ویژگی های بهترین چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی از جمله روش های بسیار پرکاربرد در برندینگ می باشد که توجه به آن می تواند راهی مناسب برای افزایش فروش به شمار رود. البته لازم به ذکر است که چاپ ساک دستی کاغذی و کادویی و غیره در صورتی می تواند وسیله ای برای ماندگاری نام برند در ذهن ها باشد که کیفیت و زیبایی در آن براحتی به چشم بخورد. چون هر یک از المان های تبلیغاتی در واقع معرف و نماینده ای از برند می باشند. ویژگی های مهم در بهترین چاپ ساک دستی تبلیغاتی و هر آنچه که باید درباره قیمت چاپ ساک دستی تبلیغاتی و تاثیر آن بر فروش و برندینگ آن بدانید را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

یکی از مهم ترین و رایج ترین سوالاتی که اغلب افراد می پرسند این است که چرا باید چاپ ساک دستی تبلیغاتی را در فرآیند تبلیغات قرار دهیم؟ به عبارت دیگر چاپ ساک دستی چه فایده ای دارد و چرا تا این اندازه مورد توجه واقع شده است؟ از جمله مزایای چاپ ساک دستی کاغذی، پارچه ای و ساک دستی کادویی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تبلیغات ارزان با ساک دستی

شروع فعالیت در هر کسب و کار با چالش های زیادی روبرو می باشد و یکی از مهم ترین آنها مدیریت هزینه ها است. به همین خاطر در ابتدای شروع هر نوع فعالیت اغلب افراد ترجیح می دهند روش های ارزان را برای تبلیغات انتخاب کنند. چاپ تراکت و ساک دستی از جمله مواردی می باشد که در این شرایط می توان انتخاب نمود.

با توجه به نوع ساک دستی و جنس آن و سیستم چاپ به کار رفته می توان در نهایت با چاپ ساک دستی ارزان در هزینه های تبلیغاتی تا حد زیادی صرفه جویی نمود.

مطالب پیشنهادی

بهترین چاپ بروشور در تهران

مدل های مختلف چاپ ساک دستی

هزینه چاپ ساک دستی تبلیغاتی

تبلیغات گسترده با چاپ ساک دستی

ساک دستی مانند بیلبورد تبلیغاتی می باشد که در سطح شهر متحرک است. در نتیجه حوزه تبلیغات با این عنصر تنها به یک خیابان و منطقه خاص خلاصه نمیشود، بلکه می تواند شهرهای مختلف را هدف قرار دهد. اگر بتوانید طراحی قابل قبول و منحصر به فردی را برای ساک های دستی انجام دهید، در نهایت می توانید با چاپ آنها به شرایط مطلوب برای تبلیغات دست پیدا کنید.

کاربرد زیاد ساک دستی

قطعا برای شما نیز پیش آمده است که از ساک دستی کادویی و تبلیغاتی چندین مرتبه استفاده کرده اید. این مساله زمانی بیشتر به چشم میخورد که ساک دستی پارچه ای باشد. در این شرایط ساک های دستی به ساک های خرید تبدیل میشوند و در نتیجه برای مدت زمان بیشتری تبلیغات برای برندتان انجام میشود. هر چه در کیفیت چاپ ساک دستی تبلیغاتی دقت بیشتری داشته باشید در نهایت می تواند طول عمر آنها را بالا ببرید. با افزایش طول عمر ساک دستی تبلیغاتی افراد بیشتری با برند شما آشنا خواهند شد و در نتیجه به موفقیت های بیشتری در برندینگ دست پیدا خواهید کرد.

چاپ ساک دستی با کیفیت

همان طور که اشاره کردیم، برای استفاده بیشتر از ساک دستی تبلیغاتی باید کیفیت چاپ آن در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. حال سوال این است که منظور از چاپ شاک دستی تبلیغاتی با کیفیت چیست؟ به عبارت دیگر ساک دستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا انتظار بازخورد خوبی را از آن داشته باشید؟ از مهم ترین ویژگی ها در چاپ حرفه ای ساک دستی تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جنس ساک دستی

ساک دستی در انواع مختلفی تولید می گردد و هر یک دارای مزایا و معایب خاصی می باشند. ساک دستی کاغذی و ساک دستی پارچه ای از جمله موارد بسیار پرکاربرد در صنعت تبلیغات هستند که با توجه به اهداف برند می توان آنها را انتخاب کرد.

چاپ ساک دستی کاغذی که بیشترین کاربرد را در تبلیغات دارد با تنوع بالایی از کاغذها روبرو می باشد. چاپ ساک دستی کاغذی گلاسه و کرافت از جمله مواردی هستند که می توان در این زمینه انتخاب کرد. توجه داشته باشید که بهترین و باکیفیت ترین ساک دستی کاغذی گلاسه می باشد که استحکام و مقاومت بالایی داشته و زیبایی آن نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.

در مقابل، چاپ ساک دستی کاغذ کرافت یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش هزینه های تبلیغات است. کاغذ کرافت بخاطر محدودیت در تعداد رنگ های چاپ و عدم چاپ افست روی آن، گزینه ای مناسب برای چاپ ساک دستی ارزان است.

قیمت چاپ ساک دستی تبلیغاتی

کیفیت تصویر و طرح ساک دستی

کیفیت تصاویر به کار رفته در زمان طراحی ساک دستی از دیگر مواردی می باشد که به شدت بر کیفیت خروجی کار چاپ اثرگذار است. در حالت کلی تفاوتی ندارد که بخواهید چاپ کاتالوگ انجام دهید یا چاپ بروشور و ساک دستی، در هر صورت از تصاویری در حین طراحی استفاده کنید که رزولوشن بالایی داشته باشند.

نوع سیستم چاپ ساک دستی

سیستم چاپ در حالت کلی شامل چاپ افست و دیجیتال می باشد. چاپ ساک دستی افست با توجه به نوع سیستم رنگ پاشی در آن و کاغذهایی که برای چاپ استفاده میشوند در اغلب مواقع کیفیت بالاتری دارند. در مقابل چاپ ساک دستی دیجیتال در مدت زمان کمتری انجام شده و گزینه ای مناسب برای چاپ ساک دستی تبلیغاتی فوری می باشد.

قیمت چاپ ساک دستی تبلیغاتی

از دیگر نکات بسیار مهم در تبلیغات، قیمت چاپ ساک دستی تبلیغاتی می باشد. مانند سایر المان های تبلیغاتی به طور دقیق نمی توان مشخص کرد که قیمت چاپ ساک دستی چقدر است؟ اما می توان مشخص کرد که قیمت چاپ بر چه اساس تعیین می گردد. اطلاع از این فاکتورها باعث میشود تا بهتر بتوانید واقعی یا غیر واقعی بودن نرخ ها را تشخیص دهید. از جمله موارد بسیار مهم در هزینه چاپ ساک دستی تبلیغاتی عبارتند از:

چاپ ساک دستی کاغذی گلاسه یا پارچه ای؟

کاغذ و پارچه به کار رفته برای تولید ساک دستی دارای جنس های مختلفی می باشند و هر کدام از کیفیت های خاصی برخوردار هستند. کاغذ گلاسه دارای ضخامت و یا همان گرماژهای مختلفی است و بر همین اساس قیمت آن تغییر می کند. هر چه کاغذی که برای ساک دستی انتخاب می کنید گرماژ بالاتری داشته باشد، در نهایت قیمت گران تری برای چاپ خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی

آشنایی با چاپ ساک دستی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی ارزان

پارچه های انتخاب شده برای ساک دستی تبلیغاتی نیز دارای جنس های مختلفی می باشند. هر چه ضخامت و استحکام پارچه انتخاب شده بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت چاپ ساک دستی تبلیغاتی بیشتر خواهد شد. البته دقت داشته باشید که با کمی هزینه بیشتر برای چاپ و انتخاب جنس های مقاوم تر می توان ساک های دستی تولید کرد که طول عمر و کاربرد بیشتری دارند.

سایز ساک دستی

ساک دستی کادویی و تبلیغاتی در سایزهای مختلفی تولید میشوند. هر چه سایز ساک دستی بیشتر باشد، به کاغذ یا پارچه بیشتری نیاز خواهد بود. علاوه براین، طرح بای در سایز بزرگتری چاپ شود و هزینه رنگ آن بیشتر میشود. در نهایت هزینه چاپ ساک دستی افزایش پیدا خواهد کرد. به عبارت دیگر، قیمت چاپ ساک دستی های کوچکتر ارزان تر از سایزهای بزرگتر خواهد بود.

طرح ساک دستی

برخی از برندها خلاقیت های خاصی را در طراحی ساک دستی و سایر المان های تبلیغاتی خود به کار می برند. ایجاد برش های خاص بر روی ساک دستی و ترکیب کاغذ و ورق های تلق در طرح باعث میشوند تا قیمت چاپ ساک دستی افزایش پیدا کند.

چاپ ساک دستی دو رو یا تک رو؟

اینکه طرح روی ساک دستی را تنها در یک سمت ساک دستی چاپ می کنید یا در هر دو طرف آن می تواند از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت چاپ باشد. برای چاپ ساک دستی ارزان بهتر است چاپ های تک رو را انتخاب کنید.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی در تهران

تعداد رنگ در ساک دستی

تفاوتی ندارد که چاپ ست اداری را مد نظر دارید یا چاپ ساک دستی، در هر صورت برای تمام المان های تبلیغاتی هر چه تعداد رنگ های به کار رفته در طرح بیشتر باشد، هزینه چاپ بیشتر خواهد شد. اگر ارزان بودن هزینه چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، بهترین کار کاهش تعداد رنگ های روی طرح می باشد.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی در تهران

هر اندازه طراحی منحصر به فردی برای ساک دستی داشته باشید و طرحتان کاملا خلاقانه باشد، اگر نتواند به خوبی پیاده سازی گردد ارزش و فایده ای نخواهد داشت. به همین خاطر باید در انتخاب چاپخانه برای چاپ ساک دستی تبلیغاتی دقت زیادی داشته باشید. چاپخانه آراکس با بیش از نیم قرن سابقه در حوزه چاپ در تهران می تواند گزینه ای مناسب در این زمینه به شمار رود. برای اطلاع از هزینه ها و سفارش هر نوع چاپ می توانید از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده کنید. همچنین با کلیک روی دکمه زیر اطلاعات تماس با چاپخانه آراکس را دریافت خواهید کرد.

چاپ ساک دستیمقالات

2 Comments

  • یه قانونی هست به اسم قانون پایستگی ساک دستی! که هیچوقت از بین نمیره فقط از یه خونه به خونه ی دیگه منتقل میشه :)))

  • یه بار برای من 1000 تا ساک دستی چاپ کردید انقدر کیفیتش خوب بود که خودمم باورم نشد قطعا بازم کار های چاپی ام را به شما می سپارم خسته نباشید راضی هستم ازتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.