ارزان ترین چاپ ست اداری در تهران

چاپ ست اداری در تهران

چاپ ست اداری در تهران برای رسمیت بخشیدن به مکاتبات اداری و برندینگ از مهم ترین گام هایی می باشد که باید به آن توجه داشت. به همین خاطر در ادامه به چند سوال مهم از قبیل چاپ ارزان ست اداری در تهران چطور قابل انجام است؟ چاپ ست اداری دیجیتال بهتر است یا چاپ ست اداری افست؟ چطور چاپ با کیفیت را تشخیص دهیم و تاثیر نوع طراحی ست اداری بر کیفیت چاپ چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوالات در ادامه با چاپ آراکس همراه باشید.

ویژگی های چاپ ست اداری در تهران ارزان قیمت

ست اداری به مجموعه ای از اوراق و برگه ها و اقلام اداری در هر کسب و کار گفته میشود که همگی بر اساس یک طرح و ترکیب رنگ طراحی و چاپ میشوند. اقلام رایج در ست اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه و برگه های یادداشت می باشد که البته ممکن است تعداد این اقلام بر اساس سفارش مشتری افزایش یا کاهش پیدا کنند. یکی از مهم ترین راهکارها برای هزینه چاپ ست اداری در تهران و یا سایر شهرها کاهش تعداد اقلام آنها می باشد. به عنوان مثال با توجه به اهمیت چاپ سربرگ می توان آن را در لیست سفارش قرار داد و در مقابل برگه یادداشت را حذف کرد.

از دیگر ویژگی های چاپ ست اداری ارزان در تهران می توان به نوع کاغذ به کار رفته در آنها اشاره نمود. کاغذهای با کیفیت و گرماژ بالا همیشه گران هستند و در نتیجه تاثیر زیادی بر قیمت و هزینه نهایی چاپ ست اداری دارند. البته توجه داشته باشید که اگر کیفیت کاغذ برایتان مهم است و می خواهید قیمت چاپ ست اداری را کاهش دهید، بهتر است تیراژ کار را افزایش دهید. با بالا رفتن تیراژ چاپ قیمت تمام شده برای هر یک از اقلام بسیار کمتر از چاپ با تیراژ پایین می باشد.

مطالب پیشنهادی

تبلیغات غیر مستقیم با چاپ ست اداری 

ارزان ترین قیمت چاپ ست اداری

چاپ ارزان ست اداری در تهران

نکته بسیار مهم که برای برندینگ موفق باید مد نظر قرار داد این است که چاپ ست اداری ارزان نباید تنها ملاک در سفارش باشد. به عبارت دیگر نباید کیفیت را فدای ارزان بودن کار کرد چون ست اداری تا حد زیادی نشان دهنده اعتبار برند می باشد. در نتیجه ست اداری بی کیفیت بازخورد خوبی را در ذهن مخاطب ایجاد نخواهد کرد. بهتر است با کم کردن اقلام غیر ضروری و همچنین کاهش تعداد رنگ های موجود در طرح و یا برش های خاص در آن هزینه چاپ را کاهش داد تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

دقت داشته باشید که چاپ ست اداری اختصاصی و سفارشی هزینه بیشتری را نسبت به سایر انواع سفارشات دارد. منظور از چاپ ست اداری سفارشی استفاده از لوگو برجسته و یا طرح های طلاکوب و نقره کوب در بخش های مختلف طرح می باشد. علاوه براین، در این نوع سفارشات ممکن است نوع برش برگه ها نیز منحصر به فرد باشد که در افزایش هزینه نهایی چاپ تاثیرگذار می باشد.

چاپ ست اداری دیجیتال در تهران

سوال دیگری که ممکن است در زمان چاپ با آن برخورد کنید این است که چاپ ست اداری دیجیتال بهتر است یا چاپ افست؟ به عبارت دیگر، چاپ ست اداری افست و دیجیتال هر یک چه مزایایی دارند و بر اساس شرایط و نوع سفارش کدام مورد را انتخاب کنیم؟

چاپ ست اداری دیجیتال در تهران برای سفارشاتی توصیه میشود که تیراژ آنها پایین می باشد. به عبارت دیگر، برای چاپ ست اداری فوری در تهران بهتر است دیجیتال را انتخاب کنید. با این انتخاب نه تنها در زمان تحویل سفارش صرفه جویی میشود، بلکه تا حد زیادی بر قیمت و هزینه نهایی چاپ نیز اثرگذار است. در مقابل، برای چاپ ست اداری در تهران با تیراژ بالا بهترین انتخاب چاپ افست می باشد.

چاپ ست اداری افست در تهران زمان زیادی را برای تحویل سفارش نیاز دارد و برای سفارشات با تیراژ بالا مورد استفاده قرار میگیرد. البته لازم به ذکر است که چاپ افست از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تنوع جنس کاغذ به کار رفته در این نوع چاپ بیشتر از دیجیتال می باشد. نکته بسیار مهم در چاپ مجدد ست اداری افست این است که اگر قبلا سفارش چاپ را به عنوان مثال به چاپخانه  آراکس ارائه داده بودید و مجدد قصد تکرار آن را دارید، هزینه و زمان کمتری خواهد داشت. حذف زمان آماده سازی مراحل برای چاپ افست باعث میشود تا چاپ های مجدد زودتر انجام شوند.

چاپ ست اداری دیجیتال در تهران

نحوه تشخیص چاپ ست اداری با کیفیت

همان طور که قبلا اشاره کردیم، تنها ارزان بودن را نباید دلیل بر بهتر بودن چاپ دانست. بلکه هنر این است که کیفیت و ارزان بودن را با هم بدست آورید. برای دست یافتن به این نوع چاپ لازم است چند ویژگی را در حین سفارش مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

جنس کاغذ چاپ

کاغذ به کار رفته برای چاپ یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین کیفیت چاپ ست اداری یا هر نوع سفارش دیگر می باشد. تنوع بسیار بالا در کاغذ باعث میشود تا بتوانید متناسب با میزان بودجه جنس های مناسب را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که چاپ ست اداری کتان و تحریر ارزان تر از کاغذهای گلاسه می باشد، اما کاغذ گلاسه کیفیت بسیار خوبی دارد و استحکام آن نیز در حد مطلوبی قرار دارد. به عنوان مثال می توان برای چاپ پاکت کاغذ گلاسه را انتخاب کنید و برای سربرگ کاغذ تحریر با گرماژ مناسب را سفارش دهید. کاغذ گلاسه بیشتر در چاپ کاتالوگ و بروشور کاربرد دارد و باعث میشود تا کیفیت چاپ تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

مطالب پیشنهادی

قیمت چاپ سربرگ فوری چطور محاسبه میشود

رنگ در ست اداری

در برخی از مواقع ممکن است رنگ های به کار رفته در طراحی ست اداری با خروجی آن تفاوت زیادی داشته باشد. در چاپ با کیفیت رنگ ها باید جلوه خوبی داشته باشند و به زیبایی طرح کمک کنند. چاپ های بی کیفیت زیبایی و هنر به کار رفته در حین طراحی را به طور کامل از بین میبرند و این می تواند تاثیر منفی بر برندینگ داشته باشد.

چاپ ست اداری ارزان در تهران

تاثیر طراحی بر چاپ ست اداری

یکی از مهم ترین مسائلی که برای هر نوع سفارش چاپ باید مد نظر داشت نوع طراحی آن می باشد. همیشه توجه داشته باشید که خروجی زیبا و با کیفیت و استاندارد از چاپ در مرحله اول نیاز به طراحی درست دارد. به عبارت دیگر، اگر در حین طراحی در انتخاب رنگ ها و تصاویر به کار رفته در طرح و لوگو دقت نشود، چاپ آن بر روی بهترین کاغذها نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت. در نتیجه می توان گفت لازمه دریافت بهترین خروجی از چاپ ست اداری در تهران، طراحی صحیح و انتخاب رنگ های مناسب می باشد. تصاویر به کار رفته بر روی طرح باید کیفیت خوبی داشته باشند و علاوه براین، تنظیمات نرم افزاری برای انطباق کامل رنگ در طرح با خروجی چاپ باید انجام شود.

سفارش چاپ ست اداری در تهران

با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، لازم است چاپخانه مناسبی را برای سفارشات انتخاب کنید. انتخاب چاپخانه مناسب برای چاپ ست اداری در تهران در مرحله اول باید سابقه فعالیت آن را در این حوزه مد نظر قرار دهید. چاپخانه های با سابقه نه تنها از نظر تجهیزات و تنوع کاغذ در سطح مطلوبی قرار دارند، بلکه راه هایی را برای کاهش هزینه ها به مشتریان خود ارائه می دهند.

تعداد زیاد دستگاه ای چاپ در چاپخانه های با سابقه و معتبر باعث میشود تا مدت زمان کمتری را برای آماده شدن سفارش در انتظار باشید. در نتیجه می توان گفت چاپ ست اداری فوری و با کیفیت را با این انتخاب بدست خواهید آورد.

برای سفارش چاپ ست اداری در تهران و استعلام قیمت آن و سایر عناصر چاپی از قبیل چاپ ساک دستی، پوستر، کارت ویزیت چاپخانه آراکس می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. آراکس با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه فعالیت در حوزه چاپ در تهران ارائه دهنده با کیفیت ترین چاپ در کمترین زمان و با کمترین قیمت می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع سفارشات چاپ می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید و یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ ست اداریمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.