هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای

هزینه چاپ کاتالوگ چاپخانه آراکس

هزینه چاپ کاتالوگ چاپخانه آراکس


هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای

برای اطلاع از هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای ابتدا بایست نوع کاتالوگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. باید بدانید بر اساس نیاز شما کدام نوع کاتالوگ به کار شما خواهد آمد. کاتالوگ میتواند در انواع تک برگ، دولت یا سه لت و … باشد. قیمت انواع چاپ کاتالوگ به چهار دسته تقسیم میشود:

– کاتالوگ 8 تا 12 صفحه ای با سه نوع صحافی

– کاتالوگ سه برگی که دارای دو خط می باشد.

– کاتالوگ دو برگی با یک خط تا

– کاتالوگ تک برگ که به آن لت نیز گفته میشود.

نکات مهم در چاپ کاتالوگ

اگر قصد چاپ کاتالوگ حرفه ای برای معرفی محصول یا خدمات خود را دارید با توجه به لیست ذکرشده میتوانید قیمت را تعیین کنید. یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی و بازاریابی محصولات همین چاپ کاتالوگ است که اصول و پایه مشخصی دارد. طراحی کاتالوگ و کیفیت چاپ آن باید به گونه ای باشد که بیننده را مجذوب خود کند.

کاتالوگ معمولا در دوقالب تبلیغاتی و صنعتی چاپ میشود و برای بازاریابی و فروش و معرفی شرکت کاربرد دارد. چاپ کاتالوگ وسیله ای برای ارتباط با مشتریان است تا مطالب را در قالب کاتالوگ در اختیار آنها قرار دهد. این مطالب میتواند شامل تصاویر و شرح نوع محصول و ویژگی های آن و همچنین توضیحاتی درباره خدمات شرکت باشد. در کنار اینها مطالبی را درباره رویکردها و اهداف سازمان نیز در کاتالوگ لحاظ میکنیم.

مطالب دیگر کاتالوگ میتواند شامل تبلیغات و معرفی شرکت و محصولات به همراه عکس و نمونه کار باشد. برای چاپ کاتالوگ حرفه ای در ابتدا لوگو، نام و شرحی از فعالیت شرکت نوشته میشود. سپس اهداف و تاریخچه شرکت و خط مشی آن ذکر میگردد. در انتها به سراغ محتوا، تصاویر و اطلاعات و در نهایت امتیازها و اطلاعات تماس خواهیم رفت.

کاتالوگ نشان دهنده هویت سازمانی و اصالت سازمانی شماست. پس در رعایت اصول و نکات مربوط به طراحی و چاپ آن باید دقت لازم را به عمل آورید. در طراحی و چاپ بهتر است از رنگ و نماد سازمانی خود استفاده کنید. طرح و رنگ کاتالوگ باید با سازمان شما هم خوانی و هماهنگی داشته باشد.

مطالب پیشنهادی :

فواید چاپ ساک دستی

ملزومات چاپ پاکت نامه 

چاپخانه آراکس چاپ کاتالوگ حرفه ای

اصول و استاندارهای چاپ کاتالوگ

رعایت اصول و استانداردها در چاپ کاتالوگ کمک میکند تا کاتالوگ یک ساختار منظم و ظاهری شکیل داشته باشد. کاتالوگ باید در چشم بیننده جذاب باشد و بتواند مفاهیم را به آسانی به بیننده منتقل کند. هرچه تصاویر کیفیت بالاتری داشته باشد در نتیجه کاتالوگ شما بیننده را بیشتر جذب خواهد کرد. پس در طراحی آن باید تلاش کنید تا میل افراد به دیدن و بازدیدن کاتالوگ بیشتر شود. هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای زمانی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود که بتواند مشتری بیشتری برای شما جذب کند.

متن کاتالوگ نیز باید جذاب باشد. نباید خسته کننده یا تکراری شود. همچنین نسبت به بروشور باید کمتر و کوتاهتر باشد تا خواننده حوصله مطالعه آنرا بنماید. برای هرقسمت کاتالوگ یک شرح کلی از محصول کافیست تا ویژگی های آنرا توضیح دهد. برای مواردی که مردم با ان آشنا هستند تنها به یک توضیح مختصر بسنده کنید و از توضیحات اضافی بپرهیزید.

اگر خواهان چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین هستید بهرت است چاپ به صورت دیجیتال صورت بگیرد. سرعت چاپ در این روش بالاتر است و برای تعداد بالا چاپ افیت را انتخاب کنید. قیمت کاتالوگ همچنین به تعداد صفحات، جنس کاغذ و ابعاد کاتالوگ نیز بستگی دارد. کاغذ کاتالوگ معمولا از جنس گلاسه با گرماژ متفاوت است. هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای در چاپ افست برای شما پایین تر است.

ابعاد چاپ کاتالوگ میتواند در سایزهای استاندارد A4 و A5 و به صورت افقی یا عمودی انجام گیرد. خدمات بعد از چاپ کاتالوگ شامل طلاکوب، برجسته سازی، نقره کوب،  برش های اختصاصی، روکس سلفون براق، مات، شنی و طرح دار و … خواهد بود. اگر صفحات کاتالوگ کمتر از 32 صفحه باشد صحافی صفحات با منگنه ساده انجام میگیرد. برای کاتالوگ در بیش از 36 صفحه بهترین انتخاب صحافی ته چسب (چسب گرم) است.

هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای

بازاریابی و تبلیغات با چاپ کاتالوگ

کاتالوگ نقش زیادی در صنعت تبلیغات و بازاریابی برای محصولات دارد. چاپ کاتالوگ حرفه ای را باید به افراد حرفه ای بسپارید تا بتوانید نتیجه مطلوب را از آن بدست آورید و سرمایه خود را هدر ندهید. کاتالوگ ها را باید در فضاهای عمومی و سالن ها قرار دهید تا افراد بیشتری به خواندن آن جذب شوند. در سالنهای انتظار مردم وقت بیشتری برای مطالعه و بازدیدن کاتالوگ شما دارند.

در نمایشگاه ها و جلسات کاری یک کاتالوگ با ظاهری شکیل و آراسته میتواند مخاطب زیادی را برای شما جذب کند. با کاتالوگ بیشتر در جلوی چشم مخاطب حضور دارید و در ذهن او ماندگار خواهید شد. اکثر مشاغل و به ویژه کسب و کارهای بزرگ با چاپ کاتالوگ میتوانند خود را در بین مشتریان ماندگار کنند. شرکت ها، مشاغل، فروشگاه های بزرگ و مجموعه های فرهنگی و ورزشی و … همه از این روش برای بازاریابی استفاده میکنند. هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای برای بازاریابی میتواند سود فروش شما را در بلندمدت افزایش دهید.

بهترین روش برای به نمایش گذاشتن و توضیح درباره خدمات و تولیداتی که ارائه میدهید، چاپ کاتالوگ است. با این روش شما میتوانید بدون اینکه محصول خود را جابجا کنید آنرا به مشتریان نشان دهید. بازاریابی با کاتالوگ به صورت غیرحضوری و مصور امکان پذیر است و به شما کمک میکند تا برای معرفی خود به دیگران دغدغه کمتری داشته باشید. شما با کاتالوگ همیشه در معرض دید مشتریان هستید.

با چاپ کاتالوگ حرفه ای دیگر نیازی نیست تا حتما برای نمایش محصول شوروم برگزار کنید و یا نمایشگاه داشته باشید. با تعداد زیادی کاتالوگ با کیفیت بدون وجود این مشکلات میتوانید تعداد زیادی مخاطب را جذب کنید. در یک بازه زمانی کوتاه گستردگی تبلیغات برای کار شما افزایش میابد و میتوانید به آسانی خود را به تعداد زیادی از مردم معرفی کنید.

مطالب پیشنهادی :

چاپ ست اداری کامل 

چاپ پاکت اداری

هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای - چاپخانه آراکس

کاتالوگ حرفه ای و باکیفیت را از ما بخواهید!

چاپ و نشر کاتالوگ بهترین روش بازاریابی و تبلیغ در نمایشگاه ها و فروشگاه هاست. حتی در زمانی که خودتان حضور ندارید میتوانید با چاپ کاتالوگ برای کسب و کارتان تبیلغ کیند. هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای به مواردی چون تیراژ، جنس کاغذ و خدمات پس از چاپ بستگی دارد. کاتالوگ حرفه ای را از چاپخانه آراکس بخواهید. ما با سالها سابقه در زمینه چاپ بروشور، چاپ ست اداری و چاپ سربرگ و … آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان خواهیم بود. برای تماس و استعلام قیمت و هزینه چاپ میتوانید از طریق لینک اقدام نمایید.

چاپ کاتالوگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.