندگار داشته باشید مخصوصا شرکت هایی که اولین قدم را در ارتباطات برمیدارند بهتر است چاپ ست اداری را از قلم نیندازند اگر هم بودجه ی کمی در این زمینه کنار گذاشته اید نگران نباشید چاپخانه آراکس با همان میزان بودجه ی شما میتواند بهترین ست اداری را ارائه کند.

همانطور که میدانید ست اداری از چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ کارت ویزیت و … تشکیل شده است البته اقلام دیگری هم هست که میتوانید هر کدام که خواستید سفارش دهید مثلا بعضی شرکت های برای اینکه در دل مشتری جا باز کنند از تقویم های فانتزی ،ساک دستی ها هم استفاده می کنند.

سفارش چاپ ست اداری برابر با یک بازاریابی موفق

چاپ ست اداری میتواند هویت سازمانی یک شرکت را به نمایش بگذارد با چاپ ست اداری منحصر به فرد به راحتی می توانید کسب و کار کوچک خود را به بزرگترین شرکت تبدیل کنید. از ویژگی های چاپ اوراق اداری این است که هارمونی رنگی که در تمام اقلام وجود دارد به راحتی می تواند نشان دهنده ی این باشد که آن سازمان یا شرکت دارای نظم خاصی هستند و کار شما را به موقع انجام می دهند.

هرچقدر به مشتری یا شرکت دیگری که به آن همکاری میکنید اطمینان دهید که میتوانید کارش را به موقع و منظم انجام دهید او میتواند راحت تر به شما اعتماد کند و تبدیل به مشتری پایه ثابت شما شود. بازاریابی با اقلام ست اداری مثل چاپ سربرگ که میتواند ارتباطات مشتریان با شما را افزایش دهد و چاپ پاکت هم در زمینه ی ثبات شما در ذهن مشتری را بیشتر می کند.

برای ترویج کسب و کار خود بهتر است اولین قدم  ، چاپ ست اداری را با ما بردارید تا نتیجه ای فراتر از آنچه که در ذهنتان است را به دست آورید.

روانشناسی رنگ ها در صنعت چاپ

موضوع رنگ و تاثیر آن بر روی روحیه و روان افراد به شخصیت افراد مربوط می باشد که باید گفت خوشبختانه این روزها قبل از سفارش چاپ ست اداری مشتریان به رنگ ها هم نیز توجه خاصی پیدا کرده اند. رنگ ها معیار سنجش شخصیت افراد مختلف به شمار می رود چرا هر یک از رنگ ها می تواند بر روی روح و جسم افراد تاثیر خاص خود را بگذارند. رنگ های اصلی شامل قرمز و آبی و زرد می باشد و دیگر رنگ ها از ترکیب این رنگ ها با یک دیگر به دست می آیند. رنگ ها هر کدام می توانند گویای یک پیام مشخص باشند که بر اساس نیاز خود می توانید از ترکیب آن ها برای ارسال پیام خود به مخاطب استفاده نمایید.

طراح باید بتوانید از بین تمامی رنگ ها از رنگ مناسب در جای خودش استفاده کند تا بتواند از طریق ست اداری که طراحی و چاپ کرده است به درآمد بالا دست پیدا کند. رنگ یکی از المان هایی می باشد که کسب و کار شما بهتر از سایر رقبا به نمایش در می آورد. رنگ ها می توانند باعث شناخت کسب و کار شما به مشتری بشوند. در سفارش آنلاین ست اداری رنگ ها می توانند 80 درصد انگیزه را درون افراد مختلف ایجاد کنند.

مفاهیم رنگ های مختلف در چاپ ست اداری

سفارش چاپ ست اداری - چاپ ست اداری

سفید

سفید رنگ صلح جهانی می باشد. رنگ سفید در لغات به معنای پاک کننده، صلح، بی گناهی، تصفیه شده و… معنا شده است.

سفارش چاپ ست اداری- چاپ ست اداری ارزان

زرد

رنگ زرد می تواند پیام های مختلفی را به مخاطب ارسال کند. از رنگ زرد عموما برای طراحی لوگو که جلب توجه ایجاد کند استفاده می کنند. رنگ زرد باعث ایجاد جلب توجه می شود!

سفارش چاپ ست اداری - چاپ سربرگ

نارنجی

رنگ نارنجی از ترکیب رنگ های زرد و قرمز به دست می آید. از این رنگ برای ایجاد جلب توجه و تحریک کردن احساسات، ایجاد شادابی استفاده می شود.

سفارش چاپ ست اداری - چاپ ست اداری حرفه ای

آبی

رنگی آرامش دهنده که عموما افراد برای طراحی لوگو از این رنگ استفاده می کنند. این رنگ نشان دهنده قدرت، موفقیت، آرامش و اطمینان می باشد.

سفارش چاپ ست اداری - چاپ ست اداری - آراکس

سبز

رنگ سبز نشان دهنده زندگی دوباره می باشد. این رنگ پر از آرامش و تسکین دهنده می باشد. این رنگ همچنین نشان دهنده حسادت نیز می باشد. در لغت به معنای سلامتی، طبیعت و… می باشد.

سفارش چاپ ست اداری - چاپ ست اداری اختصاصی

بژ

این رنگ در واقع نوعی رنگ قهوه ای مایل به زرد می باشد. این رنگ را نمود روشنی می نامند. افرادی که قصد طراحی و چاپ ست اداری به صورت سنتی دارند می توانند از این رنگ در ست اداری خود استفاده کنند.

سفارش چاپ ست اداری - چاپ ست اداری با کیفیت

بنفش

بنفش هم یک رنگ سرد و هم یک رنگ گرم به حساب می آید. اگر می خواهید ست اداری شما چشم گیر باشد و شما را یک شرکت خلاق نشان دهد می توانید از رنگ بنفش در طراحی و چاپ ست اداری خود استفاده کنید.

سفارش چاپ ست اداری - چاپ پاکت

سیاه

رنگ سیاه نشانه قدرت و اقتدار و کنترل می باشد. اگر می خواهید شرکت شما مقتدرانه تر در چشم مشتری به نمایش در بیاید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ سیاه در ست اداری می باشد.

استفاده از کدام رنگ برای چاپ ست اداری مناسب می باشد؟

تماشای رنگ های گرم می تواند ضربان قلب را بالا ببرد اگر می خواهید ست اداری شما هیجان مخاطب را بالا ببرد می توانید از رنگ های گرم استفاده کنید. در میان تمام رنگ های گرمی که وجود دارد رنگ قرمز می تواند به سرعت چشم مخاطب را درگیر خود کند. رنگ خاکستری به تنهایی نمی تواند مناسب ست اداری شما باشد اما اگر این رنگ با دیگر رنگ ها ترکیب کنید به سرعت می تواند بر روی ذهن مخاطب اثر بگذارد. در زمان طراحی ست اداری می توانید از تضاد رنگ های گرم و سرد نیز استفاده کنید. یکی میزان درخشندگی و دیگری وسعت دید را افزایش می دهد با ترکیب این دو با یک دیگر می توانید ذهن مخاطب را درگیر کنید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.