قیمت چاپ سربرگ

قیمت چاپ سربرگ

قیمت چاپ سربرگ

هزینه و قیمت چاپ سربرگ بر اساس استاندارد های کاغذ A4 , A5، نوع کاغذ و گرماژ آن و همچنین تعداد رنگ و تیراژ کار انتخاب میشود. نوبت چاپ هم میتواند در هزینه موثر باشد. همچنین قیمت چاپ به خدمات صحافی هم مربوط است. خدمات صحافی شامل طلاکوب، برش خاص و کارهایی است که علاوه بر خدمات معمول سفارش داده میشود.

خدمات چاپی میتواند به صورت نقره کوب، رنگ ساختگی، رنگ پنجم و لوگو برجسته هم باشد. این ویژگی ها برای سربرگ زیبایی بیشتری ایجاد میکند و در عین حال آنرا منحصر به سازمان خودتان مینماید. مهم است که کیفیت در چاپ حفظ شود از این جهت باید کار را به چاپخانه با سابقه بسپارید.

اگر برای چاپ سربرگ نیاز به شیت اختصاصی باشد هزینه با چاپ روی شیت عمومی فرق دارد. در صورت دارا بودن طرح اصولی کلیه سفارشات گارانتی رنگ میشود. با توجه به نیازهای شرکت و سازمان باید تیراژ را تعیین کنید. اگر در تعداد کم نیاز به سربرگ دارید میتوانید چاپ را به صورت دیجیتال هم بخواهید.

چاپخانه آراکس آماده ارائه این خدمات به سازمان ها و ادارات می باشد. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره ها ما در ارتباط باشید.

در زمان طراحی و چاپ سربرگ به نکات زیر توجه داشته باشید!

اگر در نظر دارید که طراحی و چاپ سربرگ را انجام بدهید به نکات زیر دقت کنید تا طراحی و چاپ سربرگ را به صورت اصولی انجام بدهید:

⭐️ قرار گرفتن آیتم ها در کدام قسمت باشد؟ زمانی که دارید طراحی سربرگ را انجام می دهید باید به این نکته توجه داشته باشید که می خواهید آتیم ها در کدام قسمت قرار داشته باشد. باید آیتم ها را در جای مناسب خودش قرار دهید تا برگه شما از شکل سربرگ خارج نشود.

⭐️ اندازه و نوع فونت: یکی از موارد مهمی که باید در زمان طراحی رعایت کنید اندازه و نوع فونت می باشد. بهتر است فونتی را انتخاب کنید که خوانایی داشته باشد. فونت های ساده بهترین انتخاب برای شما می باشد خیلی ها تصور می کنند استفاده از فونت های بامزه می تواند باعث جذب مخاطب بشود اما بدتر آن ها را از خواندن اطلاعات درون سربرگ دور می کند. اندازه ی فونت هم به سایز سربرگ مربوط می شود. هر چقدر بتوانید اندازه و نوع فونت را درست انتخاب کنید می توانید مخاطب بیشتری جذب کنید.

⭐️ اندازه سربرگ:  طراحی و چاپ سربرگ در اندازه ی A4، A5، A6 انجام می شود البته اگر می خواهید شما هم یک سربرگ اختصاصی داشته باشید می توانید اندازه ی سربرگ مدنظر خود را به کارخانه بدهید تا به طور اختصاصی در اندازه موردنظر شما چاپ سربرگ انجام می شود.

⭐️ نوع کاغذ سربرگ: برای چاپ سربرگ بهترین کاغذی که می توان در نظر گرفت کاغذ تحریر، کاغذ گلاسه، کاغذ کتان و کاغذ مقوایی می باشد.

⭐️ رنگ سربرگ: اولین چیزی که همیشه در سربرگ باعث جلب توجه می شود رنگ سربرگ می باشد. در انتخاب رنگ برای سربرگ خود به روانشناسی رنگ ها توجه داشته باشید و با توجه به آن رنگ سربرگ خود را انتخاب کنید.

قیمت چاپ سربرگ - چاپ سربرگ اختصاصی

برای مشاهده نمونه طرح های سربرگ بر روی لینک زیر کلیک کنید و برای طراحی سربرگ خود ایده بگیرید. 😊👇🏻

قیمت چاپ سربرگ - چاپ سربرگ اداری - چاپخانه آراکس

روش های مختلف چاپ سربرگ

چاپ سربرگ به دو روش در چاپخانه انجام می شود البته استفاده از کدام روش بستگی به بودجه و خود شما دارد. در زیر به روش های مختلف چاپ سربرگ اشاره کرده ایم:

🟣 چاپ سربرگ به روش افست: اگر به دنبال این هستید که قیمت چاپ سربرگ شما زیاد نباشد و بر اساس بودجه شما چاپ انجام شود این روش مناسب ست. در روش افست سربرگ در تیراژ بالا چاپ می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

🟣 چاپ سربرگ به روش دیجیتال: در این روش قیمت چاپ سربرگ نسبت به روش افست کمی بیشتر است. در روش دیجیتال چاپ سربرگ در تیراژ کم انجام می شود البته خوبی این روش این است که چاپ سربرگ شما به صورت فوری انجام می شود.

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متدوال مشتریان

قیمت چاپ سربرگ بر چه اساسی تعیین میشود؟

قیمت چاپ سربرگ به تیراژ، نوع کاغذ و استفاده از خدمات چاپی بستگی دارد.

نحوه سفارش و استعلام قیمت چاپ سربرگ چگونه است؟

با توجه به زیاد بودن تعداد سفارشات بهتر است با شماره های ما در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی مطرح کنید. همکاران ما آماده مشاوره و اعلام قیمت به شما خواهند بود.

چاپ سربرگ در چند نوع امکان پذیر می باشد؟

شما می توانید چاپ سربرگ را در دو نوع عمومی و اختصاصی انجام بدهید.

Other Questions

General questions

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.