چاپ پاکت و بررسی انواع آن

بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت

بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت


بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت

بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت ، همه ی ما در کودکی و ایام دبستان با پاکت نامه آشنا شده ایم، معلمانمان به ما یاد داده اند که پاکت نامه چگونه درست می شود و چه کاربردی برای ما دارد.

پاکت نامه در قبل از عصر صنعتی کاربرد زیادی داشت و اغلب افراد از آن برای برقراری ارتباطات استفاده می کردند اما از زمان اختراع تلفن شکل ارتباطات تغییر جدی کرد و گستره ی استفاده از پاکت نامه تغییر پیدا کرد.

مطالب مرتبط : نکات اصلی در طراحی و چاپ پاکت

انواع پاکت نامه چیست؟

چاپ پاکت نامه در انواع مختلفی به نام های پاکت نامه، پاکت ملخی، پاکت اداری، چاپ پاکت A5، چاپ پاکت A4 ،پاکت کرافت، پاکت کاغذی و پاکت فانتزی موجود است.

سایز متداول پاکت های چاپی مورد استفاده در ابعاد 11 × 22 ، 23 × 31 ، 16.8 × 22 می باشد به علاوه اغلب شرکت ها پاکت های نامه را در گراماژ 80 ، 100 ، 120 ، 160 ، 230 چاپ می کنند.

اگر می خواهید تا حرفه ای تر عمل کنید به شما توصیه می کنیم تا لوگو برجسته، برش خاص درب پاکت ، طلاکوب، نقره کوب ، لبه درب چسبدار را بر روی پاکت نامه پیاده کنید.

این کار باعث می شود تا بازاریابی غیر مستقیمی بر روی نامه های شما انجام شود. تاثیر بازاریابی بر روی جزئی ترین ابزار در دسترس را دست کم نگیرید. مشتریان شما به صورن مداوم در حال پایش و مقایسه خدمات شما با سایر سازمان ها هستند.

بیشتر بخوانیم : چاپ سربرگ در انواع مختلف

بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت

چاپ پاکت ملخی

به هر حال اگر به دنبال چاپ پاکت هستید که هم به صورت تک رنگ و هم تمام رنگ داشته باشد پاکت ملخی با سایز 11×22.5 گزینه ی مناسبی به شمار میرود.

از خصوصیت بارز چاپ پاکت ملخی تنوع درب آن است مثلا درب آن به صورت لب صاف ، لب تیز ، لب گرد ، لب ذوزنقه می باشد که بوسیله ی چسبی به پاکت چسبانده می شود.

بیشتر بدانیم : تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت

انواع چاپ پاکت ملخی 

پاکت ملخی هوایی ، پاکت ملخی محرمانه

پاکت ملخی لب صاف ، پاکت ملخی لب تیز

پاکت ملخی لب گرد ، پاکت ملخی لب ذوزنقه ای

پاکت ملخی خود چسب ، پاکت ملخی هوایی

پاکت ملخی آدرس دار ، پاکت ملخی تحریر 70 گرم

پاکت ملخی تحریر 80 گرم ، پاکت ملخی گلاسه 120 گرم

پاکت ملخی گلاسه 150 گرم ، پاکت ملخی گلاسه 200 گرم

چاپ پاکت ملخی قابلیت چاپ افست و ریسو را دارد ، هزینه چاپ ریسو بر روی پاکت ملخی بسیار مناسب است البته کیفیت چاپ افست بسیار بالاست. چاپ افست به صورت تمام رنگی ، دو رنگ و تک رنگ می باشد.

خصوصیات چاپ پاکت ملخی کاربردی چیست؟

👈 پاکت ملخی یک برگ A4 است که سه بار تا شده است.
👈 ابعاد پاکت ملخی 11 * 22 می باشد.
👈 چاپ پاکت ملخی در دو جنس کتان و گلاسه طراحی می شود.
👈 نوشته ها باید از لبه های پاکت فاصله داده شوند. تا در صورت پاره شدن پاکت برای خوانده شدن، قابل خواندن باشند.
👈 سایز استاندارد پاکت نامه ملخی بر اساس ایزو 269 تعریف می شود.

بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت

چاپ پاکت A4

کاغذ در سری A در ابعاد 4A0, 2A0, A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9, A10 موجود است. کاغذ پاکت A4 پرکاربرد ترین کاغذ هستند که بزرگتر از 29.7 * 21 است. کاغذی که در تهیه ی پاکت A4 استفاده می شود باید دارای جنس و گراماژی باشد که دارای تطابق خوبی با دستگاه های چاپ باشد.

ابعاد پاکت A4 به گونه ای است که سربرگ ها و اوراق اداری در ابعاد A4 در آن بدون تا شدن قابل جایگذاری باشند. جنس انتخابی پاکت A4 مانند اوراق A4 انتخاب می شود.

چاپ پاکت A4 یکی از ست های اداری به شمار می رود بنابر این چاپ و سفارش آن در دنیای کنونی به یک الزام تبدیل شده است. الزامی که به قانونمندتر کردن روابط بین سازمانی کمک می کند و امکان جعل اسناد و مدارک را تا مقدار بسیار زیادی کاهش می دهد.

به علت سایز بزرگ پاکت A4 شما می توانید ست های اداری دیگر مانند بروشور، کاتالوگ، سی دی، خودکار تبلیغاتی و … در  پاکت قرار داد و آن ها را در نمایشگاه ها و همایش های مرتبط به عنوان هدایای تبلیغاتی، به شکل موثرتری اهدا نمایید.

بررسی چاپ پاکت و انواع پاکت

چاپ پاکت در اندازه ها و نوع های مختلف

شما در مطلب بالا که خواندید با انواع پاکت هایی که بیشتر مشتریان طالب آن هستند آشنا شدید بنابراین میتوانید به راحتی پاکت مورد نظر خود را با توجه به طرح و سلیقه ی خود به چاپ برسانید. برای چاپ پاکت در اندازه های مختلف را میتوانید با چاپخانه ارس تجربه کنید.

چاپخانه ارس با 60سال تجربه بهترین چاپ پاکت با دستگاه های پیشرفته و رنگ های کاربردی را انجام می دهند برای اینکه در همایش ها و نامه بازی ها درخشان دیده شوید باید یک پاکت نامه با بهترین کیفیت داشته باشید پس با آن ها در ارتباط باشید.

چاپ پاکتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.