اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری

چاپ ست اداری

چاپ ست اداری


اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری

اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری بر همه صاحبان مشاغل و کسب و کارها روشن است. زیرا همیشه سربرگ ها حاوی نامه های اداری مهم، فاکتورها و درخواست های اداری هستند. در نبود شما نزد مشتری، سربرگ ها نماینده شما هستند و درخواست ها و مطالب شما را منتقل میکنند. چاپ ست اداری مهمترین نقش را در معرفی برند و افزایش اعتبار برای شما خواهند داشت.

چاپ سربرگ ها در ست اداری معمولا در دو قطع معمول A4 و A5 انجام میگیرد و هم در داخل سازمان و هم برای انواع نامه بین اداری میتوان از این برگه ها استفاده کرد. انواع قبض و اواراق رسمی و اداری روی سربرگ چاپ میشوند و باید متحدالشکل باشند. کیفیت در چاپ ست اداری نشان دهنده نظم و وحدت در سازمان است و باید هماهنگی لازم را با رنگ و برند سازمان داشته باشد.

ست اداری علاوه بر سربرگ چاپ پاکت را هم در بر میگیرد و برای ارسال مکاتبات و رد و بدل کردن قراردادها مورد استفاده قرار میگیرد. برای چاپ ست اداری باید به مواردی چون خلاقیت، کیفیت و اصول چاپ توجه کرد. چاپ این اقلام به صورت شکیل و متحد الشکل یکی از اصول مهم برای هر سازمانی است و سازنده اعتبار آن می باشد.

با سپردن این کار به چاپخانه معتبر و حرفه ای از کیفیت آن مطمئن شوید. چاپخانه آراکس با کادری مجرب و با سابقه آماده پذیرش سفارشات شما برای چاپ ست اداری ، چاپ پاکت نامه و چاپ سربرگ و … می باشد. برای ثبت سفارش و مشاوره از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

چاپ ست اداری چاپ آراکس

نقش طراحی و چاپ ست اداری و اقلام آن

اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری از اصول مهم در تبلیغات برای یک سازمان است و به معرفی برند و ایجاد اعتبار برای آن بسیار موثر عمل میکند. شما با یکپارچه کردن ست اداری از چاپ پاکت گرفته تا چاپ سربرگ و … میتوانید به طور موثر در حضور مشتری ظاهر شوید و نظر او را جلب نمایید. طراحی و چاپ اقلامی مانند پوستر و کاتالوگ یا استفاده از روشهای تبلیغاتی از این دست کافی نیست. برند شما باید در همه جا حضور داشته باشد و به شکلی رسمی به مشتری و همکاران شما معرفی شود.

چاپ ست اداری شامل انواع سربرگ و پاکت و … است که هرکدام به نوعی و در جایی مورد استفاده قرار میگیرند. رعیات استانداردهای لازم در چاپ آنها یکی از عناصر مهم در برند سازی و جذب مشتری برای شما خواهد بود. رعایت هارمونی و اصول طراحی در چاپ پاکت و … یک ابزار تبلیغاتی موثر است و بازار خوبی را برای کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد.

انواع کاغذ برای چاپ در ست اداری 

به طور مثال برای چاپ پاکت اداری انواع مختلفی از کاغذ در نظر گرفته میشود که براساس کارکرد و نیاز سازمان هرکدام از آنها انتخاب خواهند شد. تنوع این کاغذها حدوو 3000 نوع است و مصارف گوناگونی دارند. برای چاپ در ست اداری برای پاکت ها اما معمولا از چند نوع مخصوص و محدود استفاده میشود. از جمله کاغذ تحریر، کاغذ گلاسه، کاغذ کرافت، کاغذ پشت طوسی و … .

از کاغذ تحریر برای چاپ افست استفاده میشود و بهترین کاغذ برای نوشتن دستی با خودکار است. گرماژ کاغذ تحریر بین 70 تا 100 مورد استفاده قرار میگیرد و برای نامه های داخل سازمان و چاپ سربرگ هم مناسب است. کاغذهای گلاسه به صورت مات یا براق و باکیفیت خوب چهت چاپ پاکت بسیار مناسب هستند. پوشش یکنواخت و صاف این نوع کاغذ بسیار محبوب است و از گرماژ 90 تا 300 گرم هم برای چاپ مورد استفاده قرار میگیرد.

کاغذ کرافت یا کاغذ کاهی از خمیر چوب سولفاته تهیه میشود و رنگ قهوه ای تیره یا روشن دارد. مقاومت این کاغذ زیاد نیست و در نوع ضخیم و چند لایه هم میتوان آنرا تهیه کرد. برای چاپ پاکت، ساخت ساک دستی و … استفاده از کاغذ کرافت بسیار محبوب و پرطرفدار است. این جنس کاغذ برای چاپ سربرگ کاربرد ندارد.

اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری

استاندارهای لازم برای چاپ پاکت و سربرگ چیست ؟

طراحی و چاپ پاکت عنصر مهم و موثری در ست اداری است که در سایز و اندازه های استاندارد انجام میگیرد. برای نامه های بین سازمانی معمولا کاغذهای A4 مورد استفاده است اما برخی اوراق نباید تاخورده باشند. مانند کاغذ قرارداد و برخی فاکتورها که لازم است در پاکت A4 گذاشته شوند. از این جهت برای انواع مرسولات و مکاتبات به دو نوع چاپ پاکت نیاز است. یکی پاکت ملخی که ابعاد 22*11 دارد و طرح معمول پاکت نامه اداری است.

اما چاپ پاکت A4 برای مرسولات دیگر در ابعاد 23*32.5 انجام میگیرد و باید شامل ادرس و اطلاعات شرکت باشد. ابعاد پاکت میتواند تنوع داشته باشد اما اندازهای معمول و استاندارد بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. تمام اوراق از سربرگ گرفته تا پاکت باید در رنگ و طرح لوگو و آدرس  دیگر نکات متحد باشند زیرا دسترسی مخاطب را به اطلاعات شما آسان تر میکنند. اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری و سایر اقلام آن همین معرفی شما به مشتریان و بازاریابی برای سازمان شماست.

برای چاپ سربرگ نیز سایز استاندارد 21*29.7 در نظرگرفته میشود که براساس استانداردهای چاپ و برش انجام میگیرد. برای چاپ ست اداری از جمله سربرگ لازم است فونت مناسب، سادگی درطراحی و ترکیب بندی لوگو و … رعایت شود. میتوانید از خدمات پس از چاپ هم مانند طلاکوب و لوگو برجسته  وبرش لبه گرد هم استفاده کنید. کابرد این خدمات به سلیقه مشتری بستگی دارد و روی انواع کاغذ تحریر، کاغذ کتان و… قابل اجراست.

چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

چاپ ست اداری باکیفیت و مرغوب را از چاپ آراکس بخواهید!

چاپخانه آراکس با بیش از سی سال سابقه در چاپ اقلام ست اداری از جمله چاپ پاکت، چاپ سربرگ و … توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید. برای داشتن بهترین چاپ ست اداری با بالاترین کیفیت در چاپ با ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید. برای تماس و مشاوره از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.