تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی

تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی

تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی


تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی چیست؟

تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی را میدانید؟ هنوز اقدام به چاپ سربرگ نکرده اید ؟ در چاپ ست اداری از سربرگ استفاده نکرده اید ؟

اگر بدانید که چاپ سربرگ در برندسازی شما چه کولاکی به پا میکند که آنقدر دست کم نمی گرفتین. برندسازی شرکتتان توسط روشهای زیادی انجام می گیرد که یکی از این کارها چاپ سربرگ است.

وقتی شما نامه اداری مهمی ، قرارداد مهمی را داخل یک چارچوبی مثل سربرگ قرار می دهید به مشتری یا شرکت های رقیب نشان می دهید که کارتان برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است و اقتدار شرکتتان را به رخ آن ها می کشید و باعث می شوید که آنها هم در همکاری با شما کوتاهی نکنند . همچنین منجر به برندسازی خواهد شد یعنی اینکه شرکتتان را به افراد دیگری معرفی خواهند کرد و همین امر باعث می شود که معروف شوید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این کولاکی که با چاپ سربرگ قرار است اتفاق بیفتد را به پایان برسانیم.

چاپ سربرگ در انواع سایزها صورت می گیرد :

به طور معمول چاپ سربرگ‌ در دو سایز A4 و A5 انجام می‌ شود که متناسب با میزان محتوای نامه با کیفیت یکسان مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته چاپ سربرگ در اندازه های مختلف را باید در شرکتتان داشته باشید که هر کدام احتیاج شد در دسترستان باشد. پس چاپ سربرگ در اندازه های مختلف به نفعتان خواهد شد.

چاپ سربرگ a5 معمولا برای معرفی نامه های کوچک یا نامه های کوچک مناسب است. چاپ سربرگ a4 بیشتر برای قراردادها ، فاکتورهای رسمی ، نامه های رسمی و .. مورد استفاده قرار می گیرد داشتن این دو سایز به نفعتان خواهد بود تا بتوانید هرگونه تعاملاتی که خواستید برقرار کنید و عزا نگیرید که وای این سایز از سربرگ را ندارم پس نمیتونم این نامه را برایشان بفرستم.

نکته ای که در اینجا باید ذکر شود این است که حتما در هر سایزی که اقدام به چاپ سربرگ میکنید برای اینکه برندسازی شرکتتان در هر صورت انجام گیرد چاپ لوگو را فراموش نکنید ، لوگویتان در یک نقطه ای از سربرگ که در دید باشد حتما قرار داده و به چاپ برسانید و از شماره های تماس و آدرس هم در پایین سربرگ حتما استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : 

طراحی و چاپ سربرگ فوری

هدف از چاپ سربرگ

بازاریابی با چاپ ساک دستی

تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی-چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ به اندازه انتخاب نام تجاری مهم است !

چاپ سربرگ به اندازه انتخاب نام تجاری سازمان بسیار مهم و در برندسازی تاثیر گذار است. چون سربرگ نماینده و معرف شرکت شما خواهد بود مثل این است که بازاریابی را به شرکت رقیب می فرستید تا شرکت شما را به نحو احسن معرفی کند پس چاپ سربرگ را دست کم نگیرید. بنابراین سربرگ باید از ظاهر بسیار مناسبی برخوردار باشد تا بتواند به بهترین نحو برنداسازی را انجام دهد اگر غیر این باشد دیگر شرکت ها و مشتریان شما را یک شرکت نامعتبر می نامند و هیچ میلی به برقراری ارتباط با شما نخواهند داشت.

پس طراحی و چاپ سربرگ را به گونه انجام دهید که بتواند به بهترین نحو برندسازی شرکت شما را انجام دهد این مسئله خیلی حیاتی و مهم است پس بدون تجربه این کار را انجام ندهید بگذارید کسانی که در این زمینه تجربه دارند برای شما هم طراحی و هم چاپ سربرگ را انجام دهند.

برای اینکه برندسازی با موفقیت صورت گیرد چاپ سربرگ باید با بالاترین کیفیت ، ظاهری مناسب باشد پس این موارد را پشت گوش نیندازید تا یک معرفی برند خوبی را پشت سر بگذارید.

با چاپ سربرگ اقتدار شرکتتان را به رخ همه بکشید!

این جمله که با چاپ سربرگ می توانید اقتدار شرکتتان را به رخ همه بکشید را با یک مثال ذکر میکنیم :

فرض کنید یک قرارداد بسیار مهمی از یک شرکت بدون هیچ علامت تجاری، نام و آدرسی دریافت می‌ کنید، در همان مرحله اول به صورت خیلی طبیعی پیش از مطالعه محتویان درون نامه تصوری که در ذهنتان ایجاد می شود چیزی به جز غیر حرفه ای بودن و بی اقتدار بودن آن شرکت در نخواهد بود. در این حالت ممکن است چند اتفاق رخ دهد اولین مورد این است که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از فرستنده‌ی نامه امکان ثبت آن در سیستم بایگانی شرکت گیرنده سلب شده و فرصت رجوع مجدد از بین می‌رود.

دومین مورد این است که آن نامه از الویت نامه‌ های مهم اداری خارج خواهد شد و در فرآیند بررسی طولانی‌ تری قرار می‌ گیرد یعنی مدیر آن شرکت هیچ تمایلی به خواندن نامه ی شما نخواهد داشت. مورد دیگر، عدم اعتماد کافی به شرکت فرستنده به دلیل تصور غیرحرفه‌ای و نامعتبر بودن است پیش می آید و در آخر همه ی موارد ذکر شده باعث می شود شرکتتان یک فرصت همکاری بسیار خوب را با شرکت مورد نظر از دست بدهد.

پس با این مثال فهمیدیم که چاپ سربرگ علاوه بر این که کولاک می کند یک اقتدار خاصی به شرکت شما خواهد داد. برای همین است که ما به شما میگوییم چاپ سربرگ بسیار اهمیت دارد برای اینکه شما در اولویت همه ی مخاطبانتان باشید باید چاپ سربرگ را با بالاترین کیفیت انجام دهید تا بهترین نتیجه را از همکاری با شرکتی که همیشه دوس داشتید با آن یک کاری را شروع کنید تجربه کنید.

مطالب پر بازدید :

چاپ ست اداری حرفه ای

چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها

ویژگی سربرگ با کیفیت

تاثیر چاپ سربرگ در برندسازی-چاپخانه آراکس 33914089

برای چاپ سربرگ بهتر است همین حالا اقدام کنید!

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم حتما متوجه شدید که چاپ سربرگ چقدر اهمیت دارد و برای سازمان شما اقتدار و برندسازی خوبی را انجام می دهد اگر هنوز اقدام به داشتن سربرگ برای شرکتتان نکردید بهتر است همین حالا اقدام کنید.

برای چاپ سربرگ A5 ، چاپ سربرگ فوری با استفاده از دستگاه های چاپ با کیفیت و جوهرهای مرغوب با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را از چاپ سربرگ خود بگیرید.  برای استعلام قیمت و سفارش چاپ سربرگ مورد نظرتان در هر تعدادی که بخواهید میتوانید با ما در ارتباط باشید برای تماس با ما لازم نیست راه دوری بروید روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا مستقیماً با ما تماس بگیرید.

چاپ سربرگمقالات

1 Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.