مواردی که راجع به چاپ سربرگ باید بدانید!

همه چیز درباره ی چاپ سربرگ

همه چیز درباره ی چاپ سربرگ


مواردی که راجع به چاپ سربرگ باید بدانید!

دانستن همه چیز درباره ی چاپ سربرگ به شما کمک میکند تا بتوانید در زمینه ی بازاریابی ، پیشرفت در کسب و کار خود موفقیت بزرگی به دست آورید. این روزها بیشتر افراد تصور می کنند که از چاپ سربرگ برای تبلیغات استفاده می شود اما اینطور نیست درواقع سربرگ به شما کمک می کند که شما نامه های خود را بهتر به مشتریان خود ارائه دهد.

همه چیز را امروز در این مقاله راجع به چاپ سربرگ برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید بهترین سربرگ را داشته باشید و در زمینه ی بازاریابی موفقیت حاصل کنید.

همه چیز درباره ی چاپ سربرگ

مهم‌ ترین چیزی که در چاپ ست اداری به چشم میخورد سربرگ است که با جنس های مختلف گلاسه، کتان یا تحریر و ابعاد معمول ‏‎ A4‎‏و A5 متناسب با آرم و لوگوی شرکت با هر نوع تم رنگی یا سیاه و سفید و به صورت یک رو یا دورو به چاپ می رسد.

از چاپ سربرگ جهت مکاتبه و نامه نگاری های اداری یا درج قراردادها با مشتریان و سازمان‌ های کوچک و بزرگ و ارگان های دولتی، استفاده می‌ شود.

این امر سبب می‌ شود تا سازمان با شرکت های دیگر تعامل داشته و لوگو و برند شرکت دست به دست بین سازمان‌ ها و افراد مختلف چرخیده شود و با کمترین هزینه بیشترین تبلیغات صورت بگیرد و برند تجاری، فعالیت کاری و هویت اصلی شرکت معرفی شده و کارهای انجام گرفته توسط شرکت برای مشتریان شفاف سازی شود.

چاپ سربرگ با طراحی خوب و جذاب، کیفیت و حرفه‌ ای بودن سازمان را به مشتری نشان داده و با داشتن اطلاعات تماس سبب می شود تا مخاطبان زیادی بتوانند با سازمان در ارتباط باشند. نام و لوگوی شرکت، تاریخ، شماره و پیوست در بالای صفحه سربرگ و نشانی و تلفن در پایین صفحه آن درج می گردد.

مطالب پیشنهادی :

قوانین طراحی و چاپ سربرگ

برندسازی با چاپ پاکت

مزایای چاپ ست اداری چیست؟

همه چیز درباره ی چاپ سربرگ-چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ چه فوایدی دارد؟

*معرفی نام و برند شرکت به مشتریان جدید
*تاثیر مثبت و ماندگار در ذهن مخاطبان
*چاپ فوری، با دقت و کیفیت زیاد
*ارزش گذاری به خود، مشتریان و همکاران
*بیشترین تبلیغات در زمان کم به صورت غیر مستقیم با کمترین هزینه
*مکاتبات اداری پایدارتر و منسجم تر
*ارائه اطلاعات و راه های تماس خود با همکاران و افراد شرکت‌های مختلف
*سایز، جنس و روکش های مختلف

چاپ سربرگ علاوه بر تمام مزایای بالا به شما در زمینه ی بازاریابی و افزایش مشتریان کمک بزرگی می کند. با چاپ سربرگ می توانید به شرکت خود هویت ببخشید و هویت بخشیدن به شرکت مساوی با اعتماد بیشتر مشتری به شما می باشد.

استاندارد هایی در چاپ سربرگ باید رعایت کنید !

اولین استانداری که در چاپ سربرگ باید به توجه داشته باشید انتخاب اندازه ی مناسب چاپ سربرگ می باشد. شاید می توان اینگونه گفت که قانون مشخصی در این زمینه وجود ندارد اما اندازه طراحی و چاپ سربرگ دارای استانداردهایی می باشد به کمک اندازه کاغد انجام می شود. طراحی و چاپ سربرگ A4 و A5  انجام می شود این سایزها پرکاربردترین سایزها برای چاپ سربرگ می باشد. شما می توانید براساس اندازه ی سربرگ خود چاپ پاکت اختصاصی را انجام دهید. بهتر است بگوییم که چاپ سربرگ و چاپ پاکت هر دو از اقلام ست اداری می باشد و بهتر است هر شرکتی چاپ ست اداری را انجام دهد تا یک شرکت یکپارچه در چشم مشتری دیده شود.

پس از آن که اندازه موردنظر خود را در چاپ سربرگ انتخاب کردید به دومین قوانین طراحی و چاپ سربرگ توجه کنید. مهمترین دلیلی که می گوییم می توانید با چاپ سربرگ بازاریابی را انجام دهید این می باشد که می توانید اطلاعات خود را بر روی سربرگ طراحی کنید و بعد چاپ سربرگ را انجام دهید این می باشد که به کمک آن می توانید با درج اطلاعات بر روی سربرگ مشتریان را با شرکت خود بیشتر آشنا کنید. اطلاعاتی مانند لوگو شرکت، نام شرکت، شماره ثبت شرکت، محل درج تاریخ، شماره های شرکت و… را می توانید بر روی سربرگ خود چاپ کنید. مشتریان در قراردادهای قبلی خود این تجربه را کسب کرده اند که به شرکت هایی اعتماد کنند که از چاپ سربرگ استفاده کردند و یک شرکت معتبر می باشد. این باعث اعتماد مشتری می باشد و او خواهان قرارداد بستن با شما خواهد شد.

همه چیز درباره ی چاپ سربرگ-چاپ ست اداری

در طراحی و چاپ سربرگ دقت کنید !

همه چیز درباره ی چاپ سربرگ که باید بدانید را تا اینجا متوجه شدید که یکی از آنها این است که در طراحی و چاپ سربرگ حتما دقت کنید که با دیگر اقلام ست اداری هماهنگی داشته باشد. بهتر است چاپ سربرگ را با دقت انجام دهید تا بتوانید در نظر مشتری یک شرکت هماهنگ و با نظم دیده شوید. همانطور که میدانید ست اداری شامل چاپ سربرگ ، کارت ویزیت، چاپ پاکت ، فاکتور، خودکار، لیوان و… می باشد که این محصولات به شما کمک می کند یک شرکت یکپارچه داشته باشید. هدف اصلی که می توانید چاپ ست اداری را انجام دهید هماهنگی می باشد این در چشم مخاطب می آید و باعث می شود شرکت شما تا سال ها در ذهنش باقی بماند تا در صورت نیاز به شما مراجعه کند.

اگر طراحی و چاپ سربرگ شما با دقت انجام شود صد در صد می توانید در زمینه بازاریابی و جذب مشتری موفقیت کسب کنید طوریکه دیگر نیازی به فردی که بازاریابی کند نخواهید داشت وقتی سربرگ شما طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشد شما میتوانید خود را در نظر مشتری و دیگر شرکت ها متفاوت نشان دهید اگر میخواهید موفقیت کسب کنید بهتر است در زمینه ی چاپ سربرگ هماهنگی با دیگر اقلام را رعایت کنید. طراحی خاص و چاپ سربرگ با کیفیت باعث می شود که شرکت شمام هم خاص دیده شود.

برای چاپ سربرگ همین حالا اقدام کنید !

همه چیز درباره ی چاپ سربرگ را متوجه شدید حالا نوبت این است که برای چاپ سربرگ همین حالا اقدام کنید. چاپخانه آراکس در تلاش است تا بتواند برای شما خدمات چاپ خود را با کیفیت بالا ارائه دهد. چاپخانه ما انواع خدمات چاپ از جمله چاپ سربرگ ، چاپ پاکت نامه ، چاپ ست اداری را انجام می دهد. برای آن که بتوانید با هزینه مناسب و کیفیت بالا از خدمات چاپ شرکت ما بهره ببرید می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

چاپ سربرگمقالات

1 Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.