طراحی و چاپ سربرگ فوری

طراحی و چاپ سربرگ فوری چاپ سربرگ A5 A4

طراحی و چاپ سربرگ فوری چاپ سربرگ A5 A4


طراحی و چاپ سربرگ فوری

برای خیلی از صاحبان کسب و کار ممکن است پیش امده باشد که نیاز به طراحی و چاپ سربرگ فوری پیدا کنند. سربرگ ها معمولا برای مکاتبات بین سازمانی استفاده میشوند و نمیتوان کیفیت را برای انها نادیده گرفت. پس چاپ فوری سربرگ نباید باعث شود تا کیفیت افت کند. نامه تایپ شده در یک سربرگ میتواند ویژگی ها و نام تجاری شما را به مخاطب منتقل کند. همچنین راهی برای بازاریابی و تحت تاثیر قراردادن مشتریان شماست. نکته مهم در چاپ سربرگ فوری این سات که میتوان آنرا برای بیش از یک نماه و در تیراژ بالا استفاده کرد. سربرگ ها معمولا برای نامه ها، صورت حساب ها و اقلامی از این دست کاربرد دارند.

چاپ سربرگ A5

سربرگ ها همان کاغذهایی هستند که برای نوشتن نامه و مکاتبات اداری درون سازمانی و بین سازمانی مورد استفاده قرار میگیرند. معمولا سایز سربرگ A4 یا A5 است. اینها سایز استاندارد برای یک سربرگ شناخته میشوند. سربرگ ها حاوی نشان و لوگوی سازمانی هستند و از این جهت جزء اوراق رسمی و اداری به حساب می آیند.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها

طراحی و چاپ سربرگ فوری چاپ سربرگ A5

در طراحی و چاپ سربرگ چه نکاتی مهم است؟ 

در طراحی یک سربرگ باید به فرم و فونت و رنگ بسیار توجه کرد. بهتر است برای طراحی و چاپ سربرگ فوری به ویژه به این نکته توجه کنید. در این صورت باید کار چاپ را به یک حرفه ای بسپارید تا نتیجه کار با کیفیت از آب دربیاید.

فونت انتخاب شده برای سربرگ معمولا 10 یا 14 است. اگر به دنبال طراحی و چاپ سربرگ A5 هستید نباید فونت را خیلی کوچک انتخاب کنید. بزرگی و کوچکی نوشتار در سایزهای استاندارد سربرگ تفاوتی ندارد.

بهتر است طراحی سربرگ ها تک زبانه باشد. از فونت های انگلیسی برای سربرگ استفاده نکنید. مگر برای آدرس سایت و ایمیل. سربرگ های رسمی معمولا به زبان فارسی طراحی میشوند و دو زبان در سربرگ عملا معنایی ندارد.

حاشیه سربرگ باید حداقل یک سانت با قسمت متن فاصله داشته باشد. در زمینه اصلی سربرگ بهتر است از رنگ سفید یا رنگهای خیلی روشن استفاده کنید. زمینه رنگی در زمان چاپ سیاه و سفید اصلا جالب نیست. اگر از عکس یا واترمارک برای زمینه استفاده میکنید، بهتر است خیلی روشن باشد تا بیننده را اذیت نکند.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : چاپ سربرگ فوری

طراحی و چاپ سربرگ فوری چاپ سربرگ

سربرگ و اهمیت چاپ آن 

شما به وسیله سربرگ تنها مکاتبات خود را انجام نمیدهید. بلکه پیامی را از طریق آن به مخاطب خود میفرستید. سربرگ شما حاوی نشان و لوگی سازمان شما است. پس بهتر است به طراحی و چاپ سربرگ فوری هم اهمیت بدهید. ممکن است شما نیاز پیدا کنید تا در 4 تا 7 ساعت یک سربرگ چاپ کنید. پس باید یک سربرگ فوری را همان روز طراحی یا چاپ نمایید. اگر طرح شما مشخص و از قبل آماده باشد در مدت زمان کمتری میتوانید به سربرگ دسترسی پیدا کنید. اگر طرح آماده نیست پس باید طراحی و چاپ سربرگ فوری همزمان انجام گیرد. برای این کار باید چاپ را به یک چاپخانه حرفه ای بسپارید تا از نتیجه کار راضی باشید. و یک سربرگ حرفه ای تحویل بگیرید.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : تبلیغات ارزان و سریع با چاپ سربرگ فوری

طراحی سربرگ خود را به ما بسپارید!

برای یک نتیجه خوب همیشه بهتر است تا با حرفه ای ها همکاری کنید. چاپخانه آراکس با سابقه در زمینه چاپ ست اداری، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و … آماده همکاری با شرکت ها می باشد. میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

چاپ سربرگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.