چاپ ست اداری برای برندسازی

چاپ ست اداری برای برندسازی چاپ ست اداری

چاپ ست اداری برای برندسازی چاپ ست اداری


چاپ ست اداری برای برندسازی چاپ آراکس

چاپ ست اداری برای برندسازی

_

چاپ ست اداری برای برندسازی شامل سربرگ A5 و A4 به همراه پاکت نامه در سایز های مختلف و مورد نیاز مانند پاکت ملخی و پاکت A4 می باشد. کارت ویزیت و دفترچه یادداشت هم جزو جدایی ناپذیر این مجموعه هستند که در زمان نامه نگاری یا معرفی برند و سازمان شما مورد استفاده قرار میگیرند. در برخی شرکت ها فولدر ها هم به این مجموعه اضافه میشوند.

میتوانید در زمان سفارش از برخی اقلام انصراف دهید اما همیشه سربرگ و پاکت را باید داشته باشید. زیرا همه سازمان ها به نامه نگاری های اداری و بین سازمانی نیاز پیدا میکنند. این اقلام معمولا پر  مصرف تر از بقیه هستند و حتی در مواردی تنها شما به چاپ این دو نیاز خواهید داشت.

ست اداری را در این حالت میتوانید روی کاغذهای تحریر ، کتان و یا گلاسه داشته باشید و از آن استفاده کنید. انتخاب نوع کاغذ به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد و حتی امکان چاپ رنگ های خاص یا برجسته سازی هم برای شما وجود خواهد داشت. میتوانید همچنین برای پاکت از برش های خاص استفاده کنید و یا داخل پاکت هم چاپ داشته باشید.

هویت سازمانی و چاپ ست اداری 

_

یکی از سفارشات پر مصرف از طرف ادارات و سازمان ها چاپ ست اداری برای برندسازی است. همه کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک به این مورد احتیاج دارند و معمولا بیش از همه سربرگ ها و پاکت ها تقاضای چاپ را به خود اختصاص داده اند. اگر چشم انداز و آینده کاریتان برایتان مهم است و میخواهید در میان رقبا و مشتریان اقدام به برندسازی و کسب اعتبار کنید، میتوانید از چاپ اقلام ست اداری شروع نمایید.

چاپ ست اداری برای برندسازی

 هویت هر سازمان و اداره ای به این کار وابسته است و بهترین راه برای معرفی شما به مشتریان خواهد بود. بسته به نوع شغل و زمینه کاری تان میتوانید ابعاد مختلف از سربرگ ها و پاکت های نامه به اضافه کارت ویزیت و بروشور و … را سفارش دهید. وجود هرکدام از این اقلام نقش خاص و منحصر به فردی در معرفی سازمان شما خواهد داشت. زیرا به نامه ها و فاکتورهای شما رسمیت میدهد.

میتوانید بنا بر نیازتان، درخواست خدمات چاپ مانند برجسته سازی و طلاکوب و نقره کوب و … هم داشته باشید تا برند شما خاص تر و زیباتر به چشم بیاید. این خدمات جانبی برای چاپ معمولا برای ست اداری کتان انجام میشود و بهتر است پیش از سفارش با همکاران ما مشورت نمایید.

مطالب پیشنهادی :

چرا به چاپ ست اداری نیاز داریم ؟
چاپ ست اداری مهمترین ابزار تبلیغاتی شرکت

چاپ ست اداری برای برندسازی - چاپ آراکس

چاپ ست اداری ارزان

_

اگر مورد نظر شما یک چاپ ست اداری ارزان است میتوانید برای کاهش قیمت مواردی را در نظر داشته باشید. به طور مثال برخی شرکت ها برای کاهش هزینه ها اقدام به خرید پاکت آماده میکنند تا تنها برای چاپ روی پاکت هزینه بدهند. همچنین میتوانید چاپ را به صورت افست یا تک رنگ انجام دهید.

از محسنات چاپ افست این است که شما تعداد مورد نیاز تان در تیراژ بالا با بهترین کیفیت دارید و قیمت کمتری نسبت به چاپ دیجیتال خواهید پرداخت. همچنین میتوانید برای چاپ اقلام ست اداری از کاغذهای تحریر 80 گرم استفاده کنید تا هزینه شما کمتر باشد.

کاغذ 80 گرمی در عین ارزان بودن، باکیفیت است و میتوانید به صورت دو رنگ یا تک رنگ انرا سفارش دهید. چاپ تک رنگ قیمت کمتری دارد و در صورتی که تیراژ کار بالا باشد، هزینه چاپ برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. در تمامی موارد توجه داشته باشید که چاپ ست اداری برای برندسازی است و باید کیفیت را در آن لحاظ کرد.

چاپ سربرگ در ست اداری

_

سربرگ ها یکی از مهمترین اعضا در ست اداری هستند زیرا تمام نامه نگاری روی این کاغذ ها انجام میگیرد. پس باشد به طراحی و چاپ سربرگ توجه خاصی بشود. معمولا تمام فاکتورها و قراردادها و درخواست ها را روی سربرگ داریم و به مشتریان یا همکاران ارسال میکنیم. برای برخی از سربرگ ها میتوان از کاغذ تحریر یا کتان استفاده کرد و این چاپ میتواند به صورت یک رو باشد.

چاپ ست اداری

برای سربرگ ها در مواردی امکان تحویل به صورت آزاد هم وجود دارد تا در دستگاه پرینتر شرکت خودتان چاپ را انجام دهید. در زمان طراحی و چاپ هرکدام از اقلام ست اداری لازم است تا به کیفیت و کاربرد توجه شود و نیازهای سازمان را در نظر داشته باشید. همه این کارها برای هرچه بهتر معرفی کردن سازمان است و به طور کلی چاپ ست اداری برای برندسازی و معرفی شرکت انجام میگیرد.

چاپ ست اداری باکیفیت را از ما بخواهید !

برای سفارش چاپ و داشتن بهترین ست اداری از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. چاپخانه آراکس با سالها سابقه در زمینه ارائه خدمات چاپی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. سابقه ما در این زمینه ضامن کیفیت کار ما خواهد بود.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.