اهمیت چاپ سربرگ در نامه نگاری

اهمیت چاپ سربرگ در نامه نگاری

اهمیت چاپ سربرگ در نامه نگاری


اهمیت چاپ سربرگ در نامه نگاری

اهمیت چاپ سربرگ در نامه نگاری در دنیای تجارت و کسب و کار، نامه‌ نگاری بعنوان یک روش رسمی ارتباط و انتقال اطلاعات بین سازمان‌ های مختلف بشمار می‌ آید.

سربرگ در نامه‌ های تجاری از موارد مهمی است که میتواند آن نامه را از چهار چوب معمولی خارج کرده و با به نمایش گذاشتن برند یک کسب و کار، نامه را به یک معامله بزرگ بدل کند. به بیان ساده‌ تر، چاپ سربرگ نشان دهنده‌ ی هویت سازمانی و قانونی بودن یک کسب و کار است.

مطلب پیشنهادی : چاپ سربرگ فوری

چاپ سربرگ فقط برای نامه نگاری ها مهم است ؟

استفاده از سربرگ صرفا به نامه‌ های اداری و ساده محدود نمیشود؛ بلکه هرگونه مکاتبه‌ و تعاملی که بین سازمان‌ های مختلف صورت میگیرد بایستی در سربرگ درج گردد. از جمله میتوان به فاکتور، قرارداد، معرفی‌نامه و رزومه کسب و کار شرکت، بیانیه‌ های بین ادارات و …. اشاره کرد.

بطور معمول چاپ سربرگ‌ A4 و A5 به چاپ میرسد که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد که متناسب با میزان محتوای نامه با کیفیت یکسان مورد استفاده قرار میگیرند.

شاید براتون جالب باشه :

فواید چاپ سربرگ چیست ؟

چاپ سربرگ در نامه نگاری

مزایای چاپ سربرگ در نامه نگاری های رسمی چیست ؟

تاثیر مهم چاپ سربرگ در اولین ارتباط ، یک سربرگ میتواند به اندازه نام تجاری سازمان مهم و تاثیرگذار باشد. چرا که سربرگ معرف و نماینده هر شرکت خواهد بود و میتواند اولین تاثیر را بر روی مشتریان بالقوه بگذارد.

بنابراین چاپ  سربرگ میبایست از ظاهری حرفه‌ ای برخوردار باشد؛ در غیر این صورت ممکن است دیگر سازمان‌ ها آن را نامعتبر فرض کرده و هیج تمایلی جهت برقراری ارتباط با فرستنده آن نداشته باشند.

مزایای بیشتر چاپ سربرگ چیست ؟

👈 تبادل اطلاعات درون سازمان و خارج از سازمان بصورت رسمی و قالب بندی شده
👈 ارتقاء هویت سازمانی و ماهیت فعالیت شرکت
👈 نمایش نظم و ترتیب در سازمان و ادارات
👈 ایجاد سهولت در دسترسی سایر افراد به شرکت با توجه به درج اطلاعات تماس بر روی اوراق اداری
👈 ارتقاء وضعیت امنیتی شرکت با توجه به عدم امکان سوء استفاده از اوراق اداری
👈 ایجاد حس ارزشمندی برای مشتریان و افرادی که شرکت در ارتباط با آنها میباشد.
👈 معرفی شرکت و ماهیت آن از طریق چاپ سربرگ

مطلب پیشنهادی : چاپ سربرگ در انواع مختلف

قیمت چاپ سربرگ - چاپخانه آراکس

با چاپ سربرگ بازاریابی کنید ! 

با چاپ سربرگ میتوانید در ارائه‌ی اطلاعات صحیح و دقیق میتواند مشتریان را به ارتباطات بعدی با شرکت شما ترغیب کند. بطور معمول در بالای هر سربرگ نام و لوگوی تجاری شرکت‌ ها ثبت میشود. در پایین آن نیز با درج آدرس، شماره تماس و آدرس ایمیل سازمان خود میتوانید امکان برقراری ارتباط برای دیگران را به راحتی فراهم نمایید.

هر کسب و کار معتبر دارای یک آرم تجاری (لوگو) مختص به خود است. قرار دادن لوگو در چاپ سربرگ همراه با نام تجاری موجب آگاهی بخشی بیشتر برند سازمان در صنعت کاری و در میان مشتریان میگردد.

مطلب بیشتر : تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

چاپ سربرگ در چه اندازه هایی قابل چاپ است ؟

در ست اداری اگر ابعاد هایی کوچکتر برای چاپ سربرگ خود در نظر دارید، میتوان از سایز های A6 و B6 هم استفاده کرد. از این سایز های کوچک میتوان برای یادداشت ها استفاده کرد که در چاپ معمولا سفارش یادداشت ها در تیراژ بالا انجام میشود. یکی از حیاتی ترین مسائلی که باید مراقب آن باشید این است که تمامی سربرگ ها دارای لوگوی رسمی و آرم شرکتی میباشند.

چاپ سربرگ A4- چاپخانه آراکس

چرا چاپ سربرگ A4 اهمیت بالایی دارد ؟

با توجه به موارد بیان شده میتوان دریافت که چاپ سربرگ بعنوان یکی از مهم ترین ابزار  تبلیغاتی و معرف هر کسب و کار از جایگاه ویژه‌ ای برخوردار است. بنابر این با کمک یک طراح و مجموعه چاپ حرفه‌ ای میتوان با خیال راحت به تعامل با دیگر سازمان‌ ها و مکاتبات اداری با آن‌ ها در جهت انجام معاملات مورد نظر پرداخت.

مجموعه‌ی چاپخانه آراکس با دارا بودن واحد  چاپ، قادر به چاپ سربرگ‌  اختصاصی ، در راستای تمامی تعاملات کاری و مکاتبات صحیح اداری شما میباشد.

برای چاپ سربرگ دنبال یک چاپخانه ی خوب میگردید؟

همه ی ما میدانیم که چاپ سربرگ جزء یکی از واجبات است ، پس حتما باید از یک چاپخانه مناسب در تهران کمک بگیرید که بتوانید چاپ سربرگ فوری ، با کیفیت بالا ، چاپ سر برگ A5 ، چاپ سر برگ تخصصی خلاصه در هر مدلی که خواستید به چاپ برسانید.

چاپخانه آراکس  پیشنهاد ما به شماست که بتوانید چاپ سربرگ فوری را با قیمت پایین ، در هر تیراژی که میخواهید به چاپ برسانید کافیست با آن ها تماس بگیرید تا بتوانید سفارش سربرگ خود را اعلام کنید.

چاپ سربرگمقالات

2 Comments

  • مطلب خیلی خوبی بود تا قبل از خوندن این مطلب دستم به چاپ سربرگ نمیرفت اما وقتی اهمیت چاپ سربرگ را خوندم فهمیدم خیلی مهمه حتما برای چاپ سربرگ باهاتون تماس میگیرم. مرسی از مطلب خوبتون بازم از این مطالبا بذارین.

    • با سلام !
      ما منتظر تماس شما هستیم و حتما برای راهنمایی شما عزیزان مطالب مفیدی در اختیارتون قرار میدیم.
      ممنون از نظر خوبتون.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.