مزیت چاپ کاتالوگ برای محصولات

مزیت چاپ کاتالوگ برای محصولات-چاپخانه آراکس

مزیت چاپ کاتالوگ برای محصولات-چاپخانه آراکس


مزیت چاپ کاتالوگ برای محصولات چیست؟ 

مزیت چاپ کاتالوگ برای محصولات ، کاتالوگ از جمله اقلام چاپی پرکاربرد در حوزه تبلیغات و بازاریابی است. بسیاری از کسب‌ و کارها برای معرفی محصولات و خدمات خود از چاپ کاتالوگ استفاده میکنند. کاتالوگ‌ ها ابزاری قدرتمند برای توسعه بازار، معرفی محصولات و بازاریابی هستند. اگرچه کاربرد چاپ کاتالوگ مانند سایر اقلام تبلیغاتی، نسبتا واضح و مشخص است؛ اما درک جزئیات مهم درباره کاربردهای آن، بسیار مهم به نظر میرسد.

مطلب بیشتر : همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ 

معرفی محصولات با چاپ کاتالوگ 

البته چاپ کاتالوگ برای معرفی خدمات و محصولات نیز کاربرد دارد؛ هر چند استفاده از آن برای معرفی محصولات، جذاب‌ تر و مفید تر به نظر می‌ رسد. هم چنین توجه به این نکته ضروری است؛ که چاپ کاتالوگ تنها ابزار معرفی محصولات و خدمات نیست. در حوزه تبلیغات چاپی، چاپ بروشور و چاپ تراکت نیز با چنین هدفی تولید میشوند؛ گرچه استفاده از این موارد در جزئیات تفاوت‌ هایی با یک‌دیگر دارند.

اصلیترین تفاوت چاپ کاتالوگ با سایر ابزار های معرفی محصول نیز، تمرکز بیشتر آن بر تبلیغاتی بودن است. بهمین دلیل نیز طراحی کاتالوگ تفاوت‌ هایی اساسی با بروشور و تراکت دارد.

کاتالوگ‌ ها از نظر محتوا خلاصه‌تر و محدود‌تر هستند؛ و به جای آن تصاویر بیشتر، زیباتر و با کیفیت‌ تری را برای معرفی محصول ارائه میکنند.در نتیجه چاپ کاتالوگ یک محصول شیک‌ تر، جذاب‌ تر و خاص تر برای معرفی است.

مطلب پر بازدید : چاپ کاتالوگ محصولات

چاپ کاتالوگ برای محصولات - چاپ بروشور ، چاپخانه آراکس

هر محصولی را میتوانید با چاپ کاتالوگ معرفی کنید 

مزایای چاپ کاتالوگ سبب شده است که کاتالوگ ابزاری برای معرفی محصولاتی باشد، که اهمیت آن ها بیشتر در جزئیات طراحی ظاهری و شکل آن هاست؛ و درج جزئیات فنی محصول در آن ها از اهمیت کم تری برخوردار است. بعنوان مثال معرفی انواع جواهرات، ساعت‌ های مچی، لباس‌ های رسمی و محصولات مشابه، با استفاده از کاتالوگ بسیار جذاب خواهد شد.

البته این به آن معنا نیست که در کاتالوگ خبری از توضیحات متنی نیست؛ اما به هر طریق کاتالوگ‌ ها بر پایه تصاویر جذاب و متون بسیار کوتاه طراحی میشوند. بنابراین بطور دقیقتر میتوان گفت کاربرد چاپ کاتالوگ معرفی محصولاتی است؛ که بیش از توضیحات متنی، نیازمند معرفی بصری هستند.

همین موضوع سبب میشود که برای معرفی محصولی که دارای جزئیات فنی بیشتری است؛ استفاده از بروشور توصیه گردد. در واقع بروشور ابزار بهتری برای ارائه توضیحات متنی است.

مطلب پیشنهادی : مزایای چاپ بروشور چیست؟

چاپ کاتالوگ برای محصولات - چاپ بروشور

چاپ کاتالوگ محصولات در فروش تاثیری دارد ؟

با وجود تحولات عظیمی که در دنیای دیجیتال بوجود آمده است، بسیاری از شرکت‌ های خارجی و داخلی هم چنان چاپ کاتالوگ را بعنوان یک سرمایه‌‌گذاری خوب میدانند که در صورت طراحی و چاپ صحیح میتواند منجر به جذب مشتری و فروش بالای محصولات یا خدمات آن‌ ها گردد.

هم چنین بسیاری از مشتریان، خواهان آشنایی کامل با محصولات و خدمات شرکت هستند؛ بنابراین داشتن یک کاتالوگ حاوی اطلاعات همراه با تصاویر جذاب در دستانشان میتواند نوعی از حس تعامل با کالا را برای آن‌ ها ایجاد کند.

همه برند ها و کسب و کار های تجاری در پایان به دنبال یک هدف هستند و آن هم فروش تا بی‌ نهایت است. حال، چالشی که ممکن است میان صد ها کاتالوگ موجود در بازار ایجاد شود مبحث جذب مشتری است؛ بدین معنا که چاپ کاتالوگ باید بلافاصله نوع کسب‌ و کار، مزیت رقابتی محصول و جذابیت کافی جهت مشاهده را به نمایش بگذارد.

از سوی دیگر در شرایط اقتصادی امروز، فرآیند فروش و تامین بودجه کافی جهت بازاریابی و تبلیغات ممکن است مشکلات سختی را ایجاد کنند.

بنابراین با چاپ کاتالوگ مفید و موثر بسیار تاثیرگذار خواهد بود چرا که یک کاتالوگ قوی میتواند بدون شک، نام تجاری شما را به مخاطبین مورد نظرتان بطور حرفه‌ ای معرفی کند. بسیاری معتقدند که کاتالوگ‌ ها بخش مهمی از استراتژی چند کاناله برای یک سازمان بوده و توانایی افزایش فروش تا 29 درصد به بالا را دارند بطوریکه برخی از سازمان‌ ها بیان کردند که بصورت میانگین 59 درصد از فروش خود را مستقیما به کاتالوگ‌ ها وابسته میدانند.

مطلب پر بازدید : نکات چاپ کاتالوگ و طراحی آن 

مزیت چاپ کاتالوگ برای محصولات

چاپ بروشور چه فایده ای دارد ؟

بروشور برگه‌ ای چند لتی و یا یک کتابچه‌ی چند صفحه‌ ای است که بوسیله‌ ی آن کالا یا خدمات هر کسب و کار معرفی میگردد. معادل فارسی بروشور، کالانما است. این کلمه بدین معنا است که ما در بروشور کالای خود را جامع و کامل اما با توضیح مختصری معرفی میکنیم‎. گاهی بروشور ها کاربرد های دیگری هم پیدا کرده و جنبه‌ ی اطلاعرسانی و آموزش‌ دهنده پیدا میکنند.

چاپ بروشور بعنوان معرف محصول بطور خلاصه استفاده میشود ، هدف از چاپ بروشور برای معرفی محصول این است که این برگه حاوی اطلاعات جامع و کاملی درباره‌ی نحوه‌ی مصرف، میزان مصرف، اثرگذاری و همه اطلاعات مربوط به محصول میباشد؛ برای بسیاری از ما پیش آمده هنگامیکه قصد نصب تلویزیون، ماشین لباسشویی و …. را داریم ناگزیر جهت آشنایی با نحوه‌ی نصب و استفاده از آن به بروشور هایی که درون جعبه‌ ی محصول است مراجعه میکنیم.

چاپ بروشور با محتوای آموزشی یکی از پر کاربرد ترین موارد استفاده از بروشور است که  حتما بروشور هایی که در بیمارستان‌ ها و مراکز مشاوره در دسترس مراجعین قرار دارند را دیده‌ اید. این بروشور ها راه‌ های مقابله با یک بیماری، یک مطلب روانشناسی، یک مسئله حقوقی و موضوعاتی از این قبیل را به ما آموزش می‌ دهند که بیشتر مردم برای خواندن مطالب آموزشی برای یک بار هم که شده آن را برمی دارند و بطور کامل می خوانند.

بطور مثال اگر شما مدیر یک موسسه حقوقی هستید با چاپ این‌گونه بروشور ها و آموزش به افراد از طریق آن میتوانید مقبولیت بیشتری نزد مراجعین خود پیدا کنید و اعتماد آن ها را برانگیزید.

پیشنهاد ویژه برای شما : چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما 

مزیت چاپ کاتالوگ برای محصولات-چاپخانه آراکس 09121454074

برای چاپ بروشور و کاتالوگ همین حالا اقدام نمایید ! 

اگر هدفتان از چاپ کاتالوگ و بروشور رسیدن به درآمد بالا ، افزایش مشتری ، بازاریابی موثر است بهتر است یک چاپخانه ای را انتخاب کنید که کیفیت چاپ بالایی داشته باشد و از دستگاه های چاپ به روز ، جوهر های مرغوب استفاده کند چون کیفیت و مرغوبیت در چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور اهمیت زیادی دارد.

پس بهترین چاپخانه ی تهران ، چاپخانه آراکس را به عنوان یکی از بهترین چاپخانه های منتخب اتنخاب کنید تا نتیجه ی عالی از چاپ کاتالوگ محصولات ، چاپ بروشور خود بگیرید و به هدفتان برسید همیشه دنبال بهترین ها باشید تا بهترین ها نصیبتان شود.

برای چاپ بروشور ، چاپ کاتالوگ کافیست با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید و برای برقراری ارتباط و استعلام قیمت چاپ انواع کاتالوگ و بروشور روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با مشاوران آراکس پرینت تماس بگیرید.

چاپ کاتالوگمقالات

1 Comment

  • چاپ بروشوری که واسه آرایشگاه انجام دادین خیلی خوب بود. همه کیف می کردن وقتی کیفیت و رنگبندی بروشورا رو میدیدن. مرسی ازتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.