اهمیت چاپ کاتالوگ برای بازاریابی

اهمیت چاپ کاتالوگ برای بازاریابی

اهمیت چاپ کاتالوگ برای بازاریابی


اهمیت چاپ کاتالوگ برای بازاریابی

اهمیت چاپ کاتالوگ برای بازاریابی و تبلیغات برای شرکت ها زیاد است ، هر شرکت بزرگی باید یک کاتالوگ از محصولات و خدماتش چاپ کند که به دست مردم و شرکت های مرتبط با زمینه ی فعالیتی خودش بدهد.

کاتالوگ‌ها برگه‌ های مرتبط به هم هستند که در یک قالب بسیار جذاب و دیدنی، فهرستی از محصولات یا خدمات را همراه با توضیحات و توصیف اقلام، قیمت‌ها و جزئیات دیگر مانند تصاویر یا لینک‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد.

به بیان ساده‌ تر این برگه‌ های جذاب برای افرادی که ارائه‌ کننده‌ی کالا و خدمات شما به مشتری هستند (به صورت معمول فروشنده یا واسطه‌ی فروش) به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و تکنیک فروش بسیار کارآمد، جهت معرفی محتویات محصول، جلب نظر مشتری و در نهایت تبدیل او به خریدار واقعی میباشد.

با توجه به طراحی و چاپ کاتالوگ‌ که در نظر گرفته می‌ شود، امکان استفاده از آن‌ ها جهت بازاریابی در صنایع مختلف فراهم گشته است. بدین ترتیب بسته به نوع کسب‌ و کار و محصولات خود می‌توانید از این کتاب کوچک جهت شناساندن نام تجاری و خدمات خود به مشتریان، بیشترین بهره را ببرید.

مطلب مرتبط : چاپ کاتالوگ چگونه انجام می شود؟

با چاپ کاتالوگ بازار کار  را در دست بگیرید ! 

با وجود تحولات عظیمی که در دنیای دیجیتال به وجود آمده است، بسیاری از شرکت‌های خارجی همچنان استفاده از کاتالوگ را به عنوان یک سرمایه‌‌ گذاری خوب می‌دانند که در صورت طراحی و چاپ صحیح می‌تواند منجر به جذب مشتری و فروش بالای محصولات یا خدمات آن‌ها گردد.

همچنین بسیاری از مشتریان، خواهان آشنایی کامل با محصولات و خدمات شرکت هستند؛ بنابراین داشتن یک کاتالوگ حاوی اطلاعات همراه با تصاویر جذاب در دستانشان می‌تواند نوعی از حس تعامل با کالا را برای آن‌ها ایجاد کند.

همه برندها و کسب و کارهای تجاری در پایان به دنبال یک هدف هستند و آن هم فروش تا بی‌نهایت است. حال، چالشی که ممکن است میان صدها کاتالوگ موجود در بازار ایجاد شود مبحث جذب مشتری است؛ بدین معنا که چاپ کاتالوگ باید بلافاصله نوع کسب‌ و کار، مزیت رقابتی محصول و جذابیت کافی جهت مشاهده را به نمایش بگذارد.

مطلب پیشنهادی : نکات چاپ کاتالوگ و طراحی آن 

چاپ کاتالوگ حرفه ای - چاپخانه آراکس

چاپ کاتالوگ ساده ترین راه تبلیغات 

از سوی دیگر در شرایط اقتصادی امروز، فرآیند فروش و تامین بودجه کافی جهت بازاریابی و تبلیغات ممکن است مشکلات سختی را ایجاد کنند. بنابراین داشتن یک کاتالوگ مفید و موثر بسیار تاثیرگذار خواهد بود چرا که یک کاتالوگ قوی می‌تواند بدون شک، نام تجاری شما را به مخاطبین مورد نظرتان به‌طور حرفه‌ای معرفی کند.

بسیاری معتقدند که کاتالوگ‌ها بخش مهمی از استراتژی چند کاناله برای یک سازمان بوده و توانایی افزایش فروش تا ۲۹ درصد  را دارند به طوری که برخی از سازمان‌ها بیان کردند که به صورت میانگین ۵۹ درصد از فروش خود را مستقیما به چاپ کاتالوگ‌  وابسته می‌دانند.

مطلب پیشنهادی : تاثیر چاپ کاتالوگ برای تبلیغات 

چاپ کاتالوگ چه تفاوتی با بروشور دارد ؟

چاپ کاتالوگ‌ در ظاهر شباهت بسیاری با بروشورها دارند. اما اطلاعاتی که از محصول یا خدمات در کاتالوگ مطرح می‌گردد نسبت به بروشورها مختصرتر ولی توأم با جذابیت و تصاویر باکیفیت‌تری است. مشتری بالقوه در ابتدا می‌تواند فهرستی از محصولات یا خدمات شما را به صورت مختصر در کاتالوگ مشاهده کرده و در صورت تمایل برای دستیابی به اطلاعات جامع‌تر به بروشور مختص آن محصول یا خدمات مراجعه نماید. بنابراین به دلیل این‌که در مشاهدات اولیه و کلی محصولات، کاتالوگ‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند در مقایسه با بروشورها می‌بایست از کاغذ با کیفیت بالاتری تهیه گردند.

مطلب پیشنهادی : کاربرد چاپ بروشور تبلیغاتی 

چاپ کاتالوگ ارزان - چاپخانه آراکس02133931477

قیمت چاپ کاتالوگ چگونه بررسی می شود ؟

1-مقدار گرم هر برگ از کاتالوگ

2-طراحی کاتالوگ

3-جمع بندی برگه ها در قالب یک کتابچه

4-جلد کاتالوگ

5-استفاده از پوشش های خاص برای روی کاتالوگ مثل سلفون مات ، براق ، مخملی

تمام موارد ذکر شده بر قیمت چاپ کاتالوگ مورد نظر شما تاثیر مستقیم می گذارد ، پس برای در نظر گرفتن همه ی جوانب با چاپخانه ی مورد نظرتان مشورت کنید تا در آخر هزینه ی بالایی به شما نگویند که شما ناراضی شوید.

چاپ کاتالوگ اختصاصی - چاپخانه آراکس

به فکر چاپ کاتالوگ باشید !

بنابراین سازمان‌ های حرفه‌ ای این ابزار تبلغاتی قدرتمند را متناسب با تعداد مورد نیاز بازار فروش خود، چاپ می‌کنند و به دلیل موثر بودن این تکنیک قوی در فرآیند فروش، خیالشان نسبت به بازاریابی محصولات و خدمات خود توسط این کتابچه تبلیغاتی راحت خواهد بود.

اگر میخواهید از شرکت های رقبای خود جلو بیفتید و هنوز کاتالوگ محصولاتتان را به چاپ نرساندید بهتر است هرچه سریعتر به فکر بیفتید و برای چاپ کاتالوگ مورد نظرتان با جنس و کیفیت بالا اقدام کنید در ادامه به شما بهترین چاپخانه تهران را پیشنهاد می کنم .

چاپ کاتالوگ حرفه ای در بهترین چاپخانه تهران 

برای چاپ کاتالوگ حرفه ای با قیمت مناسب میتوانید به بهترین چاپخانه تهران ، چاپخانه آراکس مراجعه کنید. اگر هم در زمینه ی چاپ کاتالوگ مورد نظرتان احتیاج به مشاوره دارید کافیست با مشاوران تخصصی چاپخانه آراکس تماس بگیرید.

چاپخانه آراکس با چندین سال سابقه ای که دارد توانسته بهترین ها را به مشتریان خود عرضه کند ، زمینه های فعالیت این چاپخانه در زمینه های دیگری مانند : چاپ بروشور ، چاپ پاکت ، چاپ ست اداری ، چاپ سربرگ و … است که برای دریافت خدمات ذکر شده کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم بدون اتلاف وقت با آنها تماس بگیرید.

چاپ کاتالوگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.