چاپ سربرگ برای نامه های اداری

چاپ سربرگ برای نامه های اداری چاپخانه آراکس سربرگ a5

چاپ سربرگ برای نامه های اداری چاپخانه آراکس سربرگ a5


چاپ سربرگ برای نامه های اداری

چاپ سربرگ برای نامه های اداری معمولا در دو قطع A4 و A5  صورت میگیرد. صاحبان کسب و کار و شرکت ها برای ارسال درخواست های اداری و رسمی از سربرگ استفاده میکنند. سربرگ شامل نام شرکت، لوگو و شماره نامه و … می باشد. مهم است که سربرگ شما با کیفیت و شامل مشخصات شرکت شما باشد. چاپ سربرگ برای نامه های اداری به صورت اختصاصی انجام میگیرد. یعنی سربرگ سازمان شما به طور منحصر به فرد فقط برای شما چاپ میشود.

چاپ سربرگ به عنوان یکی از مهمترین اوراق ادرای و رسمی سازمان ها بسیار مهم و مورد توجه است. پس باید چاپ سربرگ برای نامه های اداری را به یک چاپخانه معتبر و مجاز سپرد. نگهداری این اسناد اداری نیز باید با دقت انجام گیرد تا احتمالا از آن سوئ استفاده صورت نگیرد. چاپ سربرگ A5  یا A4  در هرصورت شامل اطلاعات شرکت میشود. پس برای حفظ هویت سازمانی باید هماهنگ و هم شکل با کارت ویزیت، پاکت نامه و ست اداری و دیگر ملزومات اداری طراحی و چاپ شود. به طور مثال باید در رنگ و فرم صفحه و بعضا جنس کاغذ برای چاپ سربرگ، دیگر ملزومات اداری را در نظر داشت.

برای یک سازمان اداری یا سرکت تازه تاسیس، چاپ سربرگ از اقدامات اولیه  است. برای نامه نگاری نباید هیچ گاه از کاغذی به جز کاغذ سربرگ شرکت استفاده شود. در غیر این صورت اعتبار شرکت زیر سوال میرود و اصلا حرفه ای نیست.

مطالعه این مطلب هم توصیه میشود : چاپ بروشور با کیفیت

چاپ سربرگ برای نامه های اداری

نکات مهم در طراحی سربرگ اداری 

برای چاپ سربرگ برای نامه های اداری که دارای کیفیت مناسب باشند، ابتدا باید به طراحی توجه شود. طراحی سربرگ نخستین و مهمترین قدم برای یک سازمان است و باید در این مورد خلاقانه عمل کرد. چاپ سربرگ برای نامه های اداری، در عین حال باید هماهنگ با سایر اوراق ادرای شرکت باشد. مثلا برای جای لوگو ، نام شرکت و  شماره تماس و فکس و … میتوان به شیوه جدید عمل کرد. اما باید دانست اصول کلی برای چاپ سربرگ وجود دارد که باید رعایت شود. وجود اطلاعاتی چون شماره ثبت، شماره تماس، شماره فکس و نشانی وب سایت جزء اطلاعات کلیدی برای چاپ سربرگ هستند.

شماره تماس و ایمیل معمولا در زمان چاپ سربرگ برای نامه های اداری ذکر میشود. اما بهتر است از شلوغ کردن صفحه سربرگ اجتناب کنید. چون موجب شلوغی صفحه و سردر گمی مخاطب میگردد. نظم شما در چاپ سربرگ نشان دهنده هویت کاری و حرفه ای شماست.

انتخاب فونت در سربرگ بسیار مهم است و باید در متن هم رعایت شود. اندازه فونت و نوع فونت را حتما یکسان انتخاب کنید تا موجب یکدستی در فرم سربرگ باشد.

طراح باید در ذهن خود تمام اجزاء و جزئیات سربرگ را مجسم کند و سپس شروع به طراحی نماید. طراح برای چاپ سربرگ نیاز دارد تا تمام اطلاعات را درباره محل شرکت و نوع فعالیت و مخاطبین سازمان بداند. بهتر است چنانچه سربرگ دیگری داشته اید و قصد تغییر آنرا دارید، برای چاپ سربرگ جدید بهتر است در اختیار طراح قرار دهید.

مطالعه این مطلب هم توصیه میشود : چاپ ست اداری اختصاصی اولین گام برای متفاوت بودن

چاپ سربرگ برای نامه های اداری چاپخانه آراکس

نکات مهم در چاپ سربرگ 

سربرگ به عنوان یکی از مهمترین اوراق ادرای در معرفی حرفه و زمینه فعالیت سازمانی شما است. زمان چاپ سربرگ برای نامه های اداری باید کیفیت طرح و کاغذ مورد توجه قرار بگیرد. برای چاپ سربرگ با کیفیت معمولا از کاغذ کتان یا کاغذ تحریر 100 گرمی یا 120 گرمی استفاده میشود. به طور معمول در زمان چاپ سربرگ نام شرکت و لوگو در سمت راست و تاریخ و شماره پیوست در سمت چپ بالای سربرگ انجام میگیرد. اطلاعات تماس در سمت چپ و پایین چاپ میشود. این نکات در زمان چاپ معمولا ثابت هستند اما گاهی بنابر نیاز مشتری ممکن است تغییر کنند.

استفاده از رنگ و فرم و فونت و جایگزاری اطلاعات، برش و کیفیت کاغذ همه نشان دهنده هویت سازمانی شماست. پس چاپ سربرگ برای نامه های اداری باید با دقت و حرفه ای انجام گیرد. چاپ سربرگ برای بسیاری از شرکت ها از ابزارهای مهم بازاریابی است و در جلب نظر مشتریان و ایجاد ارتباط ماندگار با آنها نقش بسزایی دارد.

بیشترین ارتباط یک شرکت با سازمان ها از طریق همین نامه ها و روی سربرگ های ادرای است. پس یک چاپ سربرگ با کیفیت میتواند شرکت شما را مورد اطمینان و قدرتمند نشان دهد.

مطالعه این مطلب هم توصیه میشود : ارزان ترین قیمت چاپ ساک دستی کاغذی

چاپ سربرگ برای نامه های اداری - چاپخانه آراکس

سفارش چاپ سربرگ با کیفیت در تهران 

همانطور که در مقاله به جایگاه سربرگ در معرفی حرفه و هویت سازمانی شما اشاره شد، مهم است که شما چاپ سربرگ خود را به یک حرفه ای بسپارید. چاپخانه آراکس با 60 سال سابقه  در ارائه خدمات چاپ آماده پذیرش و ثبت سفارش شما برای چاپ سربرگ فوری و اختصاصی می باشد. کیفیت کاغذ مورد استفاده، طراحی و چاپ اوراق اداری قابل چشم پوشی نیست. پس بهتر است در انتخاب چاپخانه با دقت و وسواس عمل کنید.

چاپخانه آراکس با سابقه طولانی  در زمینه چاپ ست اداری،چاپ بروشور و چاپ کاتالوگ، در خدمت مشتریان خواهد بود. برای سفارش چاپ سربرگ فوری از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید. همکاران ما در چاپخانه آراکس پاسخگوی شما مشتریان محترم خواهند بود.

چاپ سربرگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.