همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ

همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ

همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ


همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ بدانید ! 

همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ ، کاتالوگ یک دفترچه است که یک شرکت میتواند از مجموعه محصولات خود به همراه کلیه اطلاعات لازم برای معرفی محصولات گرد آوری کند. کاتالوگ نوعی تبلیغات در زمینه های مختلف است.طراحی و چاپ کاتالوگ هزینه بالایی دارد به همین دلیل به تعداد کمی تهیه میشود و در اختیار مشتریانی اصلی یا افرادی که به صورت عمده خرید میکنند قرار میگیرد.

کاتالوگ شیوه ای کاربردی است که می تواند به شما جهت جذب مشتریان جدید، معرفی خدمات و محصولات و فروش بیشتر کمک کنند. اگر می خواهید یک کاتالوگ جدید و حرفه ای طراحی کنید، تنها کافی است با چاپخانه ارس تماس بگیرید.

موارد استفاده از کاتالوگ را میدانید ؟

👈تولیدات

👈صنعت

👈خدماتی

👈خدمات گردشگری

👈محصولات آرایشی و بهداشتی

👈ساخت و ساز و هر گونه فعالیت دیگری که نیاز به معرفی و تبلیغات داشته باشد مورد استفاده قرار میگیرند.

کاتالوگ شیوه ای کاربردی است که می تواند به شما جهت جذب مشتریان جدید، معرفی خدمات و محصولات و فروش بیشتر کمک کنند. اگر می خواهید یک کاتالوگ جدید و حرفه ای طراحی کنید، تنها کافی است با  چاپخانه ارس تماس بگیرید.

همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ

مزایای چاپ کاتالوگ را بدانیم !

👈 برندینگ و برند سازی

در صورتیکه یک تصویر از لوگوی خود به علاوه توضیحاتی از خود را به طور کلی که گیرایی داشته باشد را در کاتالوگ خود بکار ببرید ،نسبت به برند سازی شرکتتان کمک شایانی نموده اید.

👈 کسب و کارتان در معرض دید قرار خواهد گرفت

با چاپ کاتالوگ میتوانید کسب و کارتان را در معرض دید قرار دهید . توسط کاتالوگ محصولات و خدمات مورد ارائه خود را به مخاطب عرضه میدارید و به نوعی مشتری را جذب میکنید.

👈 گستردگی اطلاع رسانی

یکی از مزایایی که کاتالوگ نسبت به سایر موارد اطلاع رسانی دارد ،عدم محدودیت فضای آن است .بدین معنی که به دلیل برخورداری از صفحات گشترده میتوانید هر حجم از اطلاعاتی که میخواهید را درون آن بگنجانید بدون اینکه دغدغه محدودیت فضا را داشته باشید.

👈 ماندگاری طولانی مدت

در صورتیکه از کاتالوگ استفاده نمایید امکان این را به مخاطب خود میدهید که اطلاعات شما را برای مدت طولانی تری در دست داشته باشد ، چاپ تراکت به دلیل حجم کوچکی که دارد برای مشتریانتان به زودی از چشمشان می افتد و دیگر از یادشان می رود.

همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ

مراحل چاپ کاتالوگ چیست؟

مشخص کردن هدفمان از چاپ کاتالوگ :

اولین مرحله برای چاپ کاتالوگ این است که بدانیم می خواهیم در چه زمینه ای کاتالوگ را به چاپ برسانیم. در مرحله ی بعد، طرح اولیه خود را بر روی کاغذ میکشیم و پس از تعین نحوه ی چیدمان المان ها ،از تصاویر گرفته تا متن و توضیحات،طرح نهایی را انتخاب میکنیم.

انتخاب نوع کاغذ و تیراژ مورد نیاز برای چاپ کاتالوگ :

بعد از آن باید مشخص شود که ابعاد در نطر گرفته شده برای کاتالوگ مورد نظر به چه صورت است. مرحله بعدی انتخاب نوع کاغذ و گراماژ آن می باشد. اکنون در این مرحله باید تعداد مورد نیاز برای چاپ یا همان تیراژ چاپ را انتخاب کنیم.

انتخاب نوع چاپ کاتالوگ :

با مشخص شدن تیراژ می توانیم نوع چاپ کاتالوگ را انتخاب کنیم، برای مثال اگر تیراژ بالا باشد می توانیم از چاپ افست استفاده کنیم و اگر تیراژ چاپ پایین باشد می توانیم از چاپ لیزری یا دیجیتال استفاده کنیم.انواع مختلفی برای کار چاپ وجود دارد که بسته به نوع نیاز و همچنین قیمت می توانیم آن ها را انتخاب کنیم و در نهایت کاتالوگ را به چاپ برسانیم.

همه چیز راجع به چاپ کاتالوگ

مدل مختلف چاپ و طراحی کاتالوگ چیست؟

از نظر مدل چاپ و طراحی، سه نوع کاتالوگ وجود دارد :

کاتالوگ لت دار : در طراحی کاتالوگ در سایز بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

کاتالوگ منگنه ای :  این نوع نسبت به دو نوع سیمی و لت دار کمتر مورد استفاده قرار میگیرند.

کاتالوگ سیمی : این نوع نیز به دلیل هزینه ی بالای طراحی و چاپ کمتر استفاده میشود.

ویژگی های یک کاتالوگ خوب چیست ؟

یک کاتالوگ خوب باید با آدم حرف بزند،باید آنقدر جذاب باشه که حتی اگر نیازی هم به محتوا یا محصول نداشتیم باز هم وادارمان کند که یک نگاهی بهش بیاندازیم.یک کاتالوگ خوب باید کلماتش قدرت جادویی داشته باشند،یعنی در همان نگاه اول مشتری را متقاعد کنند و حق مطلب را ادا کنند.

برای چاپ کاتالوگ کجا مراجعه کنیم ؟؟

چاپخانه ارس در زمینه ی چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور فعالیت درخشانی دارد این چاپخانه از سال 1329 در این زمینه فعالیت می کند که میتوانید برای چاپ کاتالوگ در تیراژ بالا ، تعداد کم ، رنگ های با کیفیت با کلیک بر روی دکمه ی زیر مستقیم با آن های در تماس باشید.

چاپ کاتالوگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.