درباره چاپ پاکت اختصاصی چه میدانید؟

پاکت اختصاصی

پاکت اختصاصی


درباره چاپ پاکت اختصاصی چه میدانید؟

پاکت نامه برای مراسلات و قراردادن قراردادهای شرکت و … مواردی از این دست طراحی می شود. ابعاد آن معمولا یا متناسب با کاغذ A4 است که دو تا، از طول، خورده باشد، یا متناسب با کاغذ A4 و یا A5 است که کاغذ ، تا نخورده در داخل آن قرار گیرند.

اگر نیاز به چاپ پاکت حرفه ای دارید درست آمده اید ! آراکس پرینت ارائه دهنده انواع خدمات چاپی اینجاست تا به شما بهترین ها را ارائه دهد. پاکت جز ست های اداری به شمار می آید و برای گم نشدن و بسته بندی کردن مدارک مشتری و مخاطبان مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ پاکت از آن جا که این پاکت ها باید در نزد مشتری نگهداری شوند حائز اهمیت بوده و میزان کیفیت کسب و کار شما را به آن ها القا میکند. پس با استفاده از چاپ پاکت های می توان تبلیغات کرد و خود را به مخاطب بیشتر شناساند. شما میتوانید روی پاکت های مربوط به ماکز تجاری خود ، لوگو ، نام تجاری آدرس و شماره های تلفن های خود را درج کنید تا هم تبلیغی شود و هم در ذهن مخاطبان خود ثبت و ماندگار شوید.

چاپ پاکت اسنادی

پاکت اسنادی میتواند با ست اداری شما هعماهنگ شود و شکل بصری جالبی را به وجود بیاورد . یکی از پاکت مرسوم پاکت اسنادی نخودی است. پاکتهای نخودی جز رایج ترین پاکت های مورد استفاده سازمان های دولتی و خصوصی می باشد. کاغذ مورد استفاده در تولید پاکت های نخودی از جنس کاغذهای ایرانی بوده و بسیار ارزان قیمت می باشد و همچنین به نسبت قیمت دارای کیفیت و دوام بسیار بالا است.

پاکت سند محصولی تبلیغاتی خاص بوده که در کسب و کارها و مشاغلی مثل : نمایشگاه های خودرو و موتورسیکلت ، دفاتر اسناد رسمی ، دفاتر ازدواج و طلاق و هر سازمانی که به عناوین مختلف اسناد به مخاطب ارائه می کنند از اهمیت و کاربرد برخوردار است.

همانطور که از نام آن پیداست از چاپ پاکت اسنادی جهت ارائه اسناد به مشتری وحفظ سند برای مدت های طولانی استفاده میگردد. گروه تولیدی پاکت پلاست پاکت سند را در دو مدل دکمه دار و بدون دکمه و اکثراً در سایز A4 بسته به نیاز و درخواست مشتری تولید مینماید. باستثناء ابعاد ذکر شده که ثابت میباشد ، می توان شکل و فرم پاکت سند را با ساخت قالب اختصاصی ، به سلیقه مشتری تغییر داد.

نبود محدودیت در رنگ و طرح ، ضدآب و پوسیده نشدن ، قابلیت نوشتار روی پاکت ، ماندگاری بالا و اختصاصی بودن پاکت سند را میتوان از خصایص مثبت این پاکتها شمرد.

پاکت اختصاصی

روش چاپ پاکت توسط خودتان

وجود پاکت نامه در هر کسب و کاری بسیار مفید و به نوعی باعث افزایش اعتبار آن شرکت می شود و همچنین باعث افزایش اعتماد مشتریانتان به شما می شود.حال اگر شما بدنبال یک پاکت نامه زیبا و جذاب برای کسب و کار خود هستید می توانید با یادگیری در خصوص نحوه چاپ پاکت نامه بصورت چاپ لیزری در هزینه های خود صرفه جویی بکنید  و با قرار دادن آدرس ارسال و آدرس دریافت در پاکت نامه می توانید به راحتی یک پاکت نامه خوب و کاربردی داشته باشید داشته باشید.

شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای متنی همچون نرم افزار word در سربرگ Mailings و در بخش create و با انتخاب گزینه Envelopes می توانید یک نامه ارسالی و دریافتی را طراحی کنید.

چاپگر خود را روشن کنید و کاغذ آن را تنظیم کنید تا آن به اندازه پاکت شود. این باعث می شود پاکت نامه شما به درستی به چاپ برسد.برای استفاده از پرینترهای لیزری باید آن را تراز کنید.

برای بار اول از تست پاکت مطمئن شوید و اینکه همه چیز در جای مناسب خودش قرار دارد مثلا آدرس در مقابل پاکت نامه چاپ شده است.

و سپس هر تعداد پاکت نامه که می خواهید کاغذ آن را درون دستگاه قرار بدهید و پاکت نامه دلخواه خود را به چاپ برسانید.

سعی کنید برای پرینت گرفتن چندین بار از نحوه کار چاپگر اطمینان حاصل نمایید.

چاپ پاکت در چاپخانه ارس

ما با کارد فنی مجرب و دستگاه های چاپی پیشرفته سعی داریم انتظارات شما را در خدمات چاپی بر آورده کنیم. محصولات به موقع به شما ارسال می شوند و هزینه های این مجموعه طبق مصوبه می باشد.

چاپخانه ارس با ارائه انواع خدمات چاپ پاکت به شما کمک میکند بهترین ها را برای خود انتخاب کنید.

چاپ پاکت a4 را به ما بسپارید و اختتصاصی ترین ها را دریاقت کنید.

چاپخانه ارس ارائه دهنده خدمات چاپ پاکت و ساک دستی ، آماده همکاری با شما در سراسر ایران بوده و کافیست برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های راتباطی ذکر شده آخر سایت با ما تماس بگیرید.

چاپ پاکتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.