قیمت چاپ پاکت

قیمت چاپ پاکت

قیمت چاپ پاکت

قیمت چاپ پاکت برای هر کسی که قصد سفارش دارد بسیار مهم است و عواملی در قیمت چاپ پاکت موثر است که شامل موارد زیر می شود : ابعاد پاکت ، جنس کاغذ پاکت (در ادامه توضیح خواهیم داد) ، تیراژ پاکت ، نحوه برش پاکت ، نوع چاپ.

تمام موارد بالا در قیمت چاپ پاکت اثر می گذارد اما چاپخانه آراکس میکوشد تا با بهینه سازی خدمات پیش از چاپ هم قیمت مناسب به همراه حفظ کیفیت بالای چاپ را در نظر بگیرید و آن را متناسب با نیاز مشتریان پاکت مطلوب و مقرون به صرفه ای را به مشتریان ارائه دهد.

همانطور که میدانید چاپ پاکت یکی از ملزومات هر کسب و کار و برندی است اما با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت کاغذ و جوهر هم بالاتر رفته است به همین دلیل خیلی ها می خواهند که هزینه چاپ پاکت خود را تا حد زیادی پایین بیاورند. اگر هم قصد چاپ ست اداری را دارید بهتر است پاکت را فراموش نکنید تا بتوانید بهترین تاثیر را در برندسازی شرکتتان بگذارید هرچقدر هویت شرکتتان را مناسب نشان دهید میتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

برای سفارش چاپ پاکت ارزان بر روی لینک زیر کلیک کنید و با چاپخانه آراکس در تماس باشید. 😊👇🏻

چاپ پاکت با جنس های مختلف کاغذ 

در متن بالا که مطالعه کردید جنس کاغذ پاکت در قیمت آن تاثیر گذار است. از انواع جنس کاغذ پاکت می توان به : کاغذ کتان ، کاغذ گلاسه ، کاغذ کرافت و … اشاره کرد.

⭐️ چاپ پاکت با جنس کاغذ کتان قطعا یکی از زیباترین پاکت ها خواهد شد. بافت های ریزی که روی کاغذ وجود دارد جلوه و شکوه خاصی به پاکت می دهد. کاغذ کتان به طور معمول برای چاپ پاکت و چاپ سربرگ مورد استفاده قرار می گیرد چاپ پاکت با استفاده از این نوع کاغذ در اندازه های A4 ، A5 ، A3 امکان پذیر است. یعنی محدودیتی از نظر اندازه نخواهید داشت.

⭐️ چاپ پاکت با جنس کاغذ گلاسه درخشندگی و زیبایی شرکت شما را به نمایش می گذارد. از این مدل کاغذ هم می توانید در هر سایزی که خواستید چاپ پاکت را انجام دهید. قیمت چاپ با این کاغذ با سایر کاغذ ها بسیار متفاوت است.

⭐️ چاپ پاکت با جنس تحریر: اگر به دنبال ارزان ترین جنس کاغد برای چاپ پاکت نامه خود هستید بهترین انتخاب برای شما استفاده از کاغذ تحریر می باشد. کاغذ تحریر در گراماژ 70 و 80 گرم می باشد.

⭐️ چاپ پاکت با جنس مقوای کارتی: به همه ی موارد بالا اشاره کردیم که از قیمت مناسبی برخوردار می باشند اما به گران ترین نوع کاغذ هم اشاره می کنیم. جنس مقوای کارتی که نام بردیم از قیمت بالایی برخوردار می باشد آن هم به دلیل گراماژ بالای این نوع کاغذ باشد. گراماژ این نوع کاغذ بالای 120 می باشد.

برای چاپ پاکت در هر جنس و کیفیتی که خواستید میتوانید با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید. چاپخانه ی ما بهترین پاکت ها را با کیفیت بالا برای شما چاپ خواهد کرد.

قیمت چاپ پاکت - چاپ پاکت اداری

ارزان ترین روش برای چاپ پاکت

در کل اگر بخواهیم چند روش برای چاپ پاکت وجود دارد می توان به دو روش اشاره کرد روش اول افست و روش دوم دیجیتال می باشد. اگر به تفاوت های این دو روش توجه داشته باشید می توانید متوجه بشوید که کدارم روش برای کاهش هزینه های چاپ پاکت مناسب می باشد. در روش افست چاپ زمان بیشتری می برد پس اگر زمان کمی دارید بهتر است از روش دیجیتال استفاده کنید. در روش دیجیتال چاپ برای شما فوری انجام می شود و شما نیازی به صبر ندارید. در چاپ دیجیتال شما تعداد محدودی می توانید چاپ پاکت را انجام دهید و اما در روش افست شما می توانید چاپ پاکت را در تیراژ بالا انجام دهید.

تفاوت مهم این دو روش چاپ در قیمت آن ها می باشد. قیمت چاپ به روش افست بسیار کمتر از روش دیجیتال می باشد پس اگر می خواهید ارزان ترین روش برای چاپ پاکت نامه را انتخاب کنید افست بهترین گزینه برای شما می باشد. به کمک این روش می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و قیمت چاپ پاکت را تا حد زیادی پایین بیاورید. البته بهتر است بدانید که در هر دو روش کیفیت چاپ بالا می باشد پس از این بابت نیز نگرانی به خود راه ندهید.

چاپ پاکت اختصاصی با قیمت مناسب

قبل از هر چیز باید مشخص کنید که منظور شما از قیمت ارزان چیست؟ آیا منظور شما یک قیمت مناسب می باشد یا قیمت پایین؟ باید این سوال را از خود بپرسید و به نتیجه ی درست دست پیدا کنید. بعد از این که تصمیم خود را گرفتید به سراغ این بروید که شما یک پاکت اختصاصی می خواهید یا یک پاکت عمومی! اگر می خواهید که بهتر از همیشه و خاص در چشم مخاطب دیده شوید بهتر است چاپ پاکت عمومی را فراموش کنید و به جای آن به فکر چاپ پاکت اختصاصی باشید. شاید با خود فکر کنید که قیمت چاپ پاکت اختصاصی بسیار بالا می باشد اما اینطور نیست همانطور که از نامش پیدا می باشد شما طراحی پاکت نامه را به صورت اختصاصی انجام می دهید پس می توانید با رعایت نکات طراحی در قیمت چاپ پاکت اختصاصی را پایین بیاورید.

البته بعد از چاپ خدمات زیادی هست که توسط چاپخانه به شما ارائه داده می شود اگر می خواهید هزینه چاپ را پایین بیاورید بهتر است از این خدمات در صورتی که نیاز ندارید استفاده نکنید. چاپخانه آراکس با آن که قیمت کاغذ و جوهر بالا رفته است همچنان در تلاش است تا سفارشات شما را با کمترین هزینه انجام دهد تا شما نیز بتوانید رضایت کافی را داشته باشید. برای ما مهم رضایت شما هست نه سود و منفعت خود. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت چاپ پاکت و سفارش چاپ پاکت با ما در تماس باشید.

قیمت چاپ پاکت - چاپ پاکت اختصاصی
باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.