چاپ سربرگ به روش دیجیتال

چاپ سربرگ به روش دیجیتال

چاپ سربرگ به روش دیجیتال


چاپ سربرگ به روش دیجیتال

چاپ سربرگ به روش دیجیتال ، روش های مختلفی برای چاپ سربرگ وجود دارد ولی امروز به بررسی روش دیجیتال برای چاپ سربرگ میپردازیم تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید تا یک چاپ سربرگ مناسب داشته باشید پس با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : هدف از چاپ سربرگ 

راجع به چاپ سربرگ و فواید آن میدانید؟

برگه ای رسمی که دربرگیرنده آرم و لوگو، نام شرکت یا موسسه، شماره ثبت، آدرس، تلفن و ایمیل میباشد سربرگ گفته میشود.

چاپ سربرگ از مهم ترین و رسمی ترین اوراق چاپی ست اداری محسوب میگردد که با توجه به نوع صحافی، جنس سربرگ ( تحریر و گلاسه ) ، سایز سربرگ ( A4 و A5 )، تعداد رنگ بکار رفته در سربرگ ( تک رنگ، دو رنگ و چهار رنگ ) و تعداد سفارش ( زیر ۱۰۰۰ عدد روش دیجیتال و بالای ۱۰۰۰ عدد روش افست ) دارای مدلهای مختلفی میباشد و به دو روش چاپ دیجیتال و افست چاپ میگردند.

چاپ سربرگ به روش دیجیتال-چاپخانه آراکس

کاربرد چاپ سربرگ چیست؟

تمامی مراکز دولتی و خصوصی از جمله وزارت خانه ها، اصناف، سازمان ها، شهرداری ها، بانک ها، اتحادیه ها و .. هم چنین اشخاص حقیقی چون مهندسان، پزشکان، وکلا و … بمنظور مکاتبات قرارداد ها، اطلاعیه ها، پیش فاکتورها، دستورها و اوامر نیاز به استفاده از سربرگ دارند.

چاپ سربرگ فوری

اگر نیازمند تعداد محدودی مثلا 50 تا 200 عدد سربرگ هستید یا برای تحویل گرفتن آن ها عجله دارید پیشنهاد میشود که از چاپ سربرگ به روش دیجیتال را استفاده نمایید و در کمترین زمان ممکن به سربرگ با کیفیت دسترسی یابید.

سایز استاندارد چاپ سربرگ

معمولاً کاغذ های تحریر 80 گرم، تحریر 100 گرم، کتان 120 گرم و گلاسه 135 گرم جهت چاپ سربرگ  به روش دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرند. سایز استانداردی که برای آن ها نیز در نظر گرفته شده است قطع A4 و A5 است.

مطلب بیشتر : اهمیت چاپ سربرگ در نامه نگاری

چاپ سربرگ به روش دیجیتال با کیفیت-چاپخانه آراکس

تفاوت چاپ سربرگ به روش دیجیتال و افست چیست؟

این دو روش چاپ سربرگ ، در قیمت، تعداد و مدل چاپ دارای تفاوت هستند. از لحاظ تعداد در چاپ افست حداقل تیراژ 1000 عدد است درحالی که در چاپ دیجیتال حداقل تیراژ 1 عدد میباشد.

در رابطه با قیمت نیز باید گفت که چاپ افست نسبت به چاپ دیجیتال با صرفه تر است و در آخر برای تفاوت مدل هم باید گفته شود که در چاپ دیجیتال 5 میلی متر حاشیه سفید از چهار طرف کاغذ در نظر گرفته میشود که باید برش خورده و کار نهایی کوچک تر شود یا میتوان آن را بر روی کاغذ بزرگتر چاپ نمود که پس از برش به اندازه اصلی درآید. چاپ سربرگ به روش دیجیتال با دستگاه چاپ رنگی لیزری انجام میشود.

مطلب پر بازدید : نکاتی در چاپ ست اداری ارزان

مزایای چاپ سربرگ به روش دیجیتال چیست؟

👈چاپ دیجیتال یک فرآیند سریع است.

👈در تیراژ پایین مقرون بصرفه است. هزینه‌ی هر چاپ دیجیتال ثابت و مشخص میباشد و در تعداد بیشتر تفاوتی ایجاد نمیشود.

👈امکان تغییر اطلاعات در نسخه‌ های مختلف وجود دارد. بعنوان مثال برای چاپ کارت دعوت، در روش دیجیتال این امکان وجود دارد تا برای افراد مختلف با مشخصات متفاوت کارت‌ ها را در تعداد مورد نظر چاپ کنید.

نحوه انتخاب روش مناسب چاپ سربرگ 

👈 تعداد چاپ سربرگ

اگر پروژه شما بزرگ بوده و تیراژ بالایی دارد، چاپ افست مناسب است و به شما محصول چاپی با کیفیت و با هزینه‌ ی کم تری را ارائه می‌دهد.

👈 چاپ سربرگ فوری

آیا در چاپ سربرگ عجله دارید؟ اگر قصد چاپ در لحظه‌ ی آخر را دارید از چاپ دیجیتال استفاده کنید، در چاپ افست بدلیل تهیه‌ی زینک و پلیت زمان بیشتری مورد نیاز است.

👈چاپ سربرگ اختصاصی

آیا قصد دارید چاپ سربرگ  با متریال خاصی چاپ کنید؟ یا قصد دارید چاپ سربرگ در اندازه و برش خاصی داشته باشید؟ چاپ دیجیتال نسبت به قبل منعطف‌ تر شده است اما هنوز هم به پای چاپ افست نمیرسد. چاپ افست توان چاپ بر روی متریال‌ های مختلف در سایز و برش‌ های گوناگون را دارد.

👈رنگ های مورد نیاز در چاپ سربرگ

آیا رنگ خاصی مد نظر شما است؟

اگر رنگ خاصی برای چاپ سربرگ شما لازم است و نیاز دارید که از سیستم تطابق پنتون استفاده کنید چاپ افست را انتخاب کنید زیرا چاپ دیجیتال تنها بهترین رنگ مشابه را به شما ارائه میدهد.

👈مشاهده ی نمونه ی اولیه چاپ سربرگ

اگر قصد دارید که پیش از ادامه‌ ی چاپ، سربرگ خود در ابتدا نمونه‌ ی چاپی اولیه را ببینید تا از کیفیت و استاندارد های مورد نظر اطمینان حاصل نمایید، چاپ دیجیتال برتری دارد. زیرا در چاپ افست، بدلیل تهیه‌ی صفحه و ترکیب رنگی، ارائه‌ ی نمونه‌ ی رنگی برای شما خیلی هزینه‌ بر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : فواید چاپ سربرگ چیست ؟

چاپ سربرگ به روش دیجیتال-چاپخانه آراکس 33931477

آیا میدانید چرا چاپ سربرگ مهم است ؟

کسب و کار های بسیار بزرگ و پایدار بمنظور تاثیرگذاری بر روی ذهن مشتریان به چاپ سربرگ و ست اداری و مدیریتی نیاز دارند بنابراین تمامی مکاتبات اداری، نامه ها، قرارداد های یک شرکت نیازمند کاغذی است که دارای آرم و مشخصات شرکت باشد. جنس و نوع کاغذی که برای تولید سربرگ بکار گرفته میشود نیز دارای اهمیت است و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا بالا بودن کیفیت آن موجب میگردد تا اعتماد مشتریان به کسب و کار افزایش یابد.

هزینه چاپ سربرگ به روش دیجیتال 

عواملی هم چون هزینه نوع دستگاه بکار گرفته شده، نوع کاغذ مصرفی ( جنس و سایز )، طراحی، تعداد رنگ بکار رفته، نوع صحافی و … بر روی تعیین قیمت چاپ سربرگ بسیار تاثیرگذار میباشد و قیمت نهایی با توجه به تمامی عوامل اشاره شده اعلام میگردد.

مطلب بیشتر : چاپ پاکت در انواع مختلف 

چاپ سربرگ به روش ست اداری 33931477 چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ با کیفیت بالا را از ما بخواهید ! 

اگر هنوز در چاپ سربرگ به روش دیجیتال یا افست سر درگم هستید بهتر است با بهترین چاپخانه تهران ، چاپخانه ارس در ارتباط باشید تا آنها با توجه به نوع سربرگ شما و تعداد آن بهترین روش به صرف و فوری را پیشنهاد کنند.

برای چاپ سربرگ A4  و اندازه های دیگر ، چاپ سربرگ فوری میتوانید با چاپخانه ارس در ارتباط باشید تا انها بهترین سربرگ را متناسب با کسب و کار شما تقدیمتان کنند تا بتوانید در بین شرکت های دیگر و مشتریان بدرخشید کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا با مشاوران چاپخانه آراکس بدون تلف کردن وقت تماس بگیرید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.