لزوم چاپ سربرگ فوری

لزوم چاپ سربرگ فوری

لزوم چاپ سربرگ فوری


لزوم چاپ سربرگ فوری

لزوم چاپ سربرگ فوری برای اداره ها و سازمان ها گاهی پیش می آید. نامه های اداری در سربرگ A5 یا A4 نوشته میشوند و برای انجام مکاتبات بین سازمانی مورد استفاده هستند. دستگاه ها یا افراد حقیقی معمولا برای ثبت درخواست یا پیگیری امور از نامه ها استفاده میکنند و این نامه ها باید در یک سربرگ نوشته شوند.

سربرگ فوری معمولا از روی طرح متدوال در اداره چاپ میشود. طرح سربرگ باید منحصربه فرد باشد و برای هر سازمانی متفاوت ارائه شود. توصیه میشود هیچ گاه برای سربرگ یا ست اداری از طرح ها و قالب اماده استفاده نکنید. قالب های آماده در دسترس همه هست و ممکن است سربرگ شما کاملا شبیه به یک سازمان دیگر شود.

سربرگ از مهمترین اوراق اداری است و در حقیقت معرف هویت سازمان شماست. تمام اوراق اداری از فاکتور و نامه و … روی سربرگ چاپ میشود. پس میتوان گفت تمام مبادلات و مکاتبات از این طریق صورت میگیرد. از این جهت باید به طراحی آن توجه کنید و ارزش آنرا بدانید. اگر به چاپ سربرگ فوری نیاز پیدا کردید از طرح معمول برای سربرگ خود استفاده کنید. این طرح باید بین تمام اوراق یکسان باشد تا وحدت بین آنها حفظ گردد.

لزوم چاپ سربرگ فوری چاپخانه آراکس چاپ سربرگ A5

نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ 

در چاپ سربرگ معمولا محل قرار گرفتن لوگو یا آرم سازمان مشخص است. همیشه این المان باید در بالای سربرگ باشد. تنها در موارد خاص این مسئله میتواند رعایت نشود. جای لوگو میتواند بنا به زمینه کاری سفارش دهنده تغییر کند. توجه داشته باشید که محل چاپ لوگو نباید به کلیت سربرگ آسیب بزند و کاربری آنرا زیرسوال ببرد.

ابعاد لوگو با توجه به نیاز شما و تشخیص طراح میتواند کوچک تر یا بزرگ تر شود. روی سربرگ A5 معمولا لوگو همان اندازه معمول است و تنها کوچک تر چاپ میشود. استاندارد اندازه لوگو بین 5 تا 15 سانتی متر است و کمتر یا بیشتر از این نخواهد بود.

عنوان نامه ها نیز در سربرگ محل مشخصی دارد و بسته به ظاهر سربرگ قابل تعریف است. عنوان معمولا در بالای سربرگ نیست و باید کمی پایین تر از طرح سربرگ قرار بگیرد. نوع گرافیک نیز باید با لوگو متناسب باشد.  به این  ترتیب باید جای اطلاعات و نشانی نیز در سربرگ مشخص شود. به طور معمولدر چاپ سربرگ محل آدرس سایت و شرکت در پایین صفحه است.

برای سربرگ باید غونت خاص در نظر بگیرید. فونت مورد نظر باید با طرح همخوانی داشته باشد. بهتر است از افکت های گرافیکی دوری کنید و فونت را به اندازه کافی خوانا و مناسب انتخاب نمائید.  توجه داشته باشید نامه ها و سربرگ ها به عنوان نماینده سازمان شما هستند و باید نظم و یگانگی در آنها رعایت شود.

لزوم چاپ سربرگ فوری چاپخانه آراکس

طراحی و چاپ سربرگ منحصربه فرد 

برای داشتن یک طرح گرافیکی باید موارد زیادی را مدنظر داشته باشید. بهتر است بک گراند بدون رنگ باشد که در زمان چاپ یا کپی از نامه کیفیت آن خراب نشود. نامه هایی که بک گراند رنگی دارند معمولا در زمان فکس یا کپی سیاه می افتند و این اصلا مطلوب نیست. اگر خواهان چاپ نام یا واترمارک روی سربرگ هستید بهتر است این طرح خیلی کمرنگ باشد.

در ضمن بهتر است نوشته های سربرگ و پس زمینه خوانا باشند. زیرا گیرنده نامه به این اطلاعات نیاز دارد تا با شما در ارتباط بماند. بهتر است تمام مشخصات مانند نام و آدرس و شماره تماس به طور کامل و خوانا در سربرگ دیده شوند. طراحی و چاپ سربرگ میتواند در قطع گوناگون گرافیکی و بنا به درخواست شما انجام گیرد.

عناصر مورد درج در سربرگ باید با لبه کاغذ فاصله داشته باشند. به این فاصله در اصطلاح حاشیه گفته میشود. حاشیه سربرگ معمولا کمتر از یک سانتی متر است و تمام طرح با لبه کاغذ باید این حاشیه را رعایت کنند. تفاوتی ندارد که شما اقدام به چاپ سربرگ A5 یا سربرگ A4 کنید. در هر صورت باید این استاندارد ها را رعایت کنید تا ظاهر نامه زیبا باشد.

سربرگ A5 معمولا برای استفاده و نوشتن نامه های اداری درون سازمان مورد استفاده هستند. اندازه سربرگ A5 نصف سربرگ A4 است ولی عناصر به همان نسبت کوچک نمیشوند. نحوه چاپ به تشخیص طراح بستگی دارد تا فونت به اندازه کافی خوانا و واضح باشد.

لزوم چاپ سربرگ فوری چاپخانه آراکس چاپ سربرگ A4

اهمیت و لزوم چاپ سربرگ 

چاپ سربرگ زیبا و با کیفیت نقش بسزایی در موفقیت برند شما ایفا میکند. بین یک سربرگ ساده و یک سربرگ با طرح منحصر به فرد تفاوت بسیار زیادی در نظر مشتریان وجود دارد. یک سربرگ با کفیت و با طرح درست میتواند فرصت تبلیغاتی خوبی را برای شما ایجاد کند. میتوانید در همان نگاه اول دربین مشتریان جا باز کنید و انها را جذب نمایید.

یکی از رازهای چاپ سربرگ فوری، خاص و منحصربه فرد این است که یک طرح ساده برای آن انتخاب کنید. توجه داشته باشید  که سربرگ ها حاوی نامه های اداری هستند و تنها به این منظور مورد استفاده قرار میگیرند. پس لازم است که طرحی ساده و در عین حال زیبا داشته باشند. در انتها باید در نظر داشته باشید که طرح شما به منزله ویترین برای مشتریان است و نیاز تا توجه آنها را جلب نمایید.

برای چاپ سربرگ منحصر به فرد اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما در سربرگ کاملا معین باشد. این مسئله تنها به لوگوی مربوط نیست و باید تمام مشخصات شما در سربرگ واضح و مشخص قید شود. رنگ شاخصی که شما برای سازمان خود در نظر گرفته اید، درون سربرگ ها هم استفاده خواهد شد و تمام المان های سربرگ معرف برند شما خواهند بود.

چاپ سربرگ فوری در تهران 

راه های زیادی وجود دارد تا شما برای برندتان بازاریابی کنید و مشتریان بیشتری را جذب نمایید. یکی از اولین روشها برای معرفی برند چاپ ست اداری از جمله سربرگ است. بهتر است برای این مورد حتما طرح منحصربه فرد داشته باشید و به دنبال یک چاپ با کیفیت بگردید. برای چاپ سربرگ فوری  یا دیگر اقلام اداری مانند چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور با ما تماس بگیرید. چاپخانه آراکس با سالها تجربه و تخصص در زمینه چاپ آماده پذیرش سفارشات شما می باشد. برای تماس با ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

چاپ سربرگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.