ملزومات چاپ پاکت نامه

ملزومات چاپ پاکت نامه

ملزومات چاپ پاکت نامه


ملزومات چاپ پاکت نامه چیست؟

چاپ پاکت نامه برای ادرات و سازمانها شامل پاکت هایی است که در نامه نگاری های رسمی و بین شرکتی استفاده میشوند. این پاکت ها حاوی نامه های رسمی و قراردادها و فاکتور و … می باشند. پاکت نامه نشان دهنده هویت و ارزش یک سازمان است و متناسب با رنگ سازمانی آن چاپ میشود. طراحی و چاپ پاکت نامه هر دو مهم هستند و باید طوری باشند که توجه بیننده را جلب کنند.

پاکت ها شعار و نام برند شما را دارند و همراه با یک پس زمینه جذاب و هماهنگ با برند طراحی میشوند. در کنار طراحی پاکت سایز آن ینز اهمیت دارد و باید کاربردی و استاندارد باشد. یک طراحی خوب و شکیل همراه با استانداردها سبب میشود تا نگاه بیننده به ظاهر پاکت نامه جذب شود. همچنین استفاده از پاکت را کاربردی و بهینه مینماید. رعایت یکسری نکات و ملزومات چاپ پاکت نامه میتواند اعتبار شرکت شما را افزایش دهد.

ابعاد و سایز پاکت نامه اداری 

از ملزومات چاپ پاکت نامه که در کاربردی بودن آن نقش زیادی دارد، ابعاد آن است. ابعاد پاکت به کارایی و سبک طراحی آن بستگی دارد. پاکت میتواند برای اهداف مختلف در سازمان استفاده شود. برخی پاکت ها برای فرستادن نامه دعوت و برخی برای ارسال فاکتور و … استفاده میشوند. سایز استاندارد پاکت نامه را اصطلاحا پاکت نامه ملخی میگویند. اکثرا همین سایز برای ارسال نامه استفاده میشود و خیلی متداول است. سایز پاکت نامه A4 برای ارسال کاغذهای بدون تاخوردگی و بزرگتر استفاده میشود.

مطالب پربازدید :

چاپ پاکت اداری 

فواید چاپ ساک دستی 

ملزومات چاپ پاکت نامه چاپخانه آراکس

جنس کاغذ برای پاکت نامه 

انتخاب جنس کاغذ نیز از دیگر ملزومات چاپ پاکت نامه است که در هزینه ها و کیفیت آن تاثیر زیادی دارد. جنس کاغذ پاکت به نوع و میزان استفاده از پاکت نیز مربوط میشود. شما میتوانید کاغذهای مختلفی را برای پاکت انتخاب کنید. از این میان پرکرابردترین آنها کاغذ تحریر 80 گرمی است که ماندگاری و ضخامت لازم را دارد. کاغذ تحریر کیفیت و جنس های مختلف دارد و میتوانید طرح های متفاوتی را برای چاپ روی آن انتخاب کنید. کاغذ پرکاربرد دیگر برای چاپ پاکت، کاغذ گلاسه است که معمولا در گرماژ 135 مورد استفاده قرار میگیرد. انتخاب کاغذ گلاسه معمولا برای نامه های اختصاصی و در تیراژ محدود انجام میشود. برای کاغذ گلاسه امکان چاپ طلاکوب و برجسته هم وجود دارد.

کیفیت چاپ پاکت نامه اداری 

بهتر است ملزومات چاپ پاکت نامه را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا هزینه شما مقرون به صرفه باشد. ممکن است هزینه مشخصی را پرداخت کنید اما هربار کیفیت متفاوتی را دریافت نمایید. کیفیت چاپ پاکت نامه اهمیت زیادی دارد و مستقیما روی کاربرد و استفاده از آن موثر است. کیفیت چاپ میتواند در معرفی برند شما نیز تعیین کننده باشد. پس مهم است تا برای کاهش هزینه و بالابردن اعتبار خود در انتخاب چاپخانه دقت لازم را به خرج دهید.

نامه های اداری در برندسازی نقش زیادی دارند. زیرا در زمان عدم حضور شما به عنوان نماینده نزد مشتری عمل میکنند. حتی پیش از متن نامه نیز ظاهر و کیفیت چاپ پاکت نامه مهم است و دیده میشود. پس باید در انتخاب پاکت و چاپخانه وسواس به خرج دهید و بخواهید تا بهترین نتیجه را از چاپ دریافت کنید.

چاپ پاکت a4 چاپخانه آراکس

طراحی و چاپ پاکت نامه تبلیغاتی

طراحی و چاپ پاکت نامه با کیفیت و هماهنگ با هویت سازمان نشان دهنده اعتبار آن سازمان است. کیفیت بالاتر در طراحی و چاپ میتواند جذابیت ارائه خدمات شما را افزایش دهد. شما با قراردادن اوراق ادرای در پاکت نامه خوب و حرفه ای نشان میدهید تا چه اندازه برای مخاطبان خود ارزش قائل هستید. پس متریال مورد استفاده میتواند شما را بهتر در چشم مشتری معرفی کند.

پاکت ها در سایز پاکت نامه A4 و A5 و … میتوانند برای اهداف مختلف و نامه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. هر شرکت و سازمانی در حیطه کاری خود باید اوراقی را به ادارت و سازمانهای دیگر ارسال کند و به این منظور به چاپ  پاکت نامه نیاز دارد. پاکت نامه A4 بیشتر برای  کاغذهایی استفاده میشود که جهت شرکت در مزایده و منقصه و … استفاده میشوند. ایم کاغذها نباید تاخوردگی داشته باشند و از این جهت در پاکت A4 قرار داده میشوند.

اما پاکت A5 برای نامه های رسمی و اداری یا کارت پستال و کارت دعوت و … مورد استفاده قرار میگیرد. ملزومات چاپ پاکت نامه حساسیت و هزینه ای را طلب میکند که کمتر از سایر ملزومات اداری نیست. چاپ زیبا و با کیفیت پاکت سبب میشود تا مشتری جذب برند شما شود و نشان دهنده ارزشی است که به او میگذارید.

خدمات تکمیلی چاپ پاکت نامه 

برای پاکت نامه میتوانید خدماتی مانند طلاکوب، لوگوی برجسته، برش خاص درب پاکت، نقره کوب و لبه چسب دارد در نظر بگیرید. برای پاکت نامه میتوانید علاوه بر رنگ های معمول مانند سفید و کرم و … از رنگ های تیره نیز استفاده کنید. اما این انتخاب به طرح سازمانی شما بستگی دارد. استفاده از نرگ های تیره مانع از دیده شدن محتویات درون پاکت میشود اما ظاهر متفاوتی به پاکت خواهد داد. ضمن اینکه نوشته ها نیز رنگ های خاص و متفاوتی میتوانند داشته باشند.

مطالب پربازدید :

بررسی نکات مهم چاپ پاکت

چاپ ست اداری فوری

چاپ پاکت چاپ ست اداری

چاپ پاکت و ست اداری در چاپخانه آراکس

اگر برای چاپ ست اداری و پاکت نامه خود به دنبال یک کار با کیفیت و حرفه ای هستید با چاپخانه آراکس تماس بگیرید. چاپخانه ما با سالها سابقه و داشتن تیمی حرفه ای آماده پذیرش و انجام امور چاپی شما مشتریان عزیز می باشد. خدمات دیگر ما شامل چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ سربرگ و … می باشد. برای مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک زیر تماس بگیرید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریمقالات

3 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.