چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما

چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما

چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما


چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما

چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما ، همانطور که در مقالات قبل به آن اشاره شد چاپ بروشور برای کسب و کار شما مزایای فراوانی از جمله توسعه روابط عمومی، آگاهی از برند، تبلیغات و فروش بیشتر است. بسیاری از کسب‌ و کارها از این سبک تبلیغات چاپی برای رسیدن به اهداف خاص خود استفاده می‌ کنند.

پس برای چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما کار راحتی است کافیست با ما همراه باشید تا از نکات چاپ بروشور مخصوص کسب و کارتان مطلع شوید.

مطلب پیشنهادی : مزایای چاپ بروشور چیست ؟

چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما-چاپخانه آراکس 33914089

هدف شما از چاپ بروشور چیست؟

تصمیم گیری در این مورد به هدف شما از چاپ بروشور ، حوزه فعالیت شما، موضوع بروشور، روش درج اطلاعات و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد. یک مدل بروشور عالی برای کسب و کار شما، بروشوری است که توسط مخاطب خوانده شود.

در تشخیص هدف از چاپ بروشور میتوان به اهدافی مثل اطلاع رسانی (مثلا در مورد یک تکنولوژی، روش کار یا خدمت خاص)، معرفی محصول، فروش، لیست قیمت (مثل منوی رستوران) و … اشاره کرد.

همه ی این موارد به نوع کسب و کار  شما بستگی دارد که برای چاپ برشورو اختصاصی شما تاثیر گذار است پس اول از همه به بررسی هدفتان بپردازید.

مطلب پیشنهادی :کاربرد چاپ بروشور تبلیغاتی 

موضوع چاپ بروشور چیست؟

وقتی توانستید هدف خود را از چاپ بروشور مشخص کنید؛ زمان آن رسیده است که به حوزه فعالیت خود توجه نمایید. این موضوع بسیار سلیقه‌ ای است؛ اما به طور کلی برای کسب‌ و کارهایی مانند یک شرکت ساختمانی، بروشورهای آکاردئونی پیشنهاد مناسبی است.

در حالی که برای کسب‌ و کارهایی مانند کافه‌ ها و رستوران‌ ها، یا معرفی یک گالری هنری یا یک نمایش موزیکال و موارد مشابه، بروشورهای دروازه‌ ای، گزینه‌های جذاب‌ تری به‌ نظر میرسند.

فارغ از کسب‌ و کار شما، موضوع بروشور نکته دیگری است که هنگام انتخاب طراحی مناسب برای بروشور باید در نظر بگیرید. اگر موضوع شما دارای توالی مشخصی است؛ بهتر است از بروشورهای آکاردئونی استفاده کنید.

البته باز هم به سلیقه ی شما و موضوعی که در نظر دارید بستگی دارد بهتر است از موضوع مورد نظرتان آگاهی پیدا کنید تا چاپ بروشور مورد نظرتان را با بهترین محتوا و ظاهر مناسب به سر انجام برسانید.

مطلب پیشنهادی : چاپ افست بروشور

چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما- 33914089

چاپ بروشور با چه محتوایی انجام می شود؟

اما اگر محتوای چاپ شده در بروشور از چند بخش مجزا و بدون توالی تشکیل شده است؛ مدل‌ های دروازه‌ ای نیز قابل استفاده است. همچنین موضوع شما مشخص میکند که چه حجمی از اطلاعات را میخواهید در اختیار مخاطبان خود قرار دهید؛ و این حجم، سه لت یا چهار لت بودن بروشور شما را تعیین میکند. در نهایت با تعیین بودجه مشخص، می‌توانید در زمینه تیراژ و کیفیت بروشور خود تصمیم‌ گیری کنید.

در زمینه ی محتوای بروشور باید مقدار محتوایی در نظر بگرید که خواننده از خواندن خسته نشود و به نوعی بخواهد بیشتر با شما در ارتباط باشد تا اطلاعات بیشتری در اختیارشان بگذارید.

چاپ بروشور با محتوای مناسب ، جذاب میتواند مخاطب مورد نظرتان را وادار به خواندن کند و برای اطلاعات بیشتر از محصولات یا کسب و کار شما با شما ارتباط برقرار کنید و همین امر باعث می شود که مشتریان شما زیاد شود و کسب و کارتان رونق پیدا کند.

پیشنهاد ویژه : 10 نکته کلیدی در طراحی و چاپ بروشور

چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما-چاپخانه آراکس

با انواع سایز چاپ بروشور آشنا شوید ! 

انواع بروشور از نظر تعداد لت، تنوع بالایی ندارد. بطور معمول بروشورها بنابر میزان محتوای ارائه شده در آن، در سایزهای دو لت و سه لت طراحی میشوند.

در مواردی که محتوای بیشتری باید ارائه شود؛ بروشورهای چهار لت نیز به کار میروند. توجه به این نکته ضروری است که افزایش تعداد لت‌ها به بیشتر از چهار لت، باعث دور شدن بروشور از هدف طراحی و تولیدش می‌شود. به عبارت دیگر بهتر است در صورت افزایش تعداد لت‌ها از این تعداد، از سایر ادوات چاپی از جمله چاپ کاتالوگ استفاده کنید.

اگر تعداد لت های بروشور بیشتر شود مخاطب ممکن است حوصله ی خواندن آن را نداشته باشد پس بهتر است بهترین تعداد را برای چاپ بروشور در نظر بگیرید که مشتریان و مخاطبانتان حتی خودتان تمایل به خواندن تمام اطلاعات داخل بروشور داشته باشید.

مطلب بیشتر : تاثیر چاپ کاتالوگ بر تبلیغات

چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما-چاپخانه آراکس02133914089

کیفیت بالای چاپ بروشور را در نظر بگیرید!

کیفیت بالای بروشور نشان دهنده ی کیفیت کسب و کار شماست پس برای اینکه کسب و کار خود را در نظر مخاطبان با بالاترین سطح نشان دهید باید چاپ بروشور را با کیفیت بالا انجام دهید به طوری شما با کیفیت چاپ بروشور مورد نظرتان اعتمام مخاطبان را جلب می کنید.

کیفیت بالای کاغذ ، کیفیت بالای چاپ ، استفاده از طراحی های رنگارنگ ، خلاقانه میتواند در نظر مشتریان شما و مخاطبان دیگر را به خود جذب کند.

همیشه این مورد را در نظر داشته باشید که در زمان طراحی بروشور خود را جای مخاطبان قرار دهید که بتوانید به  بروشور را با بهترین شکل و رنگ طراحی کنید.

برای داشتن یک تجربه عالی در چاپ بروشور، پیشنهاد میکنیم از خدمات یک موسسه طراحی و چاپ حرفه‌ ای استفاده کنید.

که در ادامه به شما بهترین چاپخانه در تهران را معرفی میکنیم تا بتوانید چاپ بروشور  با کیفیت بالا انجام دهید.

چاپ بروشور کسب و کارتان را به ما بسپارید ! 

برای چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما با کیفیت مناسب ، اختصاصی را به بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه آراکس بسپارید تا نتایج مثب را دریافت کنید ، اعتماد مشتریان خود را در وهله ی اول جلب کنید.

چاپخانه آراکس با دستگاه های چاپ به روز و جوهر های با کیفیت میتواند یک چاپ بروشور با کیفیت انجام دهد و همچنین از نظر قیمت چاپ بروشور هم بسیار منصفانه عمل میکند پس هیچ نگران قیمت نباشید.

برای سفارش چاپ بروشور اختصاصی در بهترین چاپخانه تهران ، چاپخانه آراکس کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

چاپ بروشورمقالات

1 Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.