تبلیغات ارزان و سریع با چاپ سربرگ فوری

چاپ سربرگ فوری

چاپ سربرگ فوری یکی از بهترین شیوه ها برای قدم گذاشتن در دنیای تبلیغات می باشد که مزایای زیادی را به همراه دارد. کاهش مدت زمان چاپ و هزینه های تبلیغاتی از مهم ترین مزیت هایی می باشد که از این طریق بدست می آید. البته لازم است قبل از سفارش چاپ، اطلاعات کافی درباره درباره قیمت چاپ سربرگ فوری، تفاوت های آن با سایر شیوه های چاپ سربرگ و موارد مهم در افزایش کیفیت آن داشته باشید. در ادامه با چاپخانه آراکس همراه باشید.

چاپ سربرگ فوری در برندینگ

برندینگ یکی از مهم ترین برامه هایی می باشد که هر کسب و کار باید در نظر داشته باشد. معرفی صحیح و ایجاد ذهنیت درست و خوب در مخاطب و ماندگاری نام برند در ذهن ها با شیوه های مختلفی قابل انجام می باشد. یکی از مهم ترین کارهایی که می تواند در برندینگ را با شیوه ای صحیح انجام دهد، چاپ سربرگ است.

سربرگ در واقع نوعی تبلیغات غیرمستقیم می باشد که نه تنها رفتار و مکاتبات اداری سازمان و برند مورد نظر را زیباتر جلوه می دهد، بلکه نشان دهنده اعتبار بالای آن است. با چاپ سربرگ فوری می توان در مدت زمان کوتاه قدم به عرصه تبلیغات گذاشت و همگام و حتی جلوتر از سایر رقبا قدم برداشت.

مطالب پیشنهادی

تاثیر چاپ ست اداری بر مکاتبات 

ارزان ترین قیمت چاپ ست اداری

قیمت چاپ سربرگ فوری

دلایل اهمیت چاپ سربرگ

برای بسیاری از افرادی که به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اند و قصد دارند تا روابط و مکاتبات خود را در چارچوب انجام دهند، شاید سوال بوجود آید که چرا باید چاپ سربرگ فوری یا سایر شیوه ها را در برنامه قرار دهند. به عبارت دیگر، چاپ سربرگ چه مزایایی برای یک برند دارد؟

واقعیت این است که نوع مکاتبات یک برند تا حد زیادی نشان دهنده میزان اعتبار و بروز بودن آن می باشد. علیرغم اینکه بسیاری از مکاتبات به صورت الکترونیکی انجام میشود، نوشتن قراردادهای کتبی هنوز ضروری و مهم می باشند. شاید بتوان متن و نامه را روی برگه های سفید و بدون آرم و نشان نوشت، اما این یعنی نادیده گرفتن فرصت ها! در واقع با قرار دادن آرم و لوگو و اطلاعات برند بر روی سربرگ ها برند در واقع نوعی تبلیغات غیر مستقیم را انجام داده اید.

نکته مهم اینکه، به همان اندازه که چاپ سربرگ مهم می باشد، نوع اطلاعات درج شده بر روی آن و کیفیت چاپ نیز دارای اهمیت است. به عبارت دیگر، وقتی صحبت از چاپ سربرگ فوری می شود، منظور چاپ با کیفیت، ارزان و بر روی کاغذهای عالی و با دوام است. در نتیجه، چاپ سربرگ ارزان و فوری نباید به معنای نادیده گرفتن کیفیت باشد.

بهترین کاغذ برای چاپ سربرگ فوری

مساله بسیار مهم در چاپ کاتالوگ، بروشور و سربرگ و غیره، انتخاب کاغذ مناسب است. تنوع کاغذ در بازار و صنعت چاپ بسیار زیاد می باشد و هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. با توجه به عنصر تبلیغاتی و چاپ باید یکی از بهترین کاغذها را انتخاب نمود تا بازخورد مناسب را دریافت کرد. از بهترین کاغذها برای چاپ سربرگ فوری می توان به کاغذ تحریر 80 و 100 گرمی، کاغذ کتان و کارتی اشاره نمود.

با توجه به اینکه چاپ سربرگ a5 مد نظرتان است یا a4 و اینکه چه هزینه ای را برای چاپ در نظر گرفته اید می توانید هر یک از این کاغذها را انتخاب کنید. در حالت کلی می توان گفت برای چاپ ارزان سربرگ، کاغذ تحریر مناسب تر است. البته کاغذهای تحریر بر اساس گرماژ یا همان وزن آنها در مساحت 100 سانتی متر در 100 سانتی متر از نظر قیمت با هم متفاوت می باشند. چاپ سربرگ با کاغذ تحریر 100 گرم کمی گران تر از 80 گرم آن می باشد. دلیل این تفاوت قیمت در ضخامت بیشتر و کیفیت بالای آن است.

چاپ سربرگ کتان از دیگر گزینه هایی می باشد که می توان انتخاب نمود. البته لازم به ذکر است که از کاغذهای کتان بیشتر در چاپ افست استفاده میشود. با انتخاب کاغذ کتان برای چاپ سربرگ می توان به بهترین کیفیت دست پیدا کرد و چاپ دورو با ظاهر بسیار عالی داشت. این نوع کاغذ بیشتر برای سربرگ هایی کاربرد دارد که در پرینتر قرار میگیرند و متن مکاتبات روی آنها چاپ می گردد.

از دیگر گزینه های پرکاربرد در چاپ سربرگ افست، کاغذهای کارتی می باشند. این کاغذها دارای ضخامت و کیفیت بسیار خوبی هستند. با توجه به گرماژ کاغذ هزینه چاپ سربرگ با این نوع کاغذ متغییر خواهد بود.

چاپ سربرگ فوری ارزان

قیمت چاپ سربرگ فوری

از دیگر مسائل بسیار مهمی که ممکن است با آن مواجه شوید، تفاوت قیمت چاپ سربرگ فوری می باشد. توجه داشته باشید که مانند چاپ ست اداری، کاتالوگ و غیره هزینه چاپ به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. در نتیجه اگر می خواهید هزینه واقعی و قیمت چاپ سربرگ فوری در تهران یا سایر شهرها را بدانید لازم است چند فاکتور را در نظر بگیرید:

کیفیت چاپ

این یک قانون همیشگی می باشد که برای دست یافتن به کیفیت باید کمی هزینه کنید. جنس کاغذی که برای چاپ سربرگ انتخاب می کنید از مهم ترین فاکتورها در کیفیت خروجی چاپ می باشد. کاغذهای باکیفیت که ضخامت بهتری داشته و رنگ را بهتر و واقعی تر نشان می دهند، گران تر از سایر کاغذها هستند. در بسیاری از مواقع دلیل تفاوت هزینه چاپ سربرگ در کیفیت و جنس کاغذ آن می باشد. در حالت کلی اگر چاپ سربرگ فوری ارزان هدف اصلی تان می باشد، بهتر است کاغذهای تحریر را برای این منظور انتخاب کنید.

تیراژ چاپ

تیراژ و تعداد سربرگ هایی که سفارش می دهید بر قیمت و هزینه نهایی تاثیر گذار است. توجه داشته باشید که در تیراژهای پایین بیشتر چاپ دیجیتال سربرگ در نظر گرفته میشود. چاپ دیجیتال برای تیراژ های پایین قیمت مناسب تری دارند. علاوه براین، سرعت چاپ در آنها بالاتر است. در مقابل چاپ افست زمان بیشتری برای چاپ اختصاص می دهد و علاوه براین، برای تیراژهای پایین مناسب نمی باشند.

چاپ سربرگ a5 یا a4؟

ابعادی که برای چاپ سربرگ فوری در نظر میگیرد از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت می باشد. سربرگ ها با توجه به سیاست های مدیریتی برند در دو سایر a5 و a4 چاپ میشوند. با توجه به اینکه در چاپ سربرگ a4 ابعاد کاغذ بزرگتر می باشد، در نتیجه هزینه بیشتری را برای خرید کاغذ باید برای آن در نظر داشت. در مقابل، چاپ سربرگ a5 که نصف a4 است قیمت ارزان تری دارد.

اصول مهم در چاپ سربرگ فوری

از آنجا که سربرگ کاربرد بسیار زیادی در تبلیغات و انجام مکاتبات دارد، در نتیجه باید به بهترین شکل آن را بدست آورد. برای اینکه بتوان نتیجه خوبی از چاپ سربرگ دریافت کنید لازم است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.

طراحی حرفه ای سربرگ

اولین و مهم ترین گام برای داشتن سربرگ های زیبا، طراحی آن می باشد. قرار دادن المان های ضروری بر روی سربرگ، ایجاد نظم و انسجام در میان المان های مختلف، توجه به سایز و خوانایی اطلاعات و استفاده از رنگ های سازمانی از جمله نکات مهمی می باشند که باید در نظر داشت. زمانی می توان از چاپ نتیجه خوبی دریافت کرد که طراحی به درستی انجام شده باشد.

لازم به ذکر است که با توجه نوع سیستم چاپ باید تنظیمات لازم را برای واقعی تر شدن رنگ ها انجام داد. همچنین باید از لبه های طرح میزان فاصله استاندارد را در نظر گرفت تا طرح به طور کامل و بدون نقش چاپ شود.

انتخاب روش چاپ مناسب

اگر تیراژ چاپ بالا می باشد و می خواهید ارزان بودن و کیفیت بالا را در کنار هم بدست آورید، بهتر است سفارش را در زمان مناسب به چاپخانه ارسال کنید. چون برای تیراژهای بالا از چاپ افست استفاده میشود که کمی زمان بر است. اگر برای چاپ عجله دارید می توانید تیراژ کمتری سفارش دهید تا با چاپ دیجیتال سربرگ سفارشتان آماده شود

دقت در انتخاب چاپخانه

چاپخانه ها با هم تفاوت های زیادی دارند و هر یک دستگاه های مختلفی را در مجموعه خود قرار می دهند. دستگاه های چاپ تاثیر زیادی بر کیفیت چاپ دارند. به همین خاطر باید بتوانید چاپخانه هایی را برای این منظور انتخاب کنید که دستگاه های چاپ از برندهای معروف و شناخته شده داشته باشند. علاوه براین، چاپخانه های معتبر و با سابقه تنوع کاغذ بیشتری داشته و خروجی بهتری را برایتان ارائه می دهند.

چاپ سربرگ فوری در تهران

با توجه به اینکه انتخاب چاپخانه تاثیر زیادی در کیفیت سربرگ فوری دارد، در نتیجه باید به دنبال بهترین گزینه ها باشید. چاپخانه آراکس با داشتن سابقه فعالیت بیش از 60 سال در حوزه چاپ در تهران یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه می باشد. ارائه چاپ با کیفیت با قیمت مناسب و واقعی در کمترین زمان ممکن از جمله ویژگی هی منحصر به فرد این مجموعه می باشد. برای اطلاع از قیمت چاپ سربرگ فوری در تهران و سفارش آن کافیست از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید با کلیک روی دکمه زیر اطلاعات تماس با چاپ آراکس را دریافت نمایید.

چاپ سربرگمقالات

1 Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.