تبلیغات موثر با چاپ پاکت a4 ارزان

چاپ پاکت a4 ارزان

چاپ پاکت a4 ارزان به همان اندازه که می تواند در به رسمیت شناختن ارتباطات و مکاتبات اداری برند موثر باشد، اجرای صحیح آن می تواند منجر به تبلیغات موثر گردد. چاپ پاکت a4 و یا در سایز های دیگر برای نقش داشتن در تبلیغات و برندینگ باید ویژگی های خاصی داشته باشد که نگاه مخاطب را به خود جلب کند. در ادامه به تاثیر چاپ پاکت a4 ارزان در تبلیغات و برندینگ اشاره خواهیم داشت. با چاپ آراکس همراه باشید.

ارتباط چاپ پاکت A4 با برندینگ

در نگاه اول شاید پاکت نامه تنها برای قرار دادن مکاتبات اداری برند و کسب و کارهای مختلف باشد. اگر برای انجام این کار از پاکت های آماده و بدون آرم و نشان و طرح استفاده شود با این دیدگاه تناسب دارد. اما در دنیای امروز اغلب کسب و کارها نوع طرح موجود برای چاپ پاکت نامه را کاملا اختصاصی طراحی و انتخاب می کنند و اطلاعاتی بر روی آنها درج می گردد. این اطلاعات شامل لوگو، نام برند، اطلاعات دسترسی و آدرس و غیره می باشد.

حال سوال این است که درج این اطلاعات و چاپ پاکت اختصاصی چه ارتباطی با برندینگ دارد؟ برای پاسخ به این سوال لازم است چند تاثیر پاکت نامه را بر برندینگ معرفی کنیم که عبارتند از:

معرفی و ماندگاری نام برند

همان طور که قبلا اشاره کردیم، چاپ پاکت a4 ارزان و یا سایزهای مختلف بدون نام و نشان و اطلاعات برند کاملا ناقص می باشد. درج اطلاعات بر روی پاکت نامه باعث میشود تا بعد از ارسال آن برای مخاطب مربوطه، نام برند در ذهن آنها ماندگار شود؛ مخصوصا اگر طرح روی آن جذاب و خلاقانه ارائه شده باشد. ماندگاری نام برند و گسترش آن در جاهای مختلف یکی از مهم ترین گام ها در برندینگ به شمار می رود.

مطالب پیشنهادی

چطور قیمت چاپ پاکت فوری را محاسبه کنیم؟

چرا چاپ پاکت نامه برای هر کسب و کار لازم است؟

چاپ پاکت a4

اعتبار بخشیدن به برند

کسب و کارهایی که برای مکاتبات خود اهمیت زیادی داده و چاپ ست اداری و سایر اقلام را با طرح های منحصر به فرد جدی میگیرند، از اعتبار بالایی برخوردار هستند. این گروه از کسب و کارها با این فرآیند در ذهن مخاطب اینگونه القا می کنند که برند معتبر و با سابقه بوده و می توان به آن اعتماد کرد.

دقت داشته باشید که قابلیت اعتماد به یک برند از مهم ترین مواردی می باشد که به تبدیل کردن مخاطب به مشتریان دائم اثرگذار است. قطعا فعالیت با کسب و کارهایی که به اعتبار آنها اعتمادی نیست با ابهامات زیادی مواجه می باشد و اغلب افراد از آن خودداری می کنند.

متفاوت بودن برند با چاپ پاکت سفارشی

چاپ پاکت سفارشی و منحصر به فرد یکی از بهترین راهکارها در برندینگ و تبلیغات است. تفاوتی ندارد که چاپ پاکت a5 مد نظر داشته باشید یا سایر سایزها، در هر صورت اگر بتوانید طرح های خلاقانه و جذاب و کاملا متفاوت با سایر برندها را ایجاد کنید، بهتر در ذهن ها ماندگار میشوید. همیشه به این مساله توجه داشته باشید که برندهایی در ذهن ها ماندگار میشوند که با دیگران تفاوت داشته باشند و زیباتر و بهتر جلوه کنند. در نتیجه نباید از کوچکترین جزئیات و المان ها برای رسیدن به این هدف غافل شد.

در چاپ پاکت اختصاصی می توان از لوگو برجسته و طرح های طلاکوب و نقره کوب استفاده نمود. همچنین می توان از رنگ های خاص و متفاوت برای چاپ استفاده کرد که تاثیر بسیار زیادی بر ذهن و دیدگاه مخاطب خواهند داشت.

چاپ پاکت ارزان

پاکت نامه حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

تا این قسمت از مطلب به این موضوع اشاره کردیم که با چاپ پاکت با کیفیت می توان تاثیر زیادی بر برندینگ ایجاد کرد. همچنین اشاره کردیم که شرط دست یافتن به این هدف، چاپ های باکیفیت با طراحی منحصر به فرد می باشد. حال سوال این است که منظور از چاپ با کیفیت چیست؟ آیا می توان از چاپ پاکت فوری و ارزان انتظار با کیفیت بودن را داشت؟

پاکت نامه گلاسه

چاپ پاکت گلاسه یکی از بهترین انتخاب ها برای بالا بردن کیفیت چاپ می باشد که کاغذ آن استحکام مناسبی داشته و البته کمی گران تر از سایر کاغذها است. لازم است بدانید که چاپ پاکت a4 ارزان قابل انجام است به شرط آنکه بتوانید گرماژ مناسبی را برای آن انتخاب کنید یا از راه های دیگر هزینه نهایی چاپ را کاهش دهید.

گرماژ یا همان وزن کاغذ که معیار سنجش کیفیت کاغذ می باشد، از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت کاغذ بوده و بدون شک با افزایش آن قیمت نهایی چاپ نیز افزایش پیدا می کند. برای سفارش چاپ پاکت a4 در چاپخانه آراکس می توانید گرماژ 100 و 135 را برای چاپ انتخاب کنید. البته انواع دیگری از کاغذ نیز برای پاکت نامه کاربرد دارد که ارزان بوده و می تواند برای مدیریت هزینه ها انتخاب مناسبی باشد.

برای مقایسه قیمت چاپ پاکت a4 لازم است بدانید که پاکت نامه کتان از تحریر و چاپ پاکت گلاسه از تحریر گران تر است. کاغذ تحریر و کتان از رایج ترین جنس کاغذ در صنعت چاپ می باشند که با انتخاب گرماژهای بالا برای آنها می توان کیفیت چاپ را تا حد مطلوبی افزایش داد.

مطالب پربازدید

چاپ ست اداری اختصاصی اولین گام برای متفاوت بودن

چاپ پاکت در تهران

چاپ پاکت رنگی

تعداد رنگ های به کار رفته در طرح روی پاکت از دیگر فاکتورهای مهم در جذاب بودن طرح می باشد. استفاده از تنظیمات CMYK و انتخاب رنگ های کاملا متناسب با خروجی دستگاه های چاپ اگر به درستی انجام شده باشند و رنگ ها با هم ترکیب جذاب و خوبی بدست آوردند، در ذهن مخاطب جلوه بهتری خواهند داشت. یکی از نشانه های کیفیت چاپ پاکت رنگی، جلوه و شفافیت رنگ های روی آن می باشد. هر چه رنگ ها شفاف و واضح تر، نشان از کیفیت بالاتر دارند.

چاپ پاکت افست

صنعت چاپ در حالت کلی از دو شیوه استفاده می کند که عبارتند از افست و دیجیتال. ممکن است در سالهای فعالیت خود در کسب و کارتان، ممکن است برایتان شرایطی بوجود آمده باشد که نیاز به چاپ پاکت فوری داشته باشید. در این شرایط اگر تیراژ سفارش کمتر از 1000 باشد، باید چاپ پاکت دیجیتال را انتخاب کنید. در این شرایط کیفیت بالا در کنار قیمت ارزان بدست می آید.

یکی از بهترین انتخاب ها برای بالا بردن کیفیت چاپ، افست می باشد. چاپ پاکت A4 افست برای سفارش هایی قابل انجام است که تیراژ آنها بالا باشد و همچنین در انجام سفارش عجله نداشته باشند. مدت زمان آماده شدن سفارش های چاپ افست بیشتر از دیجیتال بوده و در مقابل کیفیت بسیار خوبی را در نتیجه چاپ مشاهده خواهید کرد. دقت داشته باشید که برای چاپ پاکت a4 ارزان و با کیفیت، چاپ افست یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

طراحی پاکت نامه

طرح به کار رفته بر روی پاکت نامه اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند کیفیت بالای چاپ را بهتر جلوه دهد. انتخاب رنگ های زیبا و متناسب با رنگ سازمانی برند، استفاده از لوگو در سایز مناسب، استفاده از فونت استاندارد و مناسب برای درج اطلاعات روی پاکت و همچنین طرح کلی به کار رفته در پشت و روی پاکت از جمله مواردی می باشند که در حین طراحی باید مد نظر قرار گیرد.

از دیگر موارد مهمی که در طراحی حرفه ای پاکت باید به آن توجه داشت، میزان فاصله اطلاعات و تصایر و لوگو از لبه های کاغذ می باشد. این فاصله باید کاملا استاندارد باشد تا در زمان برش اطلاعات ناقص نشوند. توجه داشته باشید که اطلاعات ناقص هیچ فایده ای برای برند نخواهد داشت و عملا چاپ پاکت در این شرایط تاثیری بر بهبود برندینگ ندارد.

چاپ پاکت a4 ارزان در تهران

برای دست یافتن به پاکت نامه های کاملا حرفه ای با چاپ با کیفیت، بعد از طراحی منحصر به فرد آنها نیاز به چاپخانه های حرفه ای خواهید داشت. چاپخانه های حرفه ای مانند چاپخانه آراکس نه تنها از دستگاه های با کیفیت و کاملا بروز استفاده می کنند، بلکه از نظر قیمت چاپ نیز در سطح مطلوبی قرار دارند. برای سفارش و یا استعلام قیمت چاپ پاکت a4 ارزان در تهران، کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید و یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ پاکتمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.