تبلیغ روی ساک دستی چاپخانه آراکس 33914089

تبلیغ روی ساک دستی چاپخانه آراکس 33914089


تبلیغ روی ساک دستی

برای صاحبان کسب و کار شاید تابحال پیش آمده باشد که برای تبلیغ اقدام به چاپ ساک دستی نمایند. ساک دستی ابزار مناسبی برای تبلیغ است و مانند یک بیلبورد متحرک برای شما عمل میکند. وقتی تبلیغ روی ساک دستی چاپ میشود میتوان به راحتی آنرا همه جا با خود برد و در معرض دید مردم زیادی قرار خواهد گرفت. اینکه شما میتوانید لوگو یا طرح تجاری خود را روی ساک دستی چاپ کنید، فرصت خوبی برای دیده شدن دارید.

تبلیغ روی ساک دستی مخاطبان زیادی را برایتان به همراه دارد. چون تقریبا ممکن است همه جا دیده شوید. پس به راحتی میتوانید برند و پیام تبلیغاتی خود را نمایش دهید. استفاده از ساک دستی تقریبا به کلالای خاصی محدود نمیشود. چه تولیدکننده لباس باشید و چه فروشنده جواهرات، میتوانید برای کالای خود تبلیغ روی ساک دستی را انجام دهید.

اگر یک اندازه مناسب و چاپ با کیفیت برای تبلیغ روی ساک دستی در نظر بگیرید، با یک تیر چند نشان را میزنید. هم میتوانید یک وسیله برای حمل کالای فروخته شده به مشتری بدهید. هم نشان میدهید راحتی و رضایت مشتریان برایتان مهم است.

معمولا تبلیغ روی ساک دستی با کیفیت و با کاغذ محکم گران تمام میشود. این نوع تبلیغ و چاپ بیشتر برای کالاهای لوکس با تعداد محدود فروش در نظر گرفته میشود. پس یک ساک دستی با کیفیت حتما کالای بهتری را حمل خواهد کرد.

تبلیغ روی ساک دستی - چاپخانه آراکس

مزیت چاپ ساک دستی 

چاپ و تبلیغ روی ساک دستی میتواند مردم را از کیسه های نایلونی بی نیاز کند. چون هم برای محیط زیست ضرر ندارد و هم چندبار مصرف است. هرچه کیفیت کاغذی که برای چاپ تبلیغ روی ساک دستی در نظر میگیربد با کیفیت تر باشد، دوام ساک دستی بیشتر خواهد بود. پس طرح برند شما مدت بیشتری همراه مشتریان است و امکان دیده شدن را بیشتر به شما میدهد.

یکی از پرطرفدارترین روشهای تبلیغاتی این روزها چاپ تبلیغ روی ساک دستی است. ساک دستی کارآمد و پرطرفدار است و از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار میرود. صنعت تبلیغات امروزه بسیار گسترده شده و ابزارها و تکنیک های زیادی را برای تبلیغ در اختیار صاحبان کسب و کار قرار میدهد. استفاده از هرکدام از این ابزارها و تاثیر آنها روی فروش منحصربه فرد و متفاوت است.

بهتر است در انتخاب شیوه تبلیغ و کیفیت آن دقت کنید. چون یکی از راههای معرفی برند شما به مشتریان همین ابزارهای تبلیغاتی همچون تبلیغ روی ساک دستی است تا شما را همیشه مشهور و محبوب نگه دارد. استفاده از چاپ تبلیغ روی سا ک دستی حرکتی خلاقانه است و میتواند روی انواع مختلفی از کاغذ یا پارچه انجام گیرد.

انتخاب طرح خوب را فراموش نکنید. یک طرح زیبا موفقیت محصول و خدمت شما را تضمین میکند. طرح و تبلیغ روی ساک دستی تاثیر زیادی روی بهتر دیده شدن شما در میان رقیبان تان دارد. اگر طرح ضعیف باشد یا کیفیت کار پایین بیاید میتواند میزان  فروش شما را هم کاهش دهد.

تبلیغ روی ساک دستی چاپخانه آراکس

ساک دستی کاغذی بهتر است یا پارچه ای ؟

زمان زیادی نیست که از روش تبلیغ روی ساک دستی برای معرفی برند استفاده  میشود. اما در همین مدت هم طرح ها و نامهای متنوعی برای آن ایجاد شده است. شاپینگ بگ یا ساک خرید از معمول ترین نامهای ساک دستی است. ساک خرید معمولا برای تبلیغ استفاده میشود ومیتواند این تبلیغ روی ساک دستی پارچه ای باشد یا ساک دستی کاغذی.

کاغذ مورد استفاده برای چاپ ساک دستی معمولا گلاسه، مقوای پشت طوسی یا کاغذ کرافت است. ماغذ کرافت بیشتر برای کالاهای سبک و فانتزی مثل جواهر یا عروسک و … چاپ میشود. اما چاپ تبلیغ روی ساک دستی گلاسه و مقوایی بادوام تر و محکم تر است. این کاغذها برای دوام بیشتر با سلفون روکش میشوند و معمولا استحکام و ماندگاری بالایی دارند.

استفاده از کاغذ کرافت برای تبلیغ روی ساک دستی اغلب توسط فروشگاه ها یا به عنوان ساک هدیه سفارش داده میشود. البته چاپ ساک دستی میتواند روی هرنوع کاغذی و با هررنگی تولید شود. ساک دستی کاغذی را حتی میتوان از کاغذهای بازیاقتی هم درست کرد. برای افزایش کیفیت ساک دستی و داشتن ساک یا کیفیت بهتراز روش لیتوگرافی برای چاپ استفاده میشود. چاپ تبلیغ روی ساک دستی با روش لیتوگرافی کیفیت بالاتر، دقیق تر و طریف تری را ارائه میدهد.

ساک دستی به منظور استفاده برای کیسه های موادغذایی، نان و … به صورت یک لایه و سبک تولید میشوند. این ساک ها دوام زیادی ندارند و تنها برای همان بسته بندی و فروش کالا استفاده میشود. ساک دستی چندلایه مقاومت بیشتری دارد و ضدآب است. تبلیغ روی ساک دستی چندلایه بسیار مقرون به صرفه است زیرا دوام بیشتری دارد و وزن بیشتری را تحمل میکند.

تبلیغ روی ساک دستی چاپخانه آراکس جاپخانه آراکس

چاپ ساک دستی را از ما بخواهید!

استفاده از ساک دستی برای تبلیغات روش بسیار جذاب و پرکاربرد است تا امکان دیده شدن شما را فراهم کند. تبلیغ روی ساک دستی بهتر و بیشتر دیده میشود و بازاریابی هوشمندانه و موفقی است. برای داشتن یک نتیجه با کیفیت از چاپ، با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه آراکس با سابقه طولانی در زمینه  چاپ انواع سربرگ، چاپ بروشور و چاپ کاتالوگ آماده قبول سفارشات شماست. میتوانید از طریق لینک زیر برای سفارش چاپ ساک دستی با همکاران ما درتماس باشید.

چاپ ساک دستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.