سفارش چاپ سربرگ

سفارش چاپ سربرگ

سفارش چاپ سربرگ بر اساس تعداد مورد نیاز باید انجام شود. در صورتی که نیاز به تعداد محدود از سربرگ دارید یا خواهان چاپ فوری برای سربرگ هستید باید از چاپ دیجیتال استفاده کنید. سربرگ در تعداد زیاد را بهتر است به صورت چاپ افست بخواهید تا هزینه برایتان مقرون به صرفه تمام شود. در چاپخانه آراکس انواع سربرگ به صورت تمام رنگ یا تک رنگ در سایز A4,  A5 انجام میگیرد. هزینه چاپ در صورت ارائه فایل آماده ارازن تر خواهد بود. برای چاپ باید نوع کاغذ، ابعاد و زمان لازم را برای تحویل کار در نظر بگیرید.

جنس کاغذ برای سربرگ ها معمولا از نوع کاغذ تحریر، کاغذ گلاسه یا کاغذ کتان است. هرکدام از این کاغذها کیفیت خاص خود را دارد و ممکن است برای مورد خاصی استفاده شود. میتوانید برای سربرگ ها چاپ یک رو یا دو رو داشته باشید و این بر اساس نیاز مشتری انجام خواهد شد. استفاده از کاغذ نامه یا سربرگ معمولا برای مکاتبات اداری و بین سازمانی یا دورن سازمانی است. اما سربرگ ها مزیت دیگری هم دارند و به این مصرف محدود نمیشوند. این اوراق همیشه حاوی لوگو، نام سازمان و اطلاعات تماس و آدرس سازمان هستند. از این جهت شما را به مخاطب معرفی میکنند و راه های تماس را نشان میدهند. در حقیقت چاپ این اوراق در برندسازی و معرفی سازمان شما تاثیر بسزایی دارد تا بتوانید در این مسیر از آن استفاده کنید.

سفارش چاپ سربرگ

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متداول مشتریان

سفارش چاپ سربرگ برای مغازه ها و کسب و کار کوچک چه استفاده ای دارد؟

برای تمام مشاغل و حتی مغازه های کوچک سربرگ نشانه اعتبار شماست. به ویژه میتوانید از آن جهت چاپ فاکتور و قراردادها و یا ارسال نامه به سازمان های دولتی استفاده کنید.

سفارش چاپ سربرگ افست بهتر است یا دیجیتال ؟

برای سفارش چاپ سربرگ در تعداد پایین بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده کنید. اما برای سفارش در تعداد زیاد بهترین کار چاپ افست هست تا هم مقرون به صرفه باشد و هم کیفیت کار حفظ شود.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.