ارزان ترین قیمت چاپ ساک دستی کاغذی

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی با توجه به تاثیر بسیار زیاد آن بر برندینگ و تبلیغات در واقع نوعی سرمایه گذاری محسوب میشود. علرغم اهمیت بسیار زیاد این نوع عناصر تبلیغاتی کسب و کارهای زیادی هستند که بخاطر ترس از هزینه چاپ ساک دستی کاغذی آن را از لیست تبلیغات خود حذف می کنند. واقعیت این است که با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم در تعیین قیمت چاپ ساک دستی کاغذی می توان تا حد زیادی در افزایش یا کاهش نرخ آن نقش داشت. در ادامه مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت چاپ ساک دستی کاغذی را معرفی خواهیم کرد. با چاپ آراکس همراه باشید.

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی چقدر است؟

چاپ ساک دستی کاغذی مانند سایر المان ها و عناصر تبلیغاتی و چاپی با رنگ، متریال چاپ، طرح و برش ایجاد میشود. هر یک از این فاکتورها می توانند بر گران یا ارزان بودن هزینه نهایی چاپ تاثیرگذار باشند. برای درک بهتر این مساله فاکتورهای مهم در تعیین هزینه چاپ ساک دستی کاغذی عبارتند از:

جنس کاغذ ساک دستی

یکی از اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت چاپ، جنس کاغذ به کار رفته برای آن می باشد. در حالت کلی کاغذهای تحریر و کرافت و گلاسه برای این نوع از عناصر تبلیغاتی استفاده میشوند که هر یک دارای قیمت، کیفیت و دوام و استحکام متفاوتی می باشد. هر چه کیفیت کاغذ انتخابی و گرماژ آن بالاتر باشد، به همان نسبت نرخ و قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. گرماژ مورد استفاده و رایج برای چاپ ساک دستی بین 70 تا 100 می باشد که با توجه به میزان بودجه و نوع ساک دستی می توان انواع مختلف آن را انتخاب نمود.

هزینه چاپ ساک دستی کاغذی

البته لازم به ذکر است که تنوع کاغذ در صنعت چاپ در دنیای امروز بسیار بالا می باشد و در نتیجه می توان با توجه به میزان بودجه تبلیغاتی خود متریال های مختلفی را برای این منظور انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای چاپ ساک دستی ارزان می توان ساک دستی کرافت را انتخاب نمود. چاپ ساک دستی کرافت با توجه به نوع کاغذ و استحکام و ضخامت آن دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به ایر انواع ساک دستی دارد. در مقابل، چاپ ساک دستی گلاسه یکی از مرغوب ترین انتخاب ها می باشد که قیمت آن نسبت به سایر کاغذها گران تر است، اما در مقابل زیبایی ظاهری و جلوه رنگ ها و همچنین استحکام در آن بیشتر می باشد.

توجه داشته باشید که کاغذهایی را برای چاپ ساک دستی انتخاب کنید که استحکام خوبی داشته باشند و بعد از چند مرتبه استفاده ظاهر خود را حفظ کنند. با این انتخاب در واقع باعث میشوید تا مشتریانتان از ساک دستی تبلیغاتی شما به تعداد دفعات بیشتری استفاده کنند و حوزه تبلیغاتتان گسترده تر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

ویژگی های بهترین چاپ ساک دستی تبلیغاتی

مدل های مختلف چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی کاغذی با لوگو برجسته

از دیگر عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت چاپ ساک دستی کاغذی استفاده از لولگو برجسته و همچنین طرح های طلاکوب و برجسته می باشد. برخی از برندها برای بالا بردن زیبایی ساک دستی لوگوی خود را به صورت برجسته بر روی ساک دستی چاپ می کنند و برخی از بخش های طرح را طلاکوب یا نقره کوب و براق انتخاب می کنند. البته این مساله در چاپ ست اداری و کاتالوگ نیز وجود دارد. طرح های براق و برجسته باعث میشند تا زیبایی و جلوه ظاهری ساک دستی چند برابر شده و تاثیر مثبتی بر دید مخاطب نسبت به برند ایجاد می کند.

چاپ ساک دستی کاغذی رنگی

نوع و تعداد رنگ های به کار رفته در طرح روی ساک دستی بر قیمت نهایی سفارش تاثیر مستقیم می گذارد. به طوریکه هر چه تعداد رنگ ها بیشتر در نهایت هزینه چاپ بیشتر خواهد شد. این مساله مخصوصا در استفاده از رنگ های خاص اهمیت زیادی دارد و می تواند هزینه چاپ ساک دستی کاغذی را افزایش دهد. به عنوان مثال و برای درک بهتر موضوع لازم است بدانید که ساک دستی های تک رنگ بسیار ارزان تر از چاپ ساک دستی کاغذی رنگی با چهار و پنج رنگ می باشند.

تعرفه چاپ ساک دستی کاغذی

ابعاد ساک دستی

از دیگر مواردی که می تواند بر گران یا ارزان بودن سفارش چاپ اثر بگذارد، ابعاد ساک دستی می باشد. هر چه ابعاد انتخاب شده برای ساک دستی بیشتر باشد، به همان نسبت میزان کاغذ مصرفی برای آن بیشتر شده و در نهایت قیمت سفارش چاپ را افزایش می دهد. با توجه به ابعاد محصولات برند می توان ابعاد مختلفی را برای ساک دستی انتخاب نمود و از با مدیریت این مساله در نهایت می توان به چاپ ساک دستی کاغذی ارزان دست پیدا کرد.

طرح و برش ساک دستی

برخی از برندها ایده پردازی و خلاقیت را در تمام عناصر تبلیغاتی خود اعم از چاپ کاتالوگ و ساک دستی و غیره به کار میبرند. ایجاد برش های خاص بر روی طرح و استفاده از تلق یا متریال های شفاف برای قسمت های برش خورده و غیره از جمله مواردی می باشند که در برخی از ساک های دستی خلاقانه مشاهده می شود. نوع برش ها و استفاده از چند متریال برای این عناصر تبلیغاتی هزینه بر بوده و باعث میشود تا قیمت چاپ ساک دستی کاغذی گران تر شود.

جنس روکش ساک دستی

در برخی از سفارشات چاپ ممکن است مشتری بخواهد تا برای حفظ زیبایی و بالا بردن استحکام ساک دستی از روکش یو وی uv استفاده شود. در این نوع سفارشات هزینه نهایی افزایش پیدا می کند.

مطالب پربازدید

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

قیمت چاپ ساک دستی کاغذ کرافت

چاپ ساک دستی کاغذی ؛ ویترینی به وسعت یک شهر

همان طور که تا این قسمت از مطلب به آن اشاره کردیم، فاکتورهای مختلفی در هزینه چاپ ساک دستی کاغذی تاثیرگذار هستند. مساله مهم این است که چرا باید این هزینه را متحمل شد؟ به عبارت دیگر ساک دستی چه کاربردی و تاثیری بر برندینگ دارد؟ واقعیت این است که ساک دستی در واقع ویترین و بیلبوردی به وسعت یک شهر می باشد. جای تعجب نیست، چون مشتریان شما در واقع با در دست گرفتن ساک دستی تبلیغاتی برندتان شما ناخودآگاه در سطح یک شهر معرفی می کنند.

علاوه بر اولین استفاده از ساک دستی در حین خرید محصولات برند، اگر ساک دستی از کیفیت و زیبایی و ظاهر خوبی برخوردار باشد، می تواند چندین مرتبه مورد استفاده قرار گیرد. این مساله را ساک دستی های مقوایی و گلاسه با استحکام بالا به راحتی دست یافتنی می باشد. به همین خاطر است که بر چاپ ساک دستی کاغذی با کیفیت تاکید بیشتر میشود تا ارزان بودن آنها! به عنوان مثال قیمت چاپ ساک دستی کرافت قیمت بسیار ارزان تری نسبت به گلاسه دارد، اما می توان گفت که یک بار مصرف بوده و خیلی زود ظاهر خود را از دست داده و غیر قابل استفاده می گردد.

چاپ انواع ساک دستی کاغذی در تهران

برای دست یافتن به بهترین و با کیفیت ترین نوع چاپ برای عناصر تبلیغاتی مختلف از قبیل ساک دستی کاغذی و پارچه ای، چاپخانه آراکس می تواند گزینه مناسبی باشد. ارائه چاپ ساک دستی با طرح و برش های اختصاصی در رنگ های مختلف و با قیمت مناسب از جمله ویژگی های ارائه شده برای چاپ در این مجموعه می باشد. همچنین می توانید برای کاهش قیمت چاپ ساک دستی کاغذی و اطلاع از هزینه کاغذ و متریال های مختلف برای این منظور با این تیم تماس بگیرید. برای این منظور کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید و یا از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده کنید.

چاپ ساک دستیمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.