قیمت چاپ ست اداری

قیمت چاپ ست اداری

قیمت چاپ ست اداری

_

عوامل زیادی در تعیین قیمت چاپ ست اداری موثرند. مانند ابعاد سربرگ، سایز وتعداد پاکت ها و گرماژ کاغذ که میتواند برای هرکدام از اقلام ست اداری متفاوت باشد. علاوه بر این برخی مشتریان تمایل به استفاده از خدمات چاپی دارند تا ست اداری اختصاصی خود را داشته باشند. پس خدماتی مانند برش خاص روی پاکت، طلاکوب و نقره کوب یا لوگوی برجسته میتواند هزینه را برای چاپ افزایش دهد.
همیشه یکی از پرکاربرد ترین موارد در سازمان ها و ادارات همین اقلام ست اداری است. پس لازم است به کاهش هزینه ها برای چاپ توجه کرد و در عین حال یک ست اداری زیبا و باکیفیت داشت. با چاپ ست اداری میتوانید همچنین در جهت برندسازی ومعرفی سازمان خود به مشتریان موفق عمل کنید و در آمد خود را افزایش دهید.
گاهی ست اداری میتواند شامل ماگ، پاکت سی دی و ساک دستی و … باشد. هزینه چاپ برای هرکدام از این اقلام باز هم بسته به نوع و جنس کاغذ تعیین خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و هزینه چاپ میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

چه عواملی در قیمت چاپ ست اداری تاثیر میگذارد؟

پس از اینکه مرحله ی طراحی ست اداری به اتمام رسید نوبت به استخراج یا چاپ آن طرح است. و اینکه هزینه اش چقدر می شود بستگی به عوامل مختلفی دارد. مواردی که در ادامه ذکر میکنیم در قیمت چاپ ست اداری تاثیر مستقیمی می گذارد و در این مورد را حتما در نظر بگیرید که هر چقدر کیفیت چاپ بالاتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد پس اگر درخواست چاپ با کیفیتی دارید قیمت پایین نخواهید ، چون دستگاه های چاپ با کیفیت از رنگ هایی با کیفیت فول العاده ای استفاده می شود بنابراین هزینه اش هم بالا می رود. موارد زیر از جمله عواملی است که در تعیین قیمت چاپ تاثیر گذار است :

فرم ست اداری اختصاصی یا عمومی

فرم ست اداری اختصاصی یا عمومی است ؟

اگر فرم اقلام ست اداری مثل سربرگ ، پاکت ، کارت ویزیت و … از طراحی خاص ومنحصر بفرد برخوردار باشد صد در صد هزینه ی بیشتری خواهد داشت ولی فرم طراحی شده خیلی ساده باشد هزینه اش مقرون به صرفه خواهد بود پس فرم یا قالب ست اداری شما در قیمت چاپ آن تاثیر می گذارد.

مقدار تیراژ چاپ

مقدار تیراژ چاپ

تعداد ست اداری های چاپ شده در قیمتش تاثیر مستقیمی می گذارد ، مقدار تیراژ چاپ بستگی به خواسته ی خودتان دارد که در چه تعدادی می خواهد مسلماً بیشتر چاپخانه ها وقتی تیراژ بالای هزار عدد باشد هزینه ی مناسبتری از شما خواهد گرفت پس نگران اینکه تعداد بالایی میخواهید و ممکن است هزینه اش بیشتر شود نباشد.

میزان رنگ استفاده شده - چاپ ست اداری

میزان رنگ استفاده شده!

یکی دیگر از مواردی که در هزینه ی چاپ موثر است میزان رنگی است که برای چاپ طرح شما استفاده خواهد شد ، اگر دو رنگ باشد یعنی سیاه و سفید هزینه ی پایینی خواهد داشت اگر چهار رنگ باشد یعنی از رنگ های متنوعی استفاده شود هزینه اش صد در صد بیشتر می شود.

جنس کاغذ - چاپ ست اداری

جنس کاغذ 

اولین موردی که در قیمت چاپ ست اداری و تمام اقلام آن موثر است جنس کاغذ است ، اینکه شما چه کاغذی را در نظر می گیرید هم در کیفیت آن موثر است هم اینکه در قیمت تاثیر مستقیمی می گذارد اگر قیمت بالا پایینی از چاپخانه ها شنیدید حتما نوع کاغذ پیشنهادی آن ها باهم فرق داشته است.

قیمت نهایی چاپ ست اداری بعد از بررسی موارد بالا بیان خواهد شد. اما بعضی از افراد هستند که وقتی قیمت ها را می شنوند یا میبینند پشیمان می شوند ولی این نکته را باید بدانید که ست اداری از جمله ملزومات هر شرکتی است که حتما باید هر ساله طراحی آن تغییر کند چاپ و کیفیتش متفاوت تر شود. هزینه ای که شما بابت این امر پرداخت می کنید صد در صد بعد از مدتی دو برابر آن باز می گردد هرچقدر طراحی و کیفیت آن حرفه ای و بالاتر باشد در نظر مخاطبان جلوه ی قشنگتری خواهد داشت. ست اداری به عنوان یک نماد برای کسب و کار شماست پس نهایت تلاشتان را برای در نظر گرفتن طراحی بسیار عالی و چاپ با کیفیت ، انجام بدید.

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

پرسش و پاسخ

سوالات متداول مشتریان

ست اداری به طور کلی شامل چه اقلامی میشود؟

چاپ ست اداری شامل ، سربرگ ، پاکت در ابعاد A4 و A5 و همچنین در صورت نیاز میتوانید اقلامی مانند ساک دستی و هدایای تبلیغاتی را هم به آن اضافه کنید.

هزینه چاپ ست اداری چقدر است ؟

هزینه برای چاپ بسته به نوع محصول و جنس کاغذ متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما در سایت  ما تماس بگیرید.

چطور چاپ ست اداری را سفارش دهید؟

اگر فایل آماده برای چاپ ست اداری دارید میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید و آن را ارسال کنید. بهتر است از یک گرافیست حرفه ای برای طراحی اختصاصی کمک بگیرید.

چجوری میتونم چاپ ست اداری با قیمت مناسب انجام بدم؟

برای اینکه چاپ ست اداری مقرون به صرفه داشته باشید میتوانید با چاپخانه ما در ارتباط باشید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.