ویژگی سربرگ با کیفیت

ویژگی سربرگ با کیفیت چاپخانه آراکس چاپ سربرگ

ویژگی سربرگ با کیفیت چاپخانه آراکس چاپ سربرگ


نکات مهم و ویژگی سربرگ با کیفیت

کسانی که با نامه های اداری و سربرگ سروکار دارند، از ویژگی سربرگ با کیفیت با کیفیت مطلع هستند. سربرگ هرچند یک برگه تبلیغاتی نیست اما به شدت در معرفی شما به مشتری نقش دارد. این مسئله باعث شده تا طراحی سربرگ مهم باشد و قابلیت بازاریابی را در طراحی آن در نظر بگیرند. سربرگ در ظاهر یک برگه ساده به نظر میرسد اما حاوی متون مهم سازمانی است. چاپ سربرگ به قصد استفاده برای انواع نامه اداری، قراردادها و مواردی از این دست انجام میگیرد. پس سربرگ با کیفیت میتواند روی ذهن مخاطب شما به شدت تاثیرگذار باشد. در ادامه به بررسی نکات مهم در چاپ سربرگ میپردازیم.

– اندازه  کاغذ سربرگ 

استاندارد برای چاپ سربرگ A4 و A5 است. سربرگ چاپ شده در این ابعاد استاندارد است و به طور معمول برای همه کسب و کار ها ممورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی سربرگ با کیفیت استفاده از این استانداردها در چاپ است. پس معمولا چاپ خارج از این ابعاد انجام نمیشود. استفاده از سربرگ A5 و A4 پرکاربرد است و پاکت مناسب با آنها هم طراحی و چاپ میشود. سربرگ A5  معمولا برای نامه های کوتاه تر و یا درون سازمانی استفاده میشود. اما سربرگ A4  بیشتر برای نامه های رسمی و گزارش های طولانی مورد استفاده قرار میگیرد.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : نکات مهم در کاربرد ست اداری

ویژگی سربرگ با کیفیت چاپخانه آراکس چاپ کاتالوگ

– اطلاعات و مشخصات روی سربرگ 

نکته مهم در چاپ سربرگ با کیفیت، درج اطلاعات لازم روی آن است. اطلاعاتی از جمله نام، لوگو، شماره ثبت، تاریخ، شماره نامه و پیسوت معمولا روی تمام سربرگ ها ذکر میشوند. استفاده از این اطلاعات معمول است و تقریبا همه سربرگ ها حاوی این مشخصات هستند. مخاطبان نامه های اداری به دیدن این اطلاعات ملزم شده اند. مشخصاتی چون آدرس محل شرکت، آدرس ایمیل و یا شبکه های اجتماعی فکس و شماره تلفن ها پایین سربرگ درج میشوند.

– هماهنگی سربرگ با سایر اوراق اداری

سربرگ یکی از اعضای یک ست اداری است و باید هماهنگ با آن چاپ شود. ست به معنی هماهنگ بودن است و منظور از ست اداری یک مجموعه از لوازم اداری یکدست میباشد. سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و پیش فاکتورها و … همه در یک فرم و یک شکل متحد طراحی میشوند. هماهنگی بصری بین این اجزا، بازتاب نظم سازمانی شما خواهد بود. چاپ سربرگ با کیفیت نیز نشان همین نظم و دقت سازمانی است و در بهبود زیبایی و کارایی موثر است.

– طراحی یک سربرگ ساده

توجه به طراحی سربرگ را باید جزء مهمترین نکات در چاپ سربرگ با کیفیت دانست. سربرگ یک ابزار کارآمد در مکاتبات اداری است و حفظ سادگی و کیفیت برای آن بسیار مهم و مورد توجه است. ممکن است بسیاری از صاحبان کسب و کار از طرح های آماده برای طراحی سربرگ استفاده کنند. این کار به کیفیت سربرگ لطمه میزند. بهتر است از چاپ سربرگ با طرح های شلوغ پرهیز کنید. و یک طرح ساده و کارآمد را برای چاپ یک سربرگ با کیفیت در نظر بگیرید. سربرگ شلوغ میتواند متن را تحت تاثیر قرار دهد و موجب سردرگمی خواننده بشود. اما طرح های مینیمال و ساده جذابیت بیشتری دارند.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر

 

ویژگی سربرگ با کیفیت چاپخانه آراکس

– انتخاب پس زمینه اختصاصی برای سربرگ

برخی طراحان برای سربرگ پس زمینه در نظر میگیرند. ویژگی سربرگ با کیفیت استفاده از این دست خلاقیت در چاپ می باشد. در طراحی ملزومات اداری حاشیه ها همیشه از اهمیت خاصی برخوردار هستند. پس بهتر است برای چاپ یک سربرگ با کیفیت این ویژگی را هم در نطر داشته باشید. با استفاده از این امکان میتوانید نمایی از برند خود در سربرگ داشته باشید که مالکیت شما را تائید میکند. چاپ یک واترمارک از لوگو یا نام شرکت ایده جذای در طراحی و چاپ سربرگ است.

– استفاده از جلوه های بصری در چاپ سربرگ

علاوه بر نکات ذکر شده در چاپ سربرگ با کیفیت دقت به جذابیت سربرگ نیز هست. استفاده از جلوه های بصری متفاوت میتونا دنتیجه رضایت بخشی برای شما به همراه داشته باشد. طراح میتواند در زمان چاپ ایده های زیادی را در نظر بگیرد، مانند طلاکوب کردن لوگو، برجسته کردن کاغذ، یووی موضعی و ابتکارتی از این دست که جذابیت خاصی به سربرگ میبخشد.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : تبلیغ روی ساک دستی

طراحی منحصر به فرد  برای  سربرگ 

امروزه استفاده از قالب های آماده برای اقلامی چون سربرگ و کاتالوگ و … بسیار مرسوم شده است. در بسیاری موارد استفاده از این قالب های آماده میتواند موجب بهبود جلوه های بصری سربرگ شود. قالب های آماده هزینه طراحی را کم میکنند اما بسیاری از آنها جزئیات لازم را برای چاپ یک سربرگ با کیفیت ندارند. ویژگی سربرگ با کیفیت را با استفاده از این قالب های آمده ممکن است از دست برود. بزرگ ترین ایراد سربرگ با قالب امده عدم هماهنگی آن با سایر اقلام اداری است. لزوما نمیتوان طرح یکسانی بین سربرگ و پاکت نامه و دیگر اقلام ایجاد کرد. پس بهتر است اقدام به طراحی سربرگ اختصاصی خود بنمایید. به این ترتیب نتیجه مطلوبی به دست خواهید آورد.

ویژگی سربرگ با کیفیت چاپخانه آراکس چاپ بروشور

چاپ سربرگ اختصاصی خود را به ما بسپارید!

اگر برای چاپ سربرگ خود به دنبال یک چاپخانه باتجربه هستید، با چاپخانه آراکس تماس بگیرید. استفاده از یک سربرگ با کیفیت برای هویت سازمانی شما بسیار مهم و موثر است. تیم ما با چندین سال تجربه در زمینه چاپ ساک دستی ، چاپ بروشور و چاپ کاتالوگ آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد. میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

چاپ سربرگمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.