ارزان ترین قیمت چاپ ست اداری

قیمت چاپ ست اداری

قیمت چاپ ست اداری و تعرفه های چاپ که هر ساله بر اساس معیارهای مختلف تعیین میشود، از مهم ترین گام ها در مدیریت هزینه های تبلیغاتی به شمار می رود. با کمی جستجو کاملا متوجه خواهید شد که هزینه چاپ ست اداری در چاپخانه های مختلف با هم تفاوت دارد. شاید برای شما نیز سوال بوجود آمده باشد که چه دلایلی برای این تفاوت قیمت ها وجود دارد و کدام قیمت چاپ ست اداری واقعی است؟ در ادامه با چاپخانه آراکس همراه باشید تا معیارهای مهم در انتخاب ارزان ترین قیمت چاپ و هزینه ست اداری را معرفی کنیم.

چطور قیمت چاپ ست اداری محاسبه میشود؟

ست اداری مجموعه ای از پاکت نامه، سربرگ، کارت ویزیت و برگه های یادداشت می باشد که در مکاتبات اداری و کاری مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این مجموعه در تبلیغات و وجه اجتماعی برند، در نتیجه به نوع طراحی و چاپ ست اداری باید توجه ویژه داشت. حال سوال این است که هزینه چاپ ست اداری چطور محاسبه می گردد و بر چه اساس نرخ گذاری میشود؟ از مهم ترین فاکتورها در تعیین تعرفه چاپ سربرگ و غیره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعداد اقلام ست اداری

با توجه به نوع فعالیت برند و سیاست های تبلیغاتی و اداری آنها اقلامی که در ست اداری قرار میگیرند متفاوت هستند. در حالت کلی پاک نامه ، کارت ویزیت، سربرگ، برگه های یادداشت در این لیست قرار میگیرند. البته تعداد اقلام ممکن است برای برخی از برندها کمتر و یا بیشتر شود. با توجه به اینکه در سفارش چاپ کدام المان ها و اقلام را قرار می دهید هزینه های متفاوتی را باید در نظر بگیرید.

قیمت چاپ ست اداری سربرگ و چاپ پاکت تفاوت زیادی با سفارشاتی دارند که در آنها کارت ویزیت و برگه یادداشت نیز قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

بهترین چاپ بروشور در تهران

تاثیر چاپ ست اداری بر مکاتبات اداری

هزینه چاپ ست اداری

سایز اقلام ست اداری

ست اداری بر روی کاغذ چاپ میشود و هرچه کاغذ مصرفی بیشتر باشد، متعاقبا هزینه بیشتری برای خرید کاغذ باید پرداخت گردد. به همین خاطر است که چاپ پاکت A5 ارزان تر از چاپ پاکت A4 می باشد. سایز و ابعادی که برای هر یک از اقلام موجود در ست اداری سفارش می دهید تاثیر مستقیم بر قیمت و هزینه چاپ ست اداری دارد.

جنس کاغذ چاپ ست اداری

از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتورها در چاپ ست اداری ارزان، جنس کاغذ می باشد. این مساله نه تنها برای سربرگ و پاکت مهم می باشد، بلکه در چاپ کاتالوگ و بروشور و هر یک از عناصر چاپی مهم است. در اغلب کسب و کارها با افزایش کیفیت قیمت ها نیز افزایش پیدا می کنند و مساله ای کاملا طبیعی است.

برای چاپ ارزان ست اداری بهتر است کاغذهای ارزان تر را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید به جای کاغذ کتان از کاغذ تحریر برای چاپ پاکت و سربرگ استفاده کنید. یا در چاپ کارت ویزیت کاغذهای لمینت و گلاسه را انتخاب نکنید. با انتخاب کاغذ ارزان می توان به شدت در هزینه های چاپ صرفه جویی کرد.

تیراژ ست اداری

با توجه به اینکه تیراژ سفارش چاپ ست اداری چقدر می باشد قیمت نهایی تغییر می کند. این کاملا طبیعی است که هر چه تیراژ بالاتر باشد هزینه نهایی چاپ بیشتر میشود. اما مساله بسیار مهم این است که سفارشات با تیراژ بالاتر شامل تخفیف شده و در اغلب مواقع ارزان تر محاسبه می گردد. به عبارت دیگر، چاپ سربرگ a5 با تیراژ 1000 تایی ارزان تر از همان سربرگ با تیراژ 3000 می باشد. البته این مساله به سیاست های چاپخانه بستگی دارد و اغلب چاپخانه های باسابقه و معتبر چنین تخفیف هایی را ارائه می دهند.

مطالب پیشنهادی

تبلیغات غیر مستقیم با چاپ ست اداری

قیمت چاپ ست اداری در تهران

چاپ ست اداری ارزان

بعد از اطلاع از فاکتورهای مهم در نرخ گذاری چاپ ست اداری، حال سوال این است که چطور می توان هزینه های چاپ را کم کرد. به عبارت دیگر، چطور می توان با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در چاپ بدست آورد. برای اینکه بتوانید با چاپ ست اداری ارزان هزینه های تبلیغاتی را تا حد زیادی مدیریت کرد و در مقابل از کیفیت آن کاسته نشود، می توان چند راه حل را در نظر گرفت. به عنوان مثال می توان سایز و ابعاد هر یک از اقلام را با دقت انتخاب کرد. همچنین می توان کاغذهای ارزان تر و در عین حال با کیفیت را انتخاب نمود.

لازم به ذکر است که چاپخانه های معتبر و شناخته شده تنوع بسیار خوبی از نظر کاغذ ارائه می دهند. تنوع بالا در کاغذهای مخصوص چاپ حق انتخاب بالایی را در اختیارتان قرار می دهند. در نتیجه راحت تر می توانید بهترین و در عین حال ارزان ترین کاغذ را برای چاپ انتخاب کنید.

از دیگر روش هایی که می توان برای چاپ ارزان ست اداری در نظر گرفت، بالا بردن تیراژ چاپ می باشد. توجه داشته باشید که چاپ افست ست اداری که بیشتر برای چاپ با تیراژ بالا مناسب می باشد، از نظر هزینه می تواند مقرون به صرفه بوده و کیفیت مطلوبی دارند.

چاپ ست اداری ارزان

مزایای چاپ ست اداری

برای بسیاری از برندهایی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند ممکن است این تصور وجود داشته باشد که قیمت چاپ ست اداری هر چقدر هم ارزان باشد، باز هم هزینه اضافه است. واقعیت این است که هزینه تبلیغات نوعی سرمایه گذاری بوده و بسیار مهم است. برندهای معتبر و شناخته شده کاملا بر این مساله واقف هستند و هزینه کردن برای تبلیغات را بسیار جدی میگیرند. از جمله مزایای چاپ ست اداری می توان موارد زیر اشاره نمود:

تبلیغات گسترده

سربرگ و برگه های یادداشتی که دارای اطلاعات تماس برند می باشد در واقع نوعی تبلیغات گسترده به شمار می رود که براحتی در بین سایر افراد جامعه منتشر می شود. البته این در صورتی امکان پذیر است که اطلاعات را بدرستی و کامل در حین طراحی روی هر یک از اقلام ست اداری درج گردد.

تبلیغات ارزان

تبلیغات با روش های مختلفی انجام میشود و برخی از آنها بسیار هزینه بر هستند. به عنوان مثال تبلیغات از طریق بیلبورد یکی از گران ترین روش ها در این زمینه محسوب می شود. در مقابل با ست اداری می توان کمترین هزینه را برای تبلیغات اختصاص داد.

ایجاد اعتبار و قابلیت اعتماد در ذهن مخاطب

ست اداری حرفه ای و شکیل در ذهن مخاطب نوعی قابلیت اعتماد را نسبت به برند ایجاد می کند. در نتیجه می توان به هزینه اندک ذهنیت بهتری را در افراد ایجاد کرد. برای دست یافتن به نتایج و بازخورد بهتر با چاپ ست اداری لازم است نوع طراحی را کاملا حرفه ای انجام دهید. علاوه براین، حتما از رنگ های سازمانی برند و لوگو و آرم و نشان در طرح استفاده شود.

چاپ ست اداری ارزان

قیمت چاپ ست اداری در تهران

هزینه چاپ ست اداری در شهرهای مختلف متفاوت می باشد که این مساله بخاطر هزینه حمل و نقل و جا به جایی کاغذ و سایر موارد می باشد. هزینه چاپ ست اداری در تهران بر اساس فاکتورهای مختلفی که در ابتدای متن به آن اشاره شد تعیین می گردد. علاوه بر مورادی که به آن اشاره شد، چاپخانه ای که برای این منظور انتخاب می کنید نیز می تواند بر گران یا ارزان بودن هزینه چاپ تاثیرگذار باشد.

در حالت کلی قیمت چاپ ست اداری در چاپخانه های با سابقه و معتبر ارزان تر از سایر موارد می باشد. چون تنوع در کاغذ و همچنین دستگاه های چاپ در این چاپخانه ها بسیار زیاد بوده و این می تواند راه مناسبی برای کاهش هزینه های چاپ باشد. ارائه چاپ دیجیتال ست اداری و افست هر یک دارای قیمت های متفاوتی می باشند و چاپخانه های معتبر هر دو نوع سیستم چاپ را ارائه می دهند. در نتیجه می توان راحت تر به ارزان ترین قیمت چاپ ست اداری دست پیدا کرد.

چاپخانه آراکس که از شناخته شده ترین و با سابقه ترین چاپخانه ها در تهران به شمار می رود، ارائه خدمات ارزان و فوری و با کیفیت را در راس سرویس های خود قرار داده است. برای اطلاع از قیمت چاپ ست اداری و سفارش چاپ می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر اطلاعات تماس با چاپ آراکس را دریافت نمایید

چاپ ست اداریمقالات

2 Comments

  • یه قیمت هم میزدید بد نبود، الان کسی وقت تلف نمیکنه تماس بگیره، اول شرکتی که هزینه هارو زده باشه پیدا میکنه بعد با یکیش تماس میگیره.

    • همانطور که استحضار دارید به دلیل نوسان قیمت ارز ، قیمت کاغذ و چاپ امکان گذاشتن قیمت در سایت وجود نداره شماره تماستون را بفرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.