مدل های مختلف چاپ ساک دستی

مدل های مختلف چاپ ساک دستی

مدل های مختلف چاپ ساک دستی


مدل های مختلف چاپ ساک دستی

مدل های مختلف چاپ ساک دستی ، با ما همراه باشید تا یک ساک دستی با مدل مورد نظر خودتان داشته باشید و بهترین نتیجه را از چاپ ساک دستی خود بگیرید.

طراحی ساک‌ دستی در عین کاربرد در مصارفی مانند حمل و نقل و محافظت، از جمله طراحی‌ های تبلیغاتی و جذاب مرتبط با مقوله‌ ی بازاریابی، چاپ و ارائه محصول دارای اهمیت است.

گاهی ساک خرید یا شاپینگ بگ به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در قبال خرید مشتری به حساب می‌ آید و هم چنین بصورت همزمان یک آگهی متحرک برای فروشگاه، محصول یا شرکت شما نیز قابل ارائه است. اگر هر دو اصل طراحی گرافیک و کیفیت در طراحی و چاپ ساک دستی یا شاپینگ بگ رعایت شده باشد، انتخاب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی هم موجب خشنودی مشتری است و هم آن را بارها و بارها استفاده خواهد کرد و با هر استفاده از آن یک آگهی تبلیغاتی رایگان برای شما خواهد بود که در سطح گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.

مطلب پیشنهادی : مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

مدل های مختلف چاپ ساک دستی

انواع مدل های چاپ ساک دستی :

چاپ ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

چاپ ساک دستی گلاسه

چاپ ساک دستی گلاسه از کاغذ گلاسه استفاده میکنند، کاغذ های گلاسه چند ویژگی دارند :
اول آنکه به دلیل سطح براق چاپ خیلی خوبی به خود میگیرند و دوم این که نسبت به کاغذ های تحریر و کراف مقاومت بهتری دارند. برای مقاومت بیشتر این ساک ها از روکش های پلاستیکی براق و بی رنگ استفاده میگردد این روکش ها زیبایی دوچندانی را به ساک ها میبخشند.

چاپ ساک دستی کرافت

ساک دستی های کرافت از کاغذ کرافت در تولید آن ها استفاده میشوند. کاغذ های کرافت مانند کاغذ کاهی ها دارای رنگ قهوه ای هستند کاغذ کرافت قابلیت چاپ افست را ندارند و نمیتوان طرح های رنگی و زیبا را چاپ نمود برای کاغذ های کراف  از طرح های تک رنگ و یا طلاکوب استفاده میشود.

اکثر فست فودها، رستوران ها و تهیه غذاها برای ارسال غذا از چاپ ساک دستی کرافت استفاده می کنند. همچنین بسیاری از فروشگاه های پوشاک، لوازم تزئینی از ساک دستی های کرافت برای ارائه کالای خود استفاده می کنند.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی مقوایی

کاغذهای گرماژ بالا را اصطلاحا مقوایی میگویند مقوا شکنندگی بیشتری نسبت به کاغذ دارد و خوب تا نمی شود بنابراین کمتر از ساک دستی های مقوایی استفاده میگردد.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

چاپ ساک دستی پارچه ای از پارچه های سوزنی با مقاومت بالا استفاده میکنند. این پارچه به دو نوع دوخت با چرخ خیاطی و یا پرس حرارتی مقاومت کمتری نسبت به دوخت با چرخ خیاطی دارد این ساک ها بیشترین استفاده را در امر تبلیغات دارند و هر دو ویژگی زیبایی و مقاومت را با هم دارند چاپ روی این ساک دستی ها به صورت تک رنگ و رنگ های متنوع انجام میگردد.

مطلب بیشتر : آشنایی با چاپ ساک دستی 

مدل های مختلف چاپ ساک دستی
مدل های مختلف چاپ ساک دستی

مزیت‌های ساک دستی‌ تبلیغاتی

👈مقاوم بودن و ماندگاری تبلیغات شما
👈 شکیل و زیبا بودن تبلیغات
👈 قیمت مناسب نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر
👈 تنوع رنگی
👈 امکان استفاده به صورت چندین بار

بیشتر بخوانیم : چاپ پاکت و بررسی انواع آن

چاپ اختصاصی ساک دستی

اگر به هویت سازمان یا موسسه یا خدمات خود اهمیت می‌دهید، به نکات برندینگ توجه کنید و حتما قبل از استفاده از طرح‌ های عمومی چاپ ساک‌ دستی که در بازار خرید و فروش می‌شوند از طرح اختصاصی سازمان خود استفاده نمائید.

شما میتوانید با توجه به نوع جنس آن خود از مدل‌های مختلف چاپ بهره ببرید. چاپ تمام رنگی روی ساک دستی های کاغذی به صورت عکس امکان پذیر میباشد. چاپ ساک دستی های پارچه‌ای به صورت سیلک و فلکسو تک رنگ یا 4 رنگ تفکیکی امکان پذیر است و چاپ روی ساک‌ دستی های پلاستیکی به صورت تصویر تمام رنگی انجام می‌پذیرد.

ساک دستی کاغذی با توجه به اینکه امکان انجام چاپ تمام رنگی را دارد باعث می‌شود طرح شما بصورت کامل چاپ شود.

شما می‌توانید علاوه بر چاپ ساک‌ دستی های کاغذی روی آن  طلاکوب ـ یوی موضعی برجسته ـ قالب برش اختصاصی را انجام دهید. در کل بگ‌های کاغذی به دلیل موارد ذکر شده حالت تجملاتی‌ تری دارد و نفیس تر خواهد بود. اما چاپ ساک دستی  پارچه‌ ای با وجود محدودیت‌های چاپ، ماندگاری بالاتری به نسبت نوع کاغذی دارد. دفعات استفاده در بگ‌های پارچه‌ای به مراتب بیشتر از بگ کاغذی خواهد بود، همچنین به لحاظ قیمت نیز از ساک دستی کاغذی ارزان تر است.

مدل های مختلف چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی به ما بسپارید ! 

با مدل های مختلف چاپ ساک دستی آشنا شدیم اما نمیدانیم به کدام یک از چاپخانه ها در تهران مراجعه کنیم برای چاپ ساک دستی در مدل های مختلف ، اختصاصی میتوانید با چاپخانه ارس در ارتباط باشید ، چاپخانه ارس به دلیل تجربه ی زیادی که در این زمینه دارد میتواند بهترین چاپ ساک دستی را به چاپ برساند.

اگر در انتخاب مدل و نوع چاپ ساک دستی خود شک دارید میتوانید با مشاوران چاپخانه ارس در ارتباط باشید تا در زمینه ی شغلیتان بهترین ها را به شما عزیزان ارائه کنند تا بتوانید از چاپ ساک دستی خود نتیجه ی مثبت بگیرید پس با ما در ارتباط باشید .

چاپ ساک دستیمقالات

1 Comment

  • عالی بود.
    به هر جایی نمیشه سپرد چاپ ساک دستی رو، چون قراره وظیفه ی تبلیغات و به عهده داشته باشه و مدت زیادی م تو دست مشتری بمونه، باید خیلی تمیز و شیک کار شده باشه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.