نکات مهم طراحی و چاپ سربرگ

نکات مهم طراحی و چاپ سربرگ

نکات مهم طراحی و چاپ سربرگ


نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ را می دانید؟

آیا از نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ با خبر هستید؟ درباره ی سربرگ چه می دانید؟ در واقع اگر بخواهیم سربرگ را به شما معرفی کنیم اینطور می توان گفت که اطلاعاتی که در بالا و پایین کاغد چاپ می شود را همان سربرگ می نامند. شما می توانید یک چاپ سربرگ اصولی داشته باشید اما باید به این توجه داشته باشید که چه اطلاعاتی در سربرگ خود چاپ کنید. اطلاعاتی مانند لوگو شرکت، آدرس، نام سازمان، آدرس، شماره های سازمان  و… را می توانید در سربرگ  خود چاپ کنید. چاپ سربرگ به کسب و کار شما هویت می بخشد و کمک می کند شرکت شما در چشم مخاطب در شرکت هماهنگ و یکپارچه به چشم بیاید.

اگر توجه داشته باشید امروزه طرح های مختلفی برای سربرگ موجود می باشد که به شما این امکان را می دهد شما هم چاپ سربرگ اختصاصی خود را داشته باشید. نمی توان گفت چاپ سربرگ تنها مزیتش برای مکاتبات اداری بین سازمان ها و شرکت ها و… می باشد. در حقیقا چاپ سربرگ  در تبلیغات نیز کاربرد بسیاری دارد و همه شما می دانید در دنیای امروز بازاریابی چه نقش موثری برای شرکت و سازمان ها می تواند داشته باشد و چاپ سربرگ یکی از روش های بازاریابی می باشد که می تواند نقش موثری در جذب اولیه مخاطب شما داشته باشد. در ادامه ما قصد داریم اطلاعات مهم طراحی و چاپ سربرگ را به شما بگوییم پس ما همراه باشید تا بتوانید یک چاپ سربرگ اختصاصی برای شرکت خود داشته باشید.

اندازه استاندارد در چاپ سربرگ

یکی از نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ که باید به آن توجه داشت اندازه ی سربرگ ها می باشد که بهتر است از ابعاد استاندارد در چاپ سربرگ آشنا شوید. معمولا چاپ سربرگ در دو اندازه ی A4  و A5  انجام می شود. شما می توانید برای آن که بدانید کدام اندازه ی مناسب برای شما می باشد به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- به دلیل آن که سربرگ A5 ابعاد کوچکتری دارد مناسب برای نامه نگاری کوتاه مناسب است یعنی هر زمان احساس کردید شما می خواهید اطلاعات کمی برای مخاطب خود ارسال کنید می توانید از این ابعاد برای چاپ سربرگ استفاده کنید. در این صورت شما مجبور نیستید از A4 استفاده کنید و فونت را بزرگتر کنید تا صفحه های شما بزرگتر دیده شود

2- از سربرگ A4 برای مکاتباتی استفاده می شود که طولانی می باشد و شما نیاز ندارید برای نوشتن این نامه ها از دو یا چند سربرگ استفاده کنید  بلکه به راحتی به کمک چاپ سربرگ A4 می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید.

3- به این نکته شما توجه داشته باشید که شاید A5  نصف A4 باشد اما به این معنا نیست که شما باید در سربرگ A5 اطلاعات کمتری را وارد کنید. این به طراحی سربرگ شما بستگی دارد شما می توانید در سربرگ A5 از فونت ریزتری استفاده کنید و تمام اطلاعات خود را در برگه جای دهید فراموش نکنید که اطلاعات وارد شده در سربرگ کاملا خوانا و قابل مفهوم برای مخاطب باشد.

نکات مهم طراحی و چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

طراحی و چاپ سربرگ مناسب

با دانستن نکات مهم طراحی و چاپ سربرگ می توانید یک چاپ سربرگ اختصاصی برای خود انجام دهید. استفاده از ایده های خلاقانه و حرفه ای می تواند به شما کمک کند که تا طراحی سربرگ را به صورت اختصاصی انجام دهید. شما باید در زمان طراحی سربرگ به این نکته توجه داشته باشید که جای عناصر را به درستی قرار دهید. اجزایی مانند لوگو، عنوان، نشانی را در جای مخصوص به خود قرار دهید تا مخاطب با پیام شما بهتر آشنا شوید و شما بتوانید از طریق چاپ سربرگ اختصاصی پیام خود را به مخاطب انتقال دهید در اصل پیام شما به کمک سربرگ آشنا شدن هر چه بیشتر مخاطب با شما می باشد. در طراحی و چاپ سربرگ مناسب نکاتی را باید رعایت کرد که مد نظر قرار دادن این نکات کمک بزرگی به شما در زمینه ی بازاریابی می کند. به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- به این توجه داشته باشید متنی که می خواهید بر روی سربرگ چاپ کنید باید با اطلاعات شرکت شما مغایرت کامل را داشته باشد. هر اشتباهی که در چاپ سربرگ خود انجام دهید یکی از تعداد مخطبان شما کم می کند و این به ضرر شما می باشد.

2-  اگر قصد دارید که شما چاپ سربرگ اختصاصی خود را دو زبانه انجام دهید باید به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است از یک کارشناس زبان کمک بگیرید تا مشکلی پیش نیاید.

4- لاک گرفتن و اصلاح کردن اطلاعات روی سربرگ از لحاظ حرفه ای کار درستی نمی باشد. به جای آن که در زمان تغییر شماره، شماره های داخل سربرگ را لاک بگیرید در پایین برگه بنویسید که شماره تغییر پیدا کرده و شماره جدید را در کنارش وارد کنید تا مخاطب گیج نشود.

نکات مهم طراحی و چاپ سربرگ - چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ اختصاصی را به چاپخانه آراکس بسپارید

با نکات مهم طراحی و چاپ سربرگ آشنا شدید اگر شما هم قصد دارید طراحی چاپ سربرگ اختصاصی را انجام دهید می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه آراکس با چندین سال سابقه در زمینه ی چاپ در تلاش است تا خدمات چاپ خود را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهد. چاپخانه ما انواع خدمات چاپ از جمله چاپ سربرگ، چاپ ست اداری، چاپ پاکت را به شما ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت و سفارش چاپ سربرگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.