بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور

چاپ بروشور چاپخانه آراکس

چاپ بروشور چاپخانه آراکس


بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور

از مهمترین ابزار بازاریابی که در عین سادگی میتواند تبلیغات و اطلاع رسانی را در سطح گسترده انجام دهد چاپ بروشور است. بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور یکی از موثرترین روشها برای جذب مخاطب و اطلاع رسانی است. شما میتوانید با این کار بروشور های حاوی تبلیغات را با سرعت بالا و بدون هیچ هزینه اضافی بین مردم پخش کنید.

چاپ بروشور تبلیغاتی میتواند تا میزان زیادی از هزینه های بی مورد جلوگیری کند. اما این به تنهایی کافی نیست بلکه باید طراحی بروشور به گونه ای باشد که تمام اهداف و مفاهیم مورد نیاز مخاطب را به او منتقل نماید. بروشور باید تمام ویژگی های لازم محصول یا خدمات شما را به مشتری منتقل کند و پیام و اطلاعات لازم را دارا باشد.

چاپ بروشور میتواند هم شامل عکس و هم شامل متن و نوشته میشود. با اینکه در بروشور فضای زیادی وجود ندارد اما باید توضیحات و تصاویر را در آن گنجاند و در عین حال به زیبایی بروشور توجه کرد. محتوای بروشور ممکن است معرفی یک یا چند محصول و یا خدمتی خاص باشد. یا ممکن است چاپ به قصد اطلاع رسانی یک رویداد انجام گیرد.

طراحی بروشور باید در هرصورت جذاب باشد تا بتواند در مدتی که نزد مشتری است او را از دغدغه های روزمره بیرون بکشد. برشور باید به مشتری کمک کند تا اطلاعات لازم و کافی را از محصول یا رویداد مورد نظر بدست آورد و برای او مفید واقع شود. چاپ بروشور به لحاظ هزینه مقرون به صرفه است معمولا برای کسب و کارهای کوچک کابرد زیادی دارد.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

چاپ ست اداری و تبیلغاتی

چاپ سربرگ فوری و ارزان

بازاریابی با چاپ بروشور چاپ بروشور ارزان

هزینه چاپ بروشور 

میتوانید با کمترین هزینه با کمک چند نفر نیرو اقدام به پخش بروشور نمایید تا کسب و کار شما به همه معرفی شود. همچنین امکان قرار دادن بروشور داخل پاکت نیز وجود دارد تا برای همه مشتریان بتوان آنرا ارسال کرد. چاپ بروشور در تعداد کم با دستگاه دیجیتال به صورت سریع و فوری امکان پذیر است. برای چاپ در تعداد بالا میتوانید اقدام به چاپ افست نمایید تا هزینه شما نیز مقون به صرفه باشد. بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور با کمترین هزینه میتواند در چاپ افست انجام گیرد.

چاپ طرح بروشور معمولا روی کاغذ گلاسه با گرماژ 135امکان پذیر است. چاپ میتواند به صورت دورو یا یک رو باشد و در اندازه های A4 یا A5 انجام شود. بروشور میتواند به صورت تک برگی یا دو لت و چند لت باشد. خط روی کاغذ انرا تبدیل به بروشور چند لت میکند. اکثرا برای چاپ بروشور قالب برش در نظر گرفته میشود تا بتوان طرح دلخواه را روی آن پیاده کرد. اجرای محل خط برش برای بروشور بسیار مهم است و اگر به درستی انجام نشود کار خراب خواهد شد.

تبلیغ با  چاپ بروشور

چاپ بروشور یکی از کم هزینه ترین و ارزان ترین راه ها برای تبلیغ است. با توجه به قیمت مناسب این نوع تبلیغ و تحویل آن در زمان کوتاه، یکی از پرکابرد ترین موارد چاپ و تبلیغات است. این روش تبلیغ ارزان ترین و متداول ترین روش برای معرفی خدمات یا کسب و کار در جهان به شمار میرود.

چاپ بروشور تبلیغاتی براساس استراتژی ها و روشهای بازاریابی شرکت میتواند به صورت تک برگ یا چند لت باشد. گرچه بروشور تبلیغاتی عمدتا طراحی خاص و جذاب دارد تا بتواند پیام را بهتر به بیننده منتقل نماید. اما برخی سازمانها از بروشور برای تبلیغ در نمایشگاه در کنار اقلام و هدایای تبلیغاتی دیگر استفاده میکنند.

چاپخانه آراکس چاپ بروشور تبیلغاتی

اقدامات پس از چاپ برای بروشور 

برای افزایش کیفیت چاپ بروشور و ماندگاری آن بعد از چاپ از روکش استفاده میشود. علاوه بر استفاده از کاغذهای گرم بالا برای چاپ میتواند از افکت ها و پوشش ها متنوع برای افزایش کیفیت چاپ بهره برد. پوشش های متنوعی برای بروشور وجود دارد. از جمله پوشش سلفون مات یا براق، سلفون های امنیتی و فانتزی چند رنگ اعم از یووی و ورنی یا پوشش طلاکوب و نقره کوب.

استفاده از کلیشه برجسته و رنگ پنجم برای چاپ روی بروشور نیز متداول است. بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور با به کار گرفتن این روشها میتواند تاثیر آنرا نزد مخاطب افزایش دهد و مشتری بیشتری برای برند شما به دنبال داشته باشد. برش و خط تا در بروشور بسیار مهم است. باید اینکار خیلی ظریف و دقیق انجام گیرد.

طراحی بروشور تعیین میکند که چاپ به صورت تک برگ یا دولت و چند لت باشد. بروشور ها غالبا 3 لت یا بیشتر هستند و در صفحات زیاد برای معرفی محصول و تبلیغ بیشترین کاربرد را دارند. برای چاپ بروشور های بیش از شش لت و با صفحات زیاد، چاپ فرمی و اسلیپ کیس پیشنهاد میگردد.

در چاپ بروشور فرمی نمیتوان صفحات را مانند بروشور های لت دار کنار هم قرارداد. بلکه باید صفحات به صورت کتابچه و کاتالوگ به هم منگنه شوند و یا از چسب گرم برای اتصال انها استفاده کرد. بروشور اسلیپ کیس از یک فولدر و برگه های جدا از هم تشکیل شده که برگه ها درون فولدر قرار میگیرند. بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور به این شکل بسیار متدوال است. این نوع بروشور بر اساس حجم و محتوا میتواند تعداد صفحات زیادی داشته باشد. میتوانید داخل فولدر کارت ویزیت و لوح فشرده یا هدیه تبلیغاتی نیز قرار دهید.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

طراحی و چاپ بروشور مناسب

هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای

بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور

چاپ بروشور با کیفیت و ارزان را از ما بخواهید!

برای داشتن یک تبلیغ مفید و موثر با کمترین هزینه بهترین روش چاپ بروشور است. چاپخانه آراکس با بیش از سی سال سابقه در زمینه چاپ کاتالوگ، چاپ ست اداری و چاپ پاکت و … آماده پذیرش سفارشات و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. برای داشتن یک نتیجه مطلوب با کمترین هزینه با ما در تماس باشید. میتوانید برای استعلام قیمت از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

چاپ بروشورمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.