چاپ بروشور با کیفیت

چاپ بروشور با کیفیت

چاپ بروشور با کیفیت


ضرورت چاپ بروشور با کیفیت 

برگزارکنندگان نمایشگاه، همایش ها و … ضرورت چاپ بروشور با کیفیت را درک میکنند. چون بروشورها برای معرفی برند و نوع فعالیت شما و به طور کلی شرکت شما در چند صفحه استفاده میشوند. شما با بروشور در زمینه کاری و خدماتی خود تبلیغ میکنید و در مدتی کوتاه خود را به مشتریان احتمالی و مخاطبان میشناسانید. پس یک بروشور با کیفیت میتواند نماینده شما و سازمان تان در برابر مشتری باشد.

زمانیکه در یک نمایشگاه شرکت میکنید یا اقدام به برگزاری یک همایش دارید؛ میخواهید یک فعالیت در جهت رشد یا معرفی برند خودتان انجام دهید. پس توجه به همه نکات از محل برگزاری تا لباس و چاپ بروشور با کیفیت و … برای شما مهم است. زیرا به فهم برند شما نزد مشتری کمک میکند.

کسب و کارها  برای برقراری ارتباط موثر با مشتری و جذب آنها راهکارهای تبلیغاتی زیادی را به کار میگیرند. اقدام به چاپ بروشور با کیفیت یکی از این راهکارها است. بروشور ابزاری است که تاثیر و اعتبار شما را در عرصه تبلیغات برای مشتری بالا میبرد.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : دلیل اهمیت طراحی ست اداری

چاپ بروشور با کیفیت چاپخانه آراکس 2

هدف از چاپ بروشور چیست ؟ 

بروشورها معمولا با هدف اطلاع رسانی و تبلیغ در زمنیه های مختلف چاپ میشوند. ممکن است هدف از چاپ بروشور با کیفیت معرفی یک محصول یا خدمت از طرف شرکت، مرکز درمانی یا یک انجمن و … باشد. بروشور یک ابزار قدیمی و آشنا است که در اندازه ها مختلف ممکن است به صورت جدا یا همراه با یک محصول نیز ارائه شود. پس میتوان آنرا به عنوان یک کتابچه راهنما نیز دانست. چاپ بروشور با هر هدفی که باشد باید کیفیت را درآن لحاظ  کرد.

بروشورهای موضوعی با هدف دادن اطلاعات پیرامون فعالیت یک سازمان به کار میروند. چاپ بروشور با کیفیت اطلاعات میتواند مربوط به خدمات یا  محصولات تولیدی شرکت باشد. در بروشور معمولا مشخصاتی کوتاه از سابقه شرکت و محصول، ویژگی ها و کاربرد یا شیوه ارائه خدمات ذکر میگردد.

بروشورهای تبلیغاتی بیشتر در غرفه های نمایشگاهی یا فروشگاه ها توزیع میشوند. هدف از چاپ این بروشورها تبلیغ پیرامون یک خدمت یا محصول است. محصول میتواند یک دارو، یک فراخوان یا چیزهایی از این دست می باشد.

بروشورها میتوانند موضوع آموزشی داشته باشند. این آموزش میتواند برای کاربرد یک محصول یا استفاده از یک خدمت خاص یا آگاهی درباره یک بیماری و … باشد.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : چند ترفند برای کاهش قیمت چاپ بروشور رنگی

چاپ بروشور با کیفیت چاپخانه آراکس

مزیت چاپ بروشور 

– معرفی یک شرکت و ایجاد اعتبار نزد مشتریان و کسب اعتبار از آنها.

– تشویق مصرف کنندگان یک محصول برای خرید و استفاده از آن

– بروشور مطالب مهم و مفید را در یک حجم کوچک چند صفحه ای ارائه میدهد. مخاطبان معمولا بروشور را دور می اندازند، مگر اینکه محتوا و طراحی و چاپ بروشور با کیفیت باشد.

– قابلیت توزیع آسان و موثر در فضاهای مختلف از خیابان گرفته تا نمایشگاه و …

– تبلیغات و بازاریابی با هزینه پایین و مقرون به صرفه در تیراژ مناسب.

– افزایش بازار فروش یک محصول یا ایجاد شهرت برای یک برند

– آموزش یک رفتار اجتماعی و شهروندی و … در یک حجم مناسب و مفید

نکته مهم در چاپ بروشور با کیفیت این است که بروشور با هرهدفی که چاپ شود اگر کیفیت در آن لحاظ نگردد میتواند اعتبار شما را خدشه دار کند. ظاهر یک بروشور و محتوای آن همزمان میتوانند اعتبار شما را نزد مشتریان بالا ببرنند و مشتریان جدیدی را نیز همراه شما کنند. بروشور مجموعه ای از نکات و ویژگی ها است که لزوم یک طراح مجرب و یک چاپ با کیفیت آنرا کامل میکند.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : اهمیت چاپ پاکت A4

چاپ بروشور با کیفیت چاپخانه آراکس 3

نکات مهم در طراحی بروشور 

بروشور برای معرفی شما به مخاطب زمان زیادی ندارد. پس باید اینقدر ویژه و مفید باشد تا بتواند میل مخاطب را به ورق زدن و خواند خود جذب کند. چاپ بروشور با کیفیت میتواند مخاطب را جذب کند. اما این محتوای کاربردی است که باعث میشود مشتری آنرا نزد خود نگه دارد. یا به استفاده از محصول یا خدمت شما ترغیب شود.

در طراحی بروشور استفاده از یک سری المان معمول و مهم است. به طور مثال همیشه نام برند و لوگو یا شعار تبلیغاتی شما باید روی بروشور حضور داشته باشد. اگر بروشور بیش از دو صفحه باشد معمولا لت رویی به عنوان جلد تلقی میشود و لوگو و نام شما روی آن چاپ میگردد.

علاوه بر متن، عکسها هم در چاپ بروشور با کیفیت تاثیر دارند. پس استفاده از یک تصویر با کیفیت و خوش رنگ از محصولات شما لازم است. بهتر است عکس ها مرتبط با فعالیت شما باشند و چه بهتر که مستقیم از خود کالاها عکس گرفته شود. استفاده از اینفوگراف ها و جدول ها در بروشورهای آموزشی بسیار مورداستفاده و موثر است. استفاده از عکس ها و نمودارها جذابیت بصری بروشور را برای مخاطب افزایش میدهد . در عکس ها میتوان شیوه استفاده از محصول یا ویژگی یک خدمت را ارحت تر شرح داد. پس تصاویر را دست کم نگیرید.

چاپ بروشور با کیفیت چاپخانه آراکس 1

چاپ یک بروشور با کیفیت را از ما بخواهید !

یک بروشور برای اینکه نزد مشتری باقی بماند باید هم کیفیت چاپ در آن لحاظ شود و هم بتواند معرف خوبی برای شما باشد. چنانچه قصد شرکت در نمایشگاه یا همایشی را دارید بهتر است بروشور خود را از چاپخانه آراکس سفارش دهید. ما برای دیگر خدمات چاپی شما هم آماده ایم !

از چاپ کاتالوگ، چاپ ست اداری، چاپ سربرگ و … را به ما بسپارید. میتوانید همین حالا از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید و بروشور خود را در هر موضوعی سفارش دهید.

چاپ بروشور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.