مراحل چاپ ساک دستی چاپخانه آراکس آراکس پرینت

مراحل چاپ ساک دستی چاپخانه آراکس آراکس پرینت


مراحل چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی امروزه علاوه بر وسیله ای برای حمل کالا میتواند یک ابزار تبلیغاتی خیلی مفید و موثری باشد. میتوان آنرا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه یا فروشگاه استفاده کرد. قدمت استفاده از ساک دستی زیاد نیست اما توانسته بسیار فراگیر و پرطرفدار شود. امروز ما ساک دستی را با نام های ساک خرید یا بگ شاپ هم میشناسیم. در این مقاله میخواهیم با مراحل چاپ ساک دستی آشنا شویم.

کاربرد ساک دستی 

ساک دستی معمولا میتواند برای تبلیغات استفاده شود و به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی متحرک عمل نماید. این وسیله نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان و شهرت برند شما ایفا خواهد کرد. در حال حاضر ساک تبلیغاتی را میتوانید با جنس کاغذ، پارچه یا نایلون تهیه نمایید.

کاغذهای مورد استفاده برای چاپ ساک دستی معمولا گلاسه، مقوا یا کرافت هستند. دو نوع کاغذ گلاسه و مقوای پشت طوسی استحکام بیشتری دارند و با سلفون روکش میشوند. ساک دستی کاغذی دوام خوبی دارد و استفاده زیادی از آن میشود. به دلیل روکش سلفونی ساک دستی امکان حمل بار تا 10 کیلوگرم وزن هم با این محصولات وجود دارد.

ساک دستی معمولا نوعی کارکرد فانتزی دارد اما برای موارد دیگر هم قابل استفاده است. به هر حال این محصولات کارکرد تبلیغاتی بالایی دارند و تاثیر زیادی در جذب مشتری برای هر کسب و کاری میگذارند. البته ساک دستی کاغذی برای چاپ هزینه بالاتری نسبت به ساک نایلونی دارد اما با توجه به تیراژ و نیاز مشتری میتواند برای شما مقرون به صرفه باشد. هزینه چاپ به مراحل چاپ ساک دستی نیز بستگی دارد.

باتوجه به زمینه فعالیت و نوع مخاطب میتواند ساک دستی برای کالاهایی چون ساعت، طلا و جواهر یا لوازم بهداشتی و آرایشی و … مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند تقویم و سررسید یا کتابهای نفیس و … نیز مناسب است. به ویژه چاپ ساک دستی برای نمایشگاه ها جهت قراردادن کاتالوگ و بروشور و لیست قیمت در آنها انجام میشود.

مطالعه مطالب مرتبط :

چاپ ست اداری کامل

5 قانون مهم در طراحی و چاپ سربرگ 

مدل های مختلف چاپ ساک دستی 

مراحل چاپ ساک دستی چاپخانه آراکس چاپ کاتالوگ

مراحل طراحی و چاپ برای ساک دستی

برای ساک دستی لازم است تا برای سفارش محصول یک چاپخانه را انتخاب کنید. باید از قابلیت ها، قیمت و کیفیت ساک دستی اطلاعات به دست بیاورید. چاپ ساک دستی را تمامی کانون های تبلیغاتی انجام میدهند اما همه جا نمیتواند کار با کیفیت به شما ارائه بدهد. ساک دستی تبلیغاتی معرف برند و هویت سازمانی شما است. پس باید در انتخاب چاپخانه و کیفیت چاپ سخت گیر باشید.

مرحله بعدی برای تولید ساک دستی انتخاب طرح و طراحی است. بهتر است طرح تبلیغاتی را از یک گرافیست ماهر بخواهبد و بعد اقدام به چاپ آن نمایید. در مرحله بعد میتوانید اقدام به چاپ برای طرح تبلیغاتی خود بکنید. برای پرینت طرح تعداد ساک موردنیاز خود را تهیه کنید تا زینک شود و در مرحله آخر اقدام به چاپ روی آن بنمایید.

چاپ برای ساک دستی معمولا افست است و در ابعاد 100 در 70 انجام میگیرد. بعد از چاپ اگر جنس کاغذ از مفوا یا کاغذ گلاسه باشد، روی آن با سلفون پوشیده میشود. سلفون روی ساک دستی میتواند مات یا براق باشد. کاغذ ساک دستی ممعمولا قابل بازیافت است و این مزیت چاپ ساک دستی را بهینه کرده است.

برای ساک دستی چه با هدف استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی باشد و چه حمل کالا، در هرصورت کیفیت کار مهم است. بهتر است هم به اصول طراحی توجه شود و هم کیفیت چاپ را در نظر بگیرید. اگر چاپ این محصولات به خوبی انجام گیرد میتواند بارها و بارها برای مشتری استفاده شود و برند شمارا ماندگار کند.

تبلیغات موفق با چاپ ساک دستی 

در زمان چاپ ساک دستی باید کاغذ مناسب انتخاب شود تا بتواند وزن و اندازه کالای مورد نظر را تحمل کند. انتخاب کاغذ برای ساک دستی مسئله مهم و اساسی است تا عمر استفاده از آنرا افزایش دهد. البته نمیتوان نقش خدمات تکمیلی پس از چاپ مانند سلفون و یووی موضعی، برجسته کردن طرح و طلاکوب و … را نادیده گرفت.

در دنیای امروز تبلیغی موفق است که خلاقانه و مشتری پسند باشد. اگر صاحب تبلیغاتی باشید که علاوه بر آگاه سازی مردم از برند شما بتواند کارایی موثری برای مخاطب داشته باشد پس در تبلیغ خود درست عمل کرده اید. نقش تبلیغات در تجرات شما بسیار کاربردی و در ذهن مخاطب جای ویژه ای را میتواند بگیرد. اگر میخواهید مدت زمان بیشتری در میان مشتریان باشید و مشتریان خود را افزایش دهید، یکی از بهترین روشها همین چاپ ساک دستی است.

مطالعه مطالب مرتبط :

طراحی و چاپ بروشور مناسب

5 نکته اصلی در طراحی و چاپ بروشور

مراحل چاپ ساک دستی چاپخانه آراکس

انواع کاغذ برای ساک دستی 

ساک دستی با کاغذ آج دار: 

این نوع ساک دستی با کاغذ بدون سلفون تولید میشود و کاغذ مورد استفاده برای آن کاغذ گلاسه است. ساک های تبلیغاتی گلاسه شفافیت رنگی بیشتر و بهتری دارد و بیشتر از انواع ساک دستی مورد استفاده قرار میگیرد.

ساک دستی کرافت :

بگ ها از جنس کاغذ کرافت میتوانند سفید یا نخودی باشند. کاغذ کرافت سفید بسیار لطیف است و میتوان برای طرح روی آن از نام و لوگوی اختصاصی استفاده کرد. این نوع کاغذ در برندسازی تاثیر زیادی دارد.

چاپ ساک دستی روی کاغذ کرافت نخودب بیشتر برای رستورانها و جهت حمل غذاهای بیرون بر مورد استفاده قرار میگیرد. گرماژ این کاغذ 80 است و تیراژ آن معمولا حدود 5000 عدد انجام میگیرد.

ساک دستی تحریر :

ساک دستی کاغذی با کاغذ تحریر قابلیت چاپ چهاررنگ اصلی را دارد و در بیشتر موارد به جای ساک دستی پارچه ای مورد استفاده قرار میگیرد. ساک کاغذی را میتوان با روکش سلفون مات یا براق پوشاند تا کاملا از خط و خش مصون شود. نوع دیگر سلفون برای این محصولات سلفون حرارتی است که برای ساک های دستی بسیار زیبا و مقاوم است.

چاپ با کیفیت ساک دستی را از ما بخواهید!

برای صاحبان کسب و کار امر تبلیغات حیاتی و مهم است، پس باید بهترین راه را انتخاب کرد تا در ذهن مشتری ماندگار شد. استفاده از ساک تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها است که مشتریان زیادی را برای برند شما جذب میکند. برای یک چاپ باکیفیت با چاپخانه آراکس تماس بگیرید. راه ارتباطی با ما در پایین صفحه قرار گرفته است. آراکس پرینت با سابقه و مجرب در زمینه چاپ ست اداری، چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ و … آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد.

چاپ ساک دستیمقالات

1 Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.