سفارش چاپ پاکت

سفارش چاپ پاکت

سفارش چاپ پاکت

_

پاکت ها نماینده سازمان و برند شما هستند از این جهت باید به طراحی و کیفیت چاپ انها دقت کنید. پس مهم است که سفارش چاپ پاکت را از چه چاپخانه ای بخواهید و یا طراحی را چه کسی برای شما انجام دهد. چاپ باید دقیقا مطابق با سلیقه و هدف شما انجام گیرد. زیرا وظیفه اصلی پاکت ها حمل نامه و معرفی شما و سازمان تان به مشتری است.
چاپ پاکت همچنین به عنوان رسانه ماندگار برای تبلیغات عمل میکند. زیرا حاوی لوگو نام سازمانی شماست و در سایزهای مختلف اطلاعات مفیدی را از شما به مخاطب بیان میکند. سازهای مختلف پاکت برای ارسال انواع مکاتبات استفاده میشود. پاکت ها میتوانند حاوی نامه ها، فاکتورها و قرار دادها باشند و به همین دلیل طراحی و تولید میشوند.
ابعاد پاکت همیشه باید مطابق کاغذ های مرسوم تعیین شود. به این جهت اندازه تا خورده کاغذ برای پاکت نامه اداری یا پاکت ملخی لحاظ میشود. برای ارسال کاغذ بدون تا خوردگی هم از سایز A4 ها استفاده میکنیم.

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متداول مشتریان

حداقل تیراژ برای چاپ پاکت چقدر است؟

حداقل تعداد تیراژ برای چاپ پاکت 100 عدد می باشد.

هزینه چاپ پاکت چقدر است ؟

هزینه برای چاپ بسته به نوع محصول و جنس کاغذ متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما در سایت  ما تماس بگیرید.

چطور چاپ پاکت را سفارش دهید؟

برای ثبت سفارش میتوانید از طریق شماره های سایت تماس بگیرید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.