چاپ سربرگ اداری

چاپ سربرگ اداری

چاپ سربرگ اداری

برای این که یک کسب و کار بتواند فعالیت مفید داشته باشد باید چاپ سربرگ اداری را به درستی انجام دهد و در چاپ آن وسواس زیادی را به خرج دهد. هر سازمانی می تواند اطلاعات مربوط به شرکت خود را بر روی سربرگ اداری چاپ کند اما هر چه قدر بتوانید اطلاعات کامل تری را بر روی سربرگ خود چاپ کنید می توانید مشتری بیشتری را برای سازمان خود جذب کنید. اطلاعاتی مانند لوگو شرکت، تاریخ، آدرس شرکت، شماره تماس و… را می توانید بر روی سربرگ خود چاپ کنید. در چاپخانه آراکس چاپ سربرگ در دو نوع افست و دیجیتال انجام می شود که برای این که بتوانید تیراژ بالا چاپ سربرگ را انجام دهید بهتر است از چاپ افست استفاده کنید. اگر هزینه چاپ سربرگ برای شما مهم می باشد چاپ افست برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

هر آن چیز که درباره ی چاپ سربرگ باید بدانید!

زمانی که یک برند یا هر کسب و کاری بخواهد در بازار به طور جدی فعالیت داشته باشد باید با دیگر شرکت ها و سازمان ها ارتباط برقرار کند و همچنین مکاتبات اداری انجام دهد. تمام اوراق اداری برای کسب و کار ها از اهمیت بالایی برخودار می باشد به همین دلیل برای این که مکاتبات شکل رسمی تری به خود بگیرد می توانید چاپ سربرگ را انجام بدهید. با چاپ سربرگ می توانید تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام بدهید.

به طوری کلی وقتی برگه ای از سازمان شما خارج می شود به دست مشتری می رسد مشتری باید بفهمد که با چه شرکتی در ارتباط است با چاپ سربرگ می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید. اطلاعات لازم را بر روی سربرگ خود چاپ کنید تا مشتری با شما بیشتر آشنا شود و بتواند به شما به راحتی اعتماد کند. با چاپ سربرگ می توانید به سازمان خود هویت ببخشید!

چاپ سربرگ اداری - چاپ سربرگ اختصاصی

برای دیدن نمونه کارهای چاپ سربرگ بر روی لینک زیر کلیک کنید. 👇🏻

فرآیند چاپ سربرگ چگونه می باشد؟

از فرآیند چاپ سربرگ با خبر هستید؟ خب تولید و چاپ سربرگ نیز مانند هر کار چاپی دیگری دارای مراحل مختلفی می باشددر این قسمت از شروع تا پایان آن را به شما خواهیم گفت. اولین مرحله انتخاب نوع کاغذ می باشد این به خود شما بستگی که می خواهید سربرگ شما در چه کاغذی چاپ بشود. مهمترین انواع  کاغذ که می توان به آن اشاره کرد تحریر، گلاسه و… می باشد. در صنعت چاپ کاغذ را با واحد بند می شمارند. هر برگ کاغذ 500 بند می باشد شما ابعاد سربرگ خود را از قبل به چاپخانه می دهید و با توجه به اندازه مد نظر شما برش کاغذ خورده می شود.

اگر قدرت کاغذ و کیفیت آن برای شما مهم می باشد باید بدانید که قدرت کاغذ بستگی به ضخامت آن دارد که ضحامت در چاپخانه با وسیله ی خاصی اندازه گیری می شود. بعد از این که تمام این موارد را انتخاب کردید کاغذ آماده برای ریختن مرکب می شود. مرکب بر روی کاغذ ریخته می شود و با فشار مطالب از روی فرم بر روی کاغذ انتفال داده می شود،  پروسه چاپ سربرگ اداری در همین قسمت به پایان می رسد و سربرگ های شما آماده ارسال به شما می باشند.

چاپ سربرگ اداری - چاپ سربرگ ارزان
چاپ سربرگ اداری - قیمت چاپ سربرگ

اهمیت چاپ سربرگ در ست اداری

مهمترین موردی که در ست اداری می توان نام برد سربرگ می باشد. سربرگ جز پرکاربردترین اقلام ست اداری می باشد که می تواند تاثیر زیاد آن را بر روی مخاطب خود مشاهده کنید. تا به حال پرپوزال یا یک نامه مهم از طرف شرکت به شرکتی دیگر فرستاده اید؟ واکنش آن ها چه بوده است؟ نامه را در چه سربرگی ارسال کرده اید؟ اگر از یک برگه ساده برای ارسال نامه و پرپوزال خود استفاده کرده اید باید بگوییم حالا حالا باید منتظر تماس شرکت موردنظر باشید اما اگر چاپ سربرگ اداری را انجام داده باشید آن شرکت در مدت زمان کمی با شما تماس خواهد گرفت. چاپ سربرگ باعث می شود شما معتبر دیده شوید و طرف مقابل بتواند به شما اعتماد بیشتری پیدا کند.

از قالب های آماده برای چاپ سربرگ استفاده نکنید!

قالب های آماده زیادی درون اینترنت موجود می باشد که با دانلود آن می توانید چاپ سربرگ خود را انجام بدهید اما این بدترین کاری می باشد که یک نفر بخواهد انجام بدهد. خیلی ها برای راحت تر کردن کار خود از قالب های آماده استفاده می کنند اما باید گفت در این صورت شبیه به دیگران خواهید شد. چاپ سربرگ اختصاصی این مزیت را به شما می دهد که متفاوت تر از رقبای خود دیده شوید.

فکر کنید اگر همه بخواهند از قالب های آماده برای سربرگ خود استفاده کنند چه اتفاقی پیش می آید. فردی نامه ای را برای شما ارسال می کنید با باز کردن نامه مشاهده خواهید کرد سربرگ شرکت موردنظر با سربرگ شرکت شما شباهت دارد. از تفاوت هیچوقت نترسید با متفاوت بودن می توانید به سمت پیشرفت قدم بردارید. برای سفارش چاپ سربرگ اختصاصی می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه ما خدمات چاپی مانند چاپ سربرگ، چاپ پاکت، چاپ ست اداری را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای سفارش چاپ ست اداری از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.