چطور قیمت چاپ پاکت فوری را محاسبه کنیم؟

قیمت چاپ پاکت نامه

قیمت چاپ پاکت اداری از دیگر فاکتورهای موثر در مدیریت هزینه های تبلیغاتی می باشد که در واقع نوعی سرمایه گذاری برای برند به شمار می رود. قیمت چاپ پاکت فوری و با کیفیت که بتواند از نظر قیمت نیز در حد مطلوبی باشد براحتی قابل کنترل و تخمین زدن است. کافیست از فاکتورهای موثر در تعیین تعرفه چاپ پاکت نامه اطلاعات کافی داشته باشید. با چاپخانه آراکس همراه باشید تا نگاهی جامع به این مساله داشته باشیم.

چرا قیمت چاپ پاکت اداری مهم است؟

مدیریت هزینه ها از مهم ترین کارهایی می باشد که در موفقیت و عدم موفقیت یک برند تاثیر دارد و باید به آن توجه بسیار زیادی داشت. هزینه های تبلیغاتی که شامل قیمت چاپ پاکت فوری، کاتالوگ، بروشور و چاپ ست اداری می باشد، از جمله هزینه های یک برند هستند که می توان در افزایش یا کاهش آنها نقش داشت.

از آنجا که چاپ هز یک از المان های تبلیغاتی تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین میشوند و علاوه براین، چاپخانه ها هر یک دستمزدهای متفاوتی را تعیین می کنند، در نتیجه باید با شناخت و دقت کافی نیست به این کار اقدام نمود. تمام برندهای موفق امروز نه تنها در ابتدای شروع فعالیت، بلکه در اوج موفقیت خود نیز به کوچکترین هزینه ها توجه داشته اند. به همین خاطر است که باید دقت زیادی در انتخاب قیمت چاپ پاکت ملخی و سایر انواع پاکت داشت.

مطالب پیشنهادی

چاپ پاکت نامه در انواع مختلف

چرا چاپ پاکت نامه برای هر کسب و کار لازم است؟

تعرفه چاپ پاکت نامه فوری

چطور هزینه چاپ پاکت نامه را تخمین بزنیم؟

برای تخمین هزینه چاپ سربرگ و پاکت و سایر المان ها لازم است فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. نوع پاکت، ابعاد، جنس و غیره همگی می توانند در تعیین این قیمت نقش داشته باشند. برای درک بهتر مساله در ادامه نقش هر یک از فاکتورهای ذکر شده را در تعیین قیمت چاپ روی پاکت نامه بیان خواهیم نمود.

جنس کاغذ پاکت

پاکت های نامه در حالت کلی از کاغذ می باشد، اما لازم است بدانید که دنیا و صنعت چاپ با تنوع بسیار بالایی از کاغذها روبرو می باشد. هر یک از جنس های مختلف کاغذ دارای کیفیت های گوناگونی هستند و بر همین اساس قیمت های متفاوتی دارند. به طوریکه، جنس کاغذ از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت چاپ پاکت ارزان می باشد.

کاغذهای به کار رفته برای پاکت نامه دارای ضخامت و وزن های متفاوتی هستند و اصطلاحا گرماژ آنها با هم فرق دارد. اینکه کاغذ با گرماژ 80 را برای پاکت نامه انتخاب می کنید یا 100، 120، 160 یا 230 بر قیمت و هزینه نهایی چاپ تاثیر دارد. در حالت کلی، اگر هدف کاهش قیمت چاپ پاکت نامه ارزان می باشد، بهتر است کاغذ با گرماژهای پایین مانند 80 را انتخاب کنید. در مقابل برای چاپ با کیفیت پاکت نامه بهتر است گرماژهای بالا مانند 160 و 230 را انتخاب نمایید.

ابعاد پاکت نامه

پاکت نامه با توجه به کاربرد آن در ابعاد مختلفی طراحی و چاپ میشود. چاپ پاکت a4 و پاکت a5 در مصرف کاغذ با هم متفاوت می باشد و بر همین اساس قیمت آنها تغییر می کند. پاکت نامه در ابعاد مختلف از قبیل a4، a5 و ملخی طراحی و چاپ میشود.

پاکت نامه اختصاصی یا عمومی؟

کسب و کارهایی که به تبلیغات در هر شرایط و زمان و مکان اهمیت می دهند، پاکت نامه را نیز جدی میگیرند. این گروه از کسب و کارها برای پاکت نامه های خود شکل و طرح های منحصر به فرد و همچنین جنس های کاملا سفارشی را تعیین می کنند. از آنجا که چاپ پاکت نامه اختصاصی از نظر نوع رنگ بندی و طرح و همچنین جنس با سایر پاکت ها متفاوت است، در نتیجه از نظر قیمت نیز با هم متفاوت می باشند.

چاپ پاکت سفارشی بخاطر نوع رنگبندی منحصر به فرد و همچنین شکل و برش های خاص ماندگاری بیشتری در ذهن مشتری ایجاد میکنند. در نتیجه بازخورد بهتری در تبلیغات خواهد داشت. یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن بازخودر بهتر از سفارش چاپ پاکت نامه، استفاده از لوگوهای برجسته بر روی پاکت می باشد. هزینه چاپ پاکت در این نوع سفارشات کمی بالاتر از چاپ های معمولی است.

هزینه چاپ پاکت نامه

چاپ پاکت دیجیتال یا افست؟

از دیگر فاکتورهایی که به شدت بر قیمت چاپ پاکت نامه تاثیر دارد، نوع چاپ آن می باشد. اگر تعداد سفارش و تیراژ کم می باشد، برای صرفه جویی در هزینه ها بهترین انتخاب چاپ دیجیتال پاکت نامه می باشد. برای سفارش هایی که کیفیت کار دارای  اهمیت زیادی می باشد و تعداد سفارش و تیراژ بالا می باشد، چاپ افست پاکت نامه بهترین انتخاب خواهد بود. در سفارش با تیراژ بالا افست مقرون به صرفه بوده و برای تیراژهای پایین بهترین انتخاب دیجیتال است. برای سفارش چاپ پاکت نامه فوری در بسیاری از مواقع دیجیتال انتخاب میشود. چون سیستم رنگ ریزی و چاپ طرح نسبت به افست سریع تر کار را انجام میدهد.

مطالب پربازدید

تبلیغات ارزان با چاپ سربرگ فوری 

تاثیر چاپ پاکت نامه بر تبلیغات

ردو بدل و ارسال نامه های اداری در برندهای مختلف توسط پاکت های نامه انجام میشود. در نتیجه می توان گفت پاکت نامه نوعی تبلیغات غیر مستقیم و متحرک می باشد. در نتیجه اگر در طراحی آن دقت داشته باشید می توانید به نتایج مطلوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

علاوه بر این، با قرار دادن اطلاعات تماس با برند مورد نظر، مشتریان می توانند راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند. قرار دادن اطلاعات کامل و مناسب درباره برند و سازمان یا شرکت، نوعی شناسنامه برای برند شما به شمار می رود.

از دیگر مزایا و تاثیرات بسیار خوب چاپ پاکت نامه فوری و سفارشی، ایجاد حس اعتماد در ذهن مخاطبان می باشد. سازمان ها و کسب و کارهایی که مکاتبات و مدارک و اسناد را با پاکت های اختصاصی رد و بدل می کنند، حرفه ای بودن فعالیت های خود را نشان می دهند. هر چه طرح ایجاد شده برای پاکت نامه حرفه ای تر باشد، به همان نسبت نشان دهنده اعتبار و قابلیت اعتماد برند است.

چاپ پاکت a4 در تهران

نکات مهم در طراحی پاکت نامه

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، پاکت های نامه در ابعاد مختلفی طراحی و چاپ میشوند. دریافت بازخورد و نتیجه مطلوب از چاپ پاکت نامه A5 و A4 زمانی دست پیدا خواهد کرد که به چند نکته توجه داشته باشید که عبارتند از:

استفاده از رنگ بندی متناسب با رنگ سازمانی برند و مشابه با طرح به کار رفته در ست اداری نشان دهنده حرفه ای بودن برند است. در نتیجه به نوع طراحی و رنگ بندی آن دقت شود.

سایز و اندازه فونت به کار رفته در طراحی پاکت را کاملا حرفه ای انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فونت ها کوچک خوانایی طرح را از بین میبرد و تاثیر مطلوبی در دیدگاه مشتری نخواهد داشت.

آرم و لوگو برند را حتما بر روی پاکت قرار دهید. چاپ پاکت نامه اختصاصی باید لوگو اهمیت زیادی در برندینگ دارد، اما اگر لوگو خیلی کوچک و غیر قابل تشخیص باشد، فایده ای نخواهد داشت.

اطلاعات و متن های مربوط به اطلاعات برند و لوگو را در مکان مناسبی بر روی پاکت قرار دهید. اطلاعات باید از لبه های طرح و کاغذ فاصله داشته باشد تا در زمان برش ناقص نشوند.

قیمت چاپ پاکت در تهران

برای سفارش چاپ پاکت در تهران اگر به دنبال بهترین و منصفانه ترین قیمت هستید، بهتر است در انتخاب چاپخانه توجه زیادی داشته باشید. چاپخانه هایی را برای این منظور انتخاب کنید که از سابقه فعالیت بالایی برخوردار بوده و با قیمت مناسب، چاپ پاکت نامه فوری را اراه دهند.

برای دریافت ارزان ترین قیمت چاپ پاکت اداری فوری در تهران، چاپخانه آراکس یکی از بهترین گزینه ها می تواند باشد. آراکس از قدیمی ترین و با سابقه ترین مراکز چاپ در تهران می باشد که فعالیت آن در این عرصه به بیش از 60 سال میرسد. برای اطلاع از قیمت چاپ پاکت نامه در تهران می توانید از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده نمایید و یا روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاپ پاکتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.