مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی


مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی ،ساک دستی تبلیغاتی بعنوان یک روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغات است که می تواند تاثیر زیادی بر روی ذهن مردم بگذارد.

بنابر این بهتر است برای تبلیغات با هزینه ی مناسب و مقرون به صرفه از روش چاپ ساک دستی تبلیغاتی استفاده نمایید.

مطالب مرتبط  : نکات چاپ کاتالوگ و طراحی آن 

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی در چه مواردی بیشتر کاربرد دارد؟

1- بسته بندی کالا های فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیره.

2- بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیره.

3- بسته بندی برای کاتالوگ ها، فولدر ها، اسناد و لیست قیمت ها و غیره علی الخصوص در زمان برگزاری همایش ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها.

مطلب بیشتر : آشنایی با چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی چه مزایایی دارد؟

یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین ابزار های تبلیغاتی چاپ ساک دستی است ، چرا که جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی ، ارائه کاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری به آن نیاز دارید سرعت انجام آن و قابل بازیافت بودن و مقاومت نسبتا خوب آن ، ساک دستی را به یکی از کار آمد ترین ابزار ها تبدیل کرده است.

در تبلیغات امروز، اگر صاحب تبلیغی باشید که علاوه بر آگاه سازی مردم از تجارت شما، کارایی موثری برای مخاطب داشته باشد، در تبلیغ تجارت خود موفق عمل کرده اید.

ساک دستی خرید ابزاری کاربردی و موثر برای تبلیغات شماست که علاوه بر نقش تبلیغی برای شما، نقش کاربردی برای مخاطبان شما نیز ایفا میکند.

به همین دلیل مدت زمان بیشتری در دست مخاطبان شما باقی می ماند و هم چنین عده ی بیشتری از فعالیت تجاری شما آگاه می شوند.

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی چند مدل دارد؟

ساک دستی خرید در دو گونه ارائه میشود:

👈 ساک دستی پارچه ای
👈 ساک دستی کاغذی

نوعهای مختلف دیگری هم دارد که در این جا به دو مورد پر کاربردی آن اشاره میکنیم پس متن زیر را مطالعه کنید :

چاپ ساک دستی های پارچه ای

بطور کلی قیمت ساک دستی های پارچه ای نسبت به ساک دستی کاغذی بالاتر است اما به همان میزان، کیفیت، کارایی و دوام آن ها بیشتر است. ساک دستی های پارچه ای در دو جنس برزنتی و بافته ارائه میشوند. جنس برزنتی گرانترین نوع ساک دستی است .

ساک دستی های غیر بافته دارای قیمت مناسب و کارایی بالایی هستند. این ساک دستی ها بنا بر اندازه قابلیت تحمل وزن تا 25 کیلوگرم را دارا میباشند.

ساک دستی های غیر بافته از تنوع رنگ چشمگیری برخورداند. چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای به روش چاپ سیلک انجام میشود. در این روش از پارچه با توری با سوراخ‌ های بسیار ریز استفاده میشود. توری در قابی ثابت میشود.

تصویر مورد نظر روی این توری نقش میشود. سپس بخشهایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده‌ ای مسدود کننده مانند موم پوشیده میشود. این قاب توری را در این حالت شابلون یا کلیشه مینامند.

سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک یا غلطک به سطح چاپ شونده منتقل میکنند. رنگ یا مرکب فقط از بخشهایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل میشود و تصویر روی آن ظاهر میگردد.

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

ساک دستی کاغذی در جنس های گلاسه با روکش سلفون مات یا براق، کرافت و کاغذ های فانتزی عرضه میشود. ساک دستی های کاغذی با توجه به روکش دار بودن و تقویت دسته ها از استحکام بالایی برخوردارند. چاپ ساک دستی در جنس گلاسه به روش افست انجام میشود.

به همین دلیل هر تعداد رنگی که در طرح موجود باشد چاپ میشود. ساک دستی های گراف به هر دو روش سیلک و افست تک رنگ چاپ میشوند. رنگ های قهوه ای، نارنجی، سبز، قرمز و مشکی بر روی این ساک دستی ها بسیار زیبا به نظر میرسند.

خدماتی نظیر یووی موضعی، یووی اکلیلی، شخصی سازی دسته، طلاکوبی، داغی و برجسته سازی و … نیز در چاپ افست بر روی ساک دستی های مقوایی انجام میشوند.

ساک دستی های کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، ساک دستی مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته میشود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی بمنظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شود.

امروزه ساک دستی تبلیغاتی کاغذی بعنوان یک عنصر شناخته شده در تبلیغات نقش موثر و پررنگی را ایفا میکند.

طراحی ساک دستی کاغذی بدلیل قابلیت چاپ طرح و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار بالا از اقبال بالایی در جهان برخوردار است و اکثر فروشگاه از این محصول بعنوان یک تبلیغات موثر استفاده میکنند.

با ورود تجهیزات جدید و بالا رفتن کیفیت تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی این محصول تحمل وزن تا 10 کیلوگرم را دارا میباشد و به همین علت مدت بالایی در چرخه استفاده باقی میماند .

مطلب بیشتر : چاپ پاکت و بررسی انواع آن 

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

نکاتی که در هنگام طراحی ساک دستی باید دقت کنیم!

جداً توصیه میکنیم برای این که ساک دستی شما در چاپ، دچار افت کیفیت و مشکلی نشود، حتماً دستورالعمل طراحی را بدقت مطالعه نموده و نکات آن را در طرح خود بکار بندید. در اینجا نیز به اختصار به چند نکته اشاره میکنیم:

1- Resolution فایل شما باید 300 پیکسل بر اینچ و مُد آن CMYK باشد.

2- طراحی ساک باید بر اساس نقشه های مونتاژی که در بخش تعرفه ها آمده است، تنظیم شود.

3- از طراحی طرحهای تمپلات  علی الخصوص روی کاغذ کرافت خودداری نمایید.

4- برای چاپ ساک دستی دو رنگ در طراحی، فقط از 2 کانال رنگی استفاده کنید.

5- برای زیبایی بیشتر ساک، در طرح رو و پشت آن، از قرار دادن متن و نوشتار در فاصله کمتر از 3 سانتیمتری حاشیه های آن خودداری نمایید.

6- توجه داشته باشید که در رو، پشت و هر دو طرف ساک، به فاصله نصف عطف از کف ساک، یک عدد خط تا زده خواهد شد. پس دقت کنید هیچ نوشته ای مثل آدرس روی این خط تا نوشته نشود.

7- در هر دو طرف ساک علاوه بر مسئله فوق، دو عدد خط تای مورب زده میشود که به هم تشکیل یک مثلث را میدهد. که بطور کلی فضای پایینی عطف را بطور کلی بلا استفاده مینماید.

8- برای لبه داخلی بالای ساک نیز میتوانید مطابق نقشه مونتاژ طرح ارایه دهید، فقط دقت داشته باشید که این طرح پس از چاپ و صحافی به سمت داخل برگشته و وارونه میشود.

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی خود را به ما بسپارید ! 

برای چاپ ساک دستی تبلیغاتی با کیفیت بالا و طول عمر بیشتر میتوانید با چاپخانه ارس در ارتباط باشید تا بهترین چاپ ساک دستی را داشته باشید. چاپ ساک دستی توانایی تبلیغ شما به صورت متحرک را دارد.

پس با چاپخانه ارس در ارتباط باشید تا بهترین ساک دستی تبلیغاتی را داشته باشید.

چاپ ساک دستیمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.