بهترین جنس کاغذ برای چاپ کارت ویزیت

کاغذ برای چاپ کارت ویزیت

جنس کاغذ برای چاپ کارت ویزیت از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که باید به آن توجه ویژه داشت. چون عدم توجه به این فاکتور مهم باعث میشود زیبایی و حرفه ای بودن طراحی کارت ویزیت نادیده گرفته شود. علاوه براین، کاغذ چاپ کارت ویزیت تاثیر بسیار زیادی بر ارزان یا گران بودن خروجی کار خواهد داشت. در ادامه مهم ترین نکات در تعیین بهترین کاغذ برای چاپ کارت ویزیت ارزان و هر آنچه که باید برای انتخاب آن بدانید را معرفی خواهیم کرد.

چرا جنس کاغذ برای چاپ کارت ویزیت مهم است؟

چاپ کارت ویزیت از اصلی ترین کارها در برندینگ می باشد و تا حد زیادی نشان دهنده سطح کاری شما به شمار می رود. به عبارت دیگر، کیفیت به کار رفته در چاپ کارت ویزیت در نگاه اول نشان دهنده میزان اعتبار و کیفیت کاری برند می باشد. از آنجا که کارت ویزیت موفق و جذاب مجموعه ای از یک طراحی عالی و چاپ خوب می باشد، در نتیجه باید به هر یک دقت کافی داشت.

جنس کاغذ برای چاپ کارت ویزیت تاثیر مستقیم بر میزان کیفیت کارت دارد. استحکام و مقاومت آن در برابر لمس زیاد و براق یا مات بودن و شکل ظاهری کارت همگی تحت تاثیر انتخاب درست جنس کاغذ برای چاپ کارت ویزیت خاص و شیک می باشند. به همین خاطر است که باید بهترین کاغذ را بر اساس هدف اصلی و سیاست های مدیریتی برند انتخاب نمود تا خروجی مطلوب را دریافت کرد.

کاغذ برای چاپ کارت ویزیت ارزان

چطور بهترین کاغذ برای چاپ کارت ویزیت را انتخاب کنیم؟

بهترین جنس کاغذ برای کارت ویزیت برای افراد با دیدگاه های مختلف کاملا متفاوت می باشد. به همین خاطر بهتر است در فرآیند انتخاب جنس کاغذ برای کارت ویزیت چند عامل و فاکتور را مد نظر داشته باشید تا نتیجه خوبی را دریافت کنید.

کاغذ برای چاپ کارت ویزیت فوری

چاپ کارت ویزیت فوری از دیگر مواردی می باشد که در انتخاب کاغذ باید مد نظر داشت. اینکه چاپ کارت ویزیت افست را انتخاب می کنید یا دیجیتال، نه تنها در مدت زمان تحویل دادن آن نقش دارد، بلکه در نوع کاغذ نیز تاثیر خواهد داشت. دقت داشته باشید که کاغذهای به کار رفته برای چاپ کارت ویزیت دیجیتال محدودتر از افست می باشند. چاپ افست کمی زمان بر بوده و کیفیت بهتر و بالاتری دارد و تنوع کاغذ در آن بیشتر است.

کاغذ برای چاپ کارت ویزیت ارزان

کنترل هزینه های تبلیغاتی یکی از مهم ترین و همیشگی ترین گام ها برای تمام برندها می باشد. از آنجا که هزینه طراحی و چاپ کارت ویزیت برای بسیاری از برندهای نو پا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، در نتیجه باید کاغذ مناسب و ارزان را انتخاب نمایند.

کاغذهای به کار رفته در صنعت چاپ کاتالوگ، پوستر، پاکت و چاپ ست اداری و کارت ویزیت از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. هر یک از این کاغذها دارای کیفیت و سطح قیمت متفاوتی هستند. در نتیجه بهتر است با توجه به بودجه مورد نظر برای چاپ کارت ویزیت ارزان، بهترین و مناسب ترین کاغذ را انتخاب کنید.

چاپ کارت ویزیت کتان آلمانی

چاپ کارت ویزیت حرفه ای

برندهای معتبر و شناخته شده اهمیت بسیار زیادی به طراحی و چاپ کارت ویزیت می دهند. به همین خاطر همیشه به روزترین و با کیفیت ترین کاغذ برای چاپ کارت ویزیت را انتخاب می کنند. با توجه به نوع طراحی های در نظر گرفته شده برای کارت ویزیت و براق یا مات بودن برخی از قسمت های طرح و همچنین نوع برش های خاص در آنها لازم است کاغذهای متناسب و خوبی را انتخاب نمود.

به عنوان مثال اگر قصد دارید بخشی از طرح کارت ویزیت براق و برجسته باشد، می توانید کارت ویزیت موضعی استخوانی را انتخاب کنید. علاوه براین، دو رو یا تک رو بودن کارت نیز نقش بسیار مهمی در انتخاب کاغذ برای چاپ کارت ویزیت دارد. کارت های دو رو باید ضخامت و استحکام بالایی داشته باشند تا کیفیت و زیبایی را در کنار هم حفظ کنند.

چاپ کارت ویزیت فانتزی

با توجه به خلاقیت و ایده پردازی به کار رفته در نوع طراحی کارت ویزیت، باید بتوان کاغذ مناسب را برای اجرا و پیاده سازی آن انتخاب کرد. به عنوان مثال برای چاپ کارت ویزیت فانتزی با طرح های برجسته و برش های خاص، لازم است کاغذهای مناسب را انتخاب نمود. چون نمی توان انتظار داشت که کاغذهای بسیار محکم با توجه به طرح های خلاقانه ارائه شده توسط طراح براحتی تا بخورند. عدم توجه به این مساله باعث میشود طراحی زیبا و فانتزی با انتخاب کاغذ نامناسب برای چاپ کارت ویزیت کاملا نادیده گرفته شده و نتیجه عکس داشته باشد.

تنوع در کاغذ برای چاپ کارت ویزیت

در دنیای امروز که خلاقیت و ایده پردازی حرف اول را در تبلیغات و برندینگ می زند، صنعت چاپ همگام با این روند پیش میرود و با تنوع بالایی در نوع کاغذهای آن مواجه هستیم. از بهترین و پرطرفدارترین کاغذ برای چاپ کارت ویزیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاغذ موضعی استخوانی برای کارت ویزیت

اگر به دنبال چاپ کارت ویزیت حرفه ای و با کیفیت می باشید، کاغذهای موضعی استخوانی بهترین انتخاب خواهد بود. کارت ویزیت هایی که با این جنس تهیه میشوند، قابلیت داشتن طرح های برجسته و براق را دارند و علاوه براین، از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند. این جنس کاغذ که به لمینت برجسته نیز شناخته شده می باشد، بخاطر ایجاد طرح های براق در بخش های مختلف کارت بهترین گزینه برای چاپ کارت ویزیت شیک به شمار می رود. البته لازم است دقت داشته باشید که قیمت چاپ کارت ویزیت با این کاغذ نسبت به سایر جنس ها کمی بیشتر می باشد.

کارت ویزیت لمینت برجسته

گلاسه با روکش uv

از دیگر گزینه های بسیار مناسب در کاغذ چاپ کارت ویزیت می توان به گلاسه با روکش UV اشاره کرد. کاغذهای به کار رفته در این نوع کارت همگی از نوع گلاسه 300 گرمی می باشند. به عبارت دیگر، گرماژ کاغذ گلاسه در این کارت ها 300 گرم بوده و بخاطر روکش UV استقامت خوبی دارند. اگر به دنبال چاپ کارت ویزیت ارزان می باشید، بهتر است گلاسه با روکش UV را انتخاب کنید، چون زیبایی، استقامت و قیمت ارزان را در کنار هم دارند.

کارت ویزیت سلفون مات مخملی

در چند سال اخیر نوع خاصی از کاغذ که به شدت نرمی و لطافت را در آن می توان احساس کرد در صنعت چاپ کارت ویزیت رواج پیدا کرده است که به سلفون مات مخملی شهرت دارد. این نوع کاغذ چاپ کارت ویزیت گزینه ای عالی برای کارت هایی می باشند که نشان دادن رنگ های جذاب در آنها اهمیت زیادی دارد. چون پوشش رنگ در این نوع کاغذ بسیار عالی می باشد.

چاپ کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان از نوعی کاغذ ساخته شده است که بافت خاصی روی آن وجود دارد. این نوع کاغذ بیشتر در کارت ویزیت های سفید و روشن کاربرد داشته و قیمت مناسبی دارند. این نوع کارت بیشتر به کارت ویزیت کتان آلمانی شهرت دارد و در انواع کارت های طلاکوب، 300 گرمی چاپ میشود. مانند سایر جنس های به کار رفته برای چاپ کارت ویزیت، کارت ویزیت کتان آلمانی قابلیت دور گرد یا صاف بودن را دارا می باشد.

کارت ویزیت سوسماری

همان طور که از نام این نوع کارت ویزیت مشخص است، بافت روی کارت شبیه به پوست سوسمار می باشد. برای درک بهتر جنس به کار رفته در این نوع کارت ویزیت، لازم است بدانید که در واقع ترکیبی از کارت های کتان با روکش سلفون و براق می باشد. روکش سلفون روی این نوع کارت نه تنها باعث میشود تا زیبایی طرح به خوبی نمایان شود، بلکه استحکام و مقاومت کارت نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

با انتخاب این نوع کاغذ برای چاپ کارت ویزیت می توانید زیبایی و مقرون به صرفه بودن کارت را با هم بدست آورید. این نوع کارت قابلیت گرد شدن گوشه های کارت را دارا می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد.

کغذ چاپ کارت ویزیت سوسماری

چاپ کارت ویزیت با بهترین کیفیت در تهران

تنوع کاغذ چاپ برای کارت ویزیت بسیار بالا می باشد، اما شرط دست یابی به این میزان تنوع، دقت در انتخاب چایخانه است. چاپخانه های معتبر و شناخته شده با نیازهای روز مشتریان کاملا آشنا بوده و آخرین استانداردها و متریال ها را برای چاپ انواع المان های تبلیغاتی و چاپی ارائه می دهند. چاپخانه آراکس با سابقه بیش از نیم قرن یکی از بهترین گزینه ها در صنعت چاپ می باشد. ارائه تنوع بسیار بالا در کاغذ برای چاپ کارت ویزیت و چاپ فوری کارت ویزیت با کیفیت بالا از جمله ویژگی های منحصر به فرد این چایخانه به شمار می رود.

جهت استعلام قیمت و مشاوره برای انتخاب بهترین کاغذ برای چاپ کارت ویزیت می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ کارت ویزیتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.