چاپ ست اداری موثر و باکیفیت

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت چاپ پاکت

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت چاپ پاکت


چاپ ست اداری موثر و باکیفیت

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت در تمام ادارت و شرکت ها برای طی روادید مرتبط با شرکت نیاز است. ست اداری شامل پاکت نامه، کارت ویزیت و سربرگ و … است تا ارتباط سازمان شما را از طریق مکاتبات و ارائه مشخصات برند شما برقرار سازد. میتوانید چاپ سربرگ و دیگر اقلام ست اداری را به صورت چاپ افست و در تعداد بالا داشته باشید و یا در صورت لزوم برای تعداد پایین تر آنرا به صورت دیجیتال چاپ کنید.

کافی است طرح خاص خود را داشته باشید و برای ما ارسال کنید تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین چاپ ست اداری را برای سازمان خود داشته باشید. علاوه بر این میتوانید ست اداری را به صورت فوری و در زمان کوتاه داشته باشید بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد. اگر قالب را به صورت منحصر به فرد برای سازمانتان داشته باشید بهتر است تا بخواهید از قالب های آماده استفاده نمایید.

در صورت استفاده از قالب آماده شاهد افت کیفیت کار خواهید بود و این مسئله تاثیر مفید ست اداری را به شدت کاهش خواهد داد. باید توجه کنید که چاپ ست اداری تنها برای ارسال یا نوشتن نامه نیست ونقش موثر و زیادی در برندسازی و تبلیغات برای سازمان شما خواهد داشت. این نکته ضرورت توجه به کیفیت چاپ را بیشتر میکند ویادآور میشود که باید کار را به یک چاپخانه حرفه ای و باتجربه بسپارید.

میتوانید انتخاب گسترده ای برای کاغذ جهت چاپ ست اداری داشته باشید. سربرگ و پاکت را میتوانید روی انواع کاغذ تحریر، کاغذ کرافت و یا گلاسه داشته باشید. انتخاب این کاغذ ها به مورد استفاده و نیاز و سلیقه شما بستگی دارد و کیفیت آن به چاپخانه ای که کار را برای شما چاپ میکند وابسته است.

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت

اهداف سازمان از چاپ ست اداری چیست ؟

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت برای یک سازمان میتواند اهداف زیادی را پوشش دهد. در این جهت باید همه چیز را بادقت و درست انتخاب کنید تا بتوانید از تمام اقلام ست اداری درآمدزایی کنید. اگر انتخاب شما برای کاغذ، کیفیت چاپ و چاپخانه درست باشد فقط در این صورت میتوانید نتیجه دلخواه را از آن بگیرید و مشتری و مخاطبتان را جذب نمایید. اما به طور کلی هدف از چاپ ست اداری این است که :

– از آن در مکاتبات با سازمانها و ادارت استفاده کنید.

– روی آن طرح و لوگوی سازمان خود را داشته باشید.

– به عنوان یک ابزار بازاریابی از تمام اقلام آن بهره بگیرید.

– یاداشت ها و یادآوری های شخصی تان را روی آنها داشته باشید.

– به عنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار مشتریان یا همکاران خود قرار دهید.

– از ست اداری به عنوان ابزار اطلاع رسانی استفاده کنید.

– تجهیزات و ملزومات اداری کارمندان را در سازمان تامین کنید.

–  از اقلام ست اداری در نمایشگاه ها و همایش ها جهت معرفی برند و بازاریابی استفاده کنید.

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت چاپ سربرگ

چاپ پاکت برای ست اداری 

چاپ پاکت این قدرت را دارد که اولین تصور را برای مشتری از شرکت شما نقش دهد. زمانیکه نامه را درون پاکت ارسال میکنید و مشتری آنرا دریافت میکند پیش از هرچیزی ظاهر و کیفیت چاپ در نظر مشتری جلب توجه خواهد کرد. لازم است که به جای پاکت های ساده نامه را در پاکت حرفه و منحصر به فرد به مشتری یا مخاطب ارسال کنید. زیرا مهمترین قدم برای جلب اعتماد و برندسازی همین توجه به چاپ پاکت است.

به یاد داشته باشید پاکت ها باید با دیگر اقلام ست اداری هماهنگ باشند و چاپ ست اداری موثر و باکیفیت در تمام اقلام آن مورد توجه مخاطب شماستو تفاوتی ندارد برای چه کشی نامه را ارسال مکنید مهم حفظ کیفیت و زیبایی برای آن است. در زمان دریافت نامه روی سربرگ یا پاکت مهم است که برند شما به چشم بیاید وجلوه آن مخاطب را جلب نماید.

برای ادرات و سازمانها در سایز های مختلف میتوان پاکت را ارائه داد. چاپ پاکت A4 و A5 سایز معمول برای مکاتبات اداری است و کاغذها را برای انواع نامه و قرارداد میتواند درون آن گذاشت. معمولا برای جلوگیری از تا شدن کاغذ قراردادها بهتر است آنرا در پاکت A4 بگذارید. میتوان از این سایز پاکت برای ارسال نامه هم استفاده کرد ولی معمولا برای ارسال کاغذ در تعداد بالا و یا به صورت ویژه از آن استفاده میشود.

چاپ پاکت برای ست اداری میتواند برای ارسال فاکتور و یا هر نوع مرسولاتی ضروری باشد و از این جهت لازم است تا در تعداد بالا انجام گیرد. از این جهت بهتر است از چاپ افست برای پاکت استفاده کنید تا در کنار کیفیت خوب، تعداد لازم را هم تامین نمایید.

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ برای ست اداری 

در چاپ ست اداری موثر و باکیفیت، سربرگ ها نقش زیادی دارند و حاوی اطلاعات زیادی میتوانند باشند. در ابتدا تئجه به این نکته ضروری است که در سربرگ های خود از نام و لوگوی تجاری و آدرس و سایر مشخصات لازم استفاده کنید تادسترسی به شما برای مخاطب آسان تر باشد. پس هرگز برای مکاتبات اداری از سربرگ خام استفاده نمیشود زیرا اعتبار سازمان در گرو سربرگ است.

چاپ سربرگ در دو قطع A4 و A5 انجام میشود که مورد اول برای نامه های رسمی استفاده میشود و نوع دوم برای نامه های غیررسمی یا درون سازمانی مورد استفاده است. چاپ این قلم از ست اداری از واجبات برای سازمانها و ادارت است زیرا بدون آن نامه هم اعتباری نخواهد داشت. لزوم استفاده از سربرگ تا انحاست که حتی برخی سازمانها روی آن مهر اختصاصی خود را هم چاپ میکنند و ممکن است بخواهند این چاپ برجسته یا طلاکوب باشد.

پس نمیتوان از اهمیت چاپ سربرگ غافل شد و طراحی نیز برای آن مهم است. بهتر است طراحی سربرگ هم مانند سایر اقلام ست اداری منحصربه فرد باشد تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد. زیرا طرح تکراری یا استفاده از طرح لایه باز میتواند کیفیت کار را به شدت کم کند.

قیمت چاپ سربرگ به نوع کاغذ و تعداد چاپ بستگی دارد که میتواند به این نسب متغیر باشد. سربرگ ها هم مانند پاکت یا دیگر اقلام ست اداری لازم است تا در تعداد مورد نیاز به چاپ برسد. ممکن است شما بخواهید طرح یا شکل خاصی از سربرگ را در یک چاپ ویژه برای یک همایش یا نمایشگاه استفاده کنید. پس این چاپ به صورت اختصاصی و در نوع دیجیتال برای شما انجام میگیرد.

چاپ ست اداری موثر و باکیفیت چاپ سربرگ چاپ آراکس

چاپ ست اداری را از آراکس بخواهید !

جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت میتوانید با همکاران ما در چاپخانه آراکس تماس بگیرید. تجربه ما در زمینه چاپ انواع پاکت و سربرگ و دیگر اقلام ست اداری ضامن کیفیت کار ما خواهد بود. میتوانید برای تماس از طریق لینک زیر اقدام کنید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.