تبلیغات با چاپ روی ساک دستی آراکس پرینت

تبلیغات با چاپ روی ساک دستی آراکس پرینت


چاپ روی ساک دستی

از روش های تبلیغاتی مرسوم بین صاحبان کسب و کار استفاده از ساک دستی است. برای چاپ روی ساک دستی میتوان ایده های متفاوت و جذابی را به کار گرفت. میتوانید طرح و لوگوی سازمانی خود را روی ساک دستی داشته باشید. حتی میتوانید یک شعار تبیغاتی روی آن چاپ کنید. و یا میتوان طرح های محتلف و متفاوت فانتزی برای چاپ ساک دستی در نظر گرفت. این ابزار تبلیغاتی خیلی جذاب و کاربردی است و طرفدارن زیادی هم دارد. با تبلیغ روی آن میتوانید بیننده زیادی را به برند خود جذب کنید.

جنس ساک دستی معمولا از کاغد گلاسه است. اما به تازگی برای زیبایی بیشتر و ملاحظات زیست محیطی از کاغذ کرافت هم برای ساخت این محصول استفاده میشود. ساک دستی را میتوانید به صورت آماده تهیه کنید. سپس طرح موردنظر خودتان را روی آن چاپ نمایید. به این منظور میتوانید ساک دستی آماده خریداری کنید و سپس طرح موردنظر خودتان را روی آن چاپ نمایید. امکان چاپ سیلک یا طلاکوب هم روی ساک دستی وجود دارد و میتوانید در تیراژ پایین انها را سفارش دهید.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

چاپ ساک دستی برای جلب توجه عموم

مراحل چاپ ساک دستی 

چاپ روی ساک دستی چاپخانه آراکس

بازاریابی و  تبلیغات با چاپ ساک دستی

در بازار کسب و کار امروز انتخاب بهترین راه برای تبلیغات بسیار مهم است. اگر به دنبال تبلیغات باشید یکی از موثرترین روشها چاپ اقلامی همچون ساک دستی است. ساک دستی تبلیغی ارزان و پرکاربرد است که در دنیای تجارت امروز بسیار موفق عمل کرده است. تبلیغات به این وسیله مشتریان زیادی را به سمت برند شما جذب میکند. با چاپ ساک دستی تعداد بیشتری از مردم شما را میشناسند و از فعالیت شما آکاه میشوند.

استفاده از ساک دستی برای حمل هدایای تبلیغاتی نشانه اهمیت شما به مشتری است. شما با این کار به مخاطب خود احترام گذاشته اید و نشان میدهید که راحتی و زیبایی برایتان مورد توجه بوده است. تبلیغات به این وسیله برندسازی و معرفی هویت شما را برای مشتری به همراه دارد.

چرا برای ساک دستی از کاغذ کرافت استفاده میکنیم ؟

یکی از محبوب ترین کاغذها برای چاپ ساک دستی، کاغذ کرافت است. کرافت از اولین کاغذهای مورد استفاده در صنعت کاغذ سازی است که کاربرد زیادی برای بسته بندی و چاپ دارد. تنوع در بافت و ضخامت کرافت آنرا بیشتر محبوب کرده است. کرافت در نوع ضخیم تر و محکم تر برای ساخت جعبه و در صنعت کارتن سازی هم استفاده میشود. چاپ روی ساک دستی از جنس کاغذ کرافت در امور تبلیغاتی در نمایشگاه و فروشگاه و رستوران و … انجام میشود.

کاغذ کرافت زیبایی و ویژگی های منحصربه فردی دارد. اما ساختار آن در حقیقت چیزی است که آنرا بیشتر محبوب و مشهور کرده است. ویژگی مهم آن کاغذ قابلیت بازیافتی بودن آن است. کرافت از مواد بازیافتی و پسماند سایر کاغذها به دست می آید. از این جهت به شدت محبوب دوستداران محیط زیست بوده و هست. استفاده از این کاغذ برای ساک دستی نه تنها برند شما را خاص میکند بلکه هزینه تبلغیات را برایتان بسیار کاهش خواهد داد.

کرافت برخلاف دیگر کاغذها از جمله گلاسه دارای طیف رنگی زیادی است. از کرم روشن تا قهوه ای و رنگ های دیگر برای این کاغذ میتوان استفاده کرد. چاپ ساک دستی با کاغذ کرافت میتواند تنوع رنگی زیادی داشته باشد. بافت کهنه و کلاسیک کاغذ کرافت حس خوبی به بیننده میدهد و جذابیت آنرا بالا میبرد.

کاغذ کرافت علاوه بر چاپ ساک دستی برای پاکت و کارتن برای بسته بندی وسائل بزرگ و سنگین هم کاربرد دارد. گرماژ این کاغذ متفاوت است و بسته به نوع  کاربری زیادی که دارد میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. به نوعی از کاغذ کرافت که برای ساخت کارتن استفاده میشود کاغذ کرافت لاینر میگویند. کرافت لاینر در گرماژ مختلف موجود است و صد در صد از مواد بازیافتی ساخته میشود. با کم و زیاد شدن خمیر کاغذ گرماژ آن تغییر میکند.

بازاریابی با چاپ روی ساک دستی

ساک دستی پارچه ای و کاربرد آن

یکی از تازه ترین انواع ساک دستی موجود در بازار که به تازگی خیلی محبوب و رایج شده، ساک دستی پارچه ای است. حمل این ساک ها بسیار آسان است و دوام و ماندگاری زیادی دارند. از این جهت چاپ ساک دستی برای تبلیغات در بلند مدت بسیار موثر عمل میکنند. اگر خواهان چاپ روی ساک دستی پارچه ای هستید باید بدانید که تنوع رنگی خوبی برای این محصول وجود دارد. پس برای هر نوع محصول و برندی میتوان از آن استفاده کرد.

تبلیغات با ساک دستی ماندگار است چون شما تعداد زیادی از این هدایای تبلیغاتی را در میان مردم دارید. تبلیغات شما با هزنیه کم در میان مردم پخش میشود و در هرجایی امکان دیده شدن برای شما وجود دارد. علاوه بر این ساک دستی پارچه ای مانند نایلون دور ریختنی نیست و عمر زیادی دارد. در اندازه های مختلف میتوانید افدام به چاپ تبلیغ روی آن نمایید. پس برای تبلیغ بلند مدت و کم هزینه سراغ ساک دستی پارچه ای بروید.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

چاپ ساک دستی کاغذی

قمیت چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ تبلیغات روی ساک دستی را از ما بخواهید!

در دنیای امروز تبلیغات شیوه های جدیدی برای معرفی برند و کسب و کار وجود دارد. اما هنوز هم اقلام چاپی مانند چاپ ساک دستی جایگاه و مشتریان خود را دارند. برای مشاوره و سفارش چاپ روی ساک دستی با ما تماس بگیرید. چاپخانه آراکس با بیش از چهل سال سابقه در زمینه چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ ست اداری و …  آماده پاسخگویی و قبول سفارشات شما می باشد. برای تماس با ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

چاپ ساک دستیمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.