قوانین طراحی و چاپ سربرگ

قوانین طراحی و چاپ سربرگ

قوانین طراحی و چاپ سربرگ


با قوانین طراحی و چاپ سربرگ آشنا شوید

با دانستن قوانین طراحی و چاپ سربرگ می توانید یک سربرگ حرفه ای داشته باشید. بیشتر این افراد تصور می کنند که از چاپ سربرگ برای تبلیغات استفاده می شود اما اینطور نیست درواقع سربرگ به شما کمک می کند که شما نامه های خود را بهتر به مشتریان خود ارائه دهید. با آن که چاپ سربرگ این قابلیت را دارد که برای بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد اما قابلیت های دیگری نیز دارد که به کمک آن می توانید مکاتبات خود را با دیگر شرکت ها انجام دهید. شاید سربرگ یک برگه ی ساده باشد اما سربرگ می تواند جز مهمترین موارد یک شرکت یا ادراه باشد.

با چاپ سربرگ می توانید به شرکت خود هویت ببخشید و هویت بخشیدن به شرکت مساوی با اعتماد بیشتر مشتری به شما می باشد. در این نوشته ما قصد داریم شما را با چندین قوانین چاپ سربرگ آشنا کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید چاپ سربرگ را به صورت انجام دهید.

قوانین طراحی و چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

اندازه مناسب برای طراحی و چاپ سربرگ 

اولین قوانین طراحی و چاپ سربرگ که باید به توجه داشته باشید انتخاب اندازه ی مناسب چاپ سربرگ می باشد. شاید می توان اینگونه گفت که قانون مشخصی در این زمینه وجود ندارد اما اندازه طراحی و چاپ سربرگ دارای استانداردهایی می باشد به کمک اندازه کاغد انجام می شود. طراحی و چاپ سربرگ در اندازه ی A4 , A5  انجام می شود این سایزها پرکاربردترین سایزها برای چاپ سربرگ می باشد. شما می توانید براساس اندازه ی سربرگ خود چاپ پاکت نامه اختصاصی را انجام دهید. بهتر است بگوییم که چاپ سربرگ و چاپ پاکت نامه هر دو جز ست اداری می باشد و بهتر است هر شرکتی چاپ ست اداری را انجام دهد تا یک شرکت یکپاچه در چشم مشتری دیده شود.

مطالب پیشنهادی:

اهداف چاپ سربرگ چیست؟

اقلام ست اداری و چاپ آن ها

قوانین طراحی و چاپ سربرگ - چاپ سربرگ

اطلاعات خود را در سربرگ چاپ کنید

پس از آن که اندازه موردنظر خود را در چاپ سربرگ انتخاب کردید به دومین قوانین طراحی و چاپ سربرگ توجه کنید. مهمترین دلیلی که می گوییم می توانید با چاپ سربرگ بازاریابی را انجام دهید این می باشد که می توانید اطلاعات خود را بر روی سربرگ طراحی کنید و بعد چاپ سربرگ را انجام دهید این می باشد که به کمک آن می توانید با درج اطلاعات بر روی سربرگ مشتریان را با شرکت خود بیشتر آشنا کنید. اطلاعاتی مانند لوگو شرکت، نام شرکت، شماره ثبت شرکت، محل درج تاریخ، شماره های شرکت و… را می توانید بر روی سربرگ خود چاپ کنید. مشتریان در قراردادهای قبلی خود این تجربه را کسب کرده اند که به شرکت هایی اعتماد کنند که از چاپ سربرگ استفاده کردند و یک شرکت معتبر می باشد. این باعث اعتماد مشتری می باشد و او خواهان قرارداد بستن با شما خواهد شد.

قوانین طراحی و چاپ سربرگ - چاپخانه آراکس

در طراحی و چاپ سربرگ سادگی را فراموش نکنید

سومین قوانین طراحی و چاپ سربرگ که می توان به آن اشاره کرد این می باشد که سادگی را حفظ کنید. این به طراحی شما بستگی دارد. همانطور که گفته شد از چاپ سربرگ برای نوشتن نامه استفاده می شود بنابراین باید سادگی آن حفظ شود. از طراحی و چاپ سربرگ های شلوغ خودداری کنید زیرا می تواند چشم مشتری را بزند و به اطلاعات شرکت شما توجه نکند. استفاده از طرح های پررنگ و عناصر زیاد مشتری را گیج می کند و باعث می شود مشتری به حاشیه های نامه توجه بیشتری داشته باشد تا خود نامه. چاپ سربرگ زمانی برای مشتری جذاب می باشد که سادگی داشته باشد. برای داشتن یک سربرگ ساده باید طراحی درستی انجام دهید تا بتوانید بیتشرین تاثیر را بر روی مخاطب خود بگذارید. تاثیر برای شما مساوی با جذب مشتری بیشتر می باشد.

مطالب پیشنهادی:

بازاریابی با چاپ پاکت

چاپ ست اداری فوری

چاپ پاکت نامه - قوانین طراحی و چاپ سربرگ

هماهنگی چاپ سربرگ با دیگر محصولات چاپی شرکت

مهمترین قوانین طراحی و چاپ سربرگ که می توان به آن اشاره کرد هماهنگی چاپ سربرگ با دیگر محصولات چاپی شرکت می باشد. در این صورت می توانید چاپ ست اداری را انجام دهید. ست اداری شامل چاپ سربرگ، کارت ویزیت، چاپ پاکت نامه، فاکتور، خودکار، لیوان و… می باشد که این محصولات به شما کمک می کند یک شرکت یکپارچه داشته باشید. هدف اصلی که می توانید چاپ ست اداری را انجام دهید هماهنگی می باشد این در چشم مخاطب می آید و باعث می شود شرکت شما تا سال ها در ذهنش باقی بماند تا در صورت نیاز به شما مراجعه کند.

ست اداری در کنار آن که می تواند کارایی زیادی برای شرکت شما داشته باشد می تواند به زیباتر دیده شدن شرکت شما نیز کمک بزرگی کند. شما می توانید یک طرح اختصاصی برای ست اداری خود داشته باشید و با آن دیده شوید و یا مشتریان شما را به دیگران معرفی کنند. این خودش نوعی بازاریابی می باشد که شما می توانید به کمک درآمد خود را به بهترین شکل فزایش دهید. با چاپ ست اداری می توانید تاثیرات لازم را بر روی مخاطب خود بگذارید.

قوانین طراحی و چاپ سربرگ - آراکس

چاپ سربرگ اختصاصی را به چاپخانه آراکس بسپارید

با قوانین طراحی و چاپ سربرگ آشنا شدید، برای آن که چاپ سربرگ اختصاصی داشته باشید می توانید با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید. چاپخانه آراکس در تلاش است تا بتواند برای شما خدمات چاپ خود را با کیفیت بالا ارائه دهد. چاپخانه ما انواع خدمات چاپ از جمله چاپ سربرگ، چاپ پاکت نامه، چاپ ست اداری را انجام می دهد. برای آن که بتوانید با هزینه مناسب و کیفیت بالا از خدمات چاپ شرکت ما بهره ببرید می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.