چاپ سربرگ حرفه ای برای ادارات

چاپ سربرگ چاپ پاکت

چاپ سربرگ چاپ پاکت


چاپ سربرگ حرفه ای برای ادارات

چاپ سربرگ حرفه ای برای ادارات که با هویت  سازمان و اداره شما هماهنگی داشته باشد باید با کیفیت و زیبا انجام گیرد. سربرگ برای هر اداره و سازمانی از واجبات است و مهمترین نقش را در برندسازی و معرفی هویت سازمان دارد. از این جهت باید چاپ ست اداری و سربرگ را به چاپخانه معتبر و مجرب سپرد.

طراحی و چاپ سربرگ یکی از فاکتورهای مهم برای نمایش هویت بصری هر سازمان است. سربرگ مانند یک نماینده از طرف شرکت شما نزد مشتری و در غیابتان عمل خواهد کرد. از این جهت مورد توجه تمام سازمان ها و ادارات است که طراحی و چاپ به صورت کاملا حرفه ای و زیبا انجام گیرد. بهتر این است که به جای روی آورن به طرح های آماده سربرگ از یک طراح حرفه ای بخواهید تا به صورت ویژه سربرگ شما را تنظیم نماید.

طراحی سربرگ بهتر است که به صورت اختصاصی انجام گیرد و لازم است هماهنگ با سایر اقلام ست اداری باشد. چاپ سربرگ، پاکت نامه و کارت ویزیت و … باید به صورت هماهنگ  یکدست انجام شود. طرح این اقلام معمولا با توجه به رنگ سازمانی و زمینه کاری شما انتخاب میگردد و به نوعی میتواند برایتان برندسازی هم بکند.

در طراحی و چاپ سربرگ حرفه ای برای ادارات نام و آرم و لوگو در سمت راست قرار میگیرد و مواردی مانند شماره و تاریخ و پیوست در سمت چپ ذکر میشود. جاگذاری این موارد در تمام سربرگ ها یکسان است و تغییر آن در مواردی میتواند به صورت اختصاصی انجام شود.

چاپ سربرگ حرفه ای

نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ

در چاپ سربرگ حرفه ای برای ادارات نکات مهمی هست که باید رعایت گردد. ابعاد معمول سربرگ ها A4 یا A5 است و برای نامه ها ی بین سازمانی و درون سازمانی میتوان از این دو نوع بهره برد. از مهمترین نکات مورد توجه طراحان سربرگ این است که حاشیه را رعایت شود تا در حین برش نقص و مشکلی پیش نیاید.

سادگی در طرح یکی از ارکان مهم طراحی و چاپ سربرگ است که باید از طرف گرافیست ها رعایت گردد. نوع فونت و سایز در نوشتار باید کاملا خوانا باشد تا مطلوب و مفید واقع شود.  ابعاد لوگو روی سربر گ ها معمولا بین 2 تا 5 سانت است و بسته به طراحی میتواند متفاوت هم باشد.

گرماژ مخصوص کاغذ برای چاپ سربرگ 100 یا 200 است که این انتخاب به سلیقه و نیاز مشتری بستگی خواهد داشت. چاپ در تعداد بالا به صورت افست انجام میشود که ارازن تر است و برای ادارت مناسب می باشد. قیمت چاپ سربرگ به نوع چاپ افست و دیجیتال و تعداد و نوع کاغذ بستگی خواهد داشت.

کیفیت چاپ سربرگ شرکت نشان اعتبار مجموعه است و باید با طرحی جذاب و چاپ باکیفیت همراه شود. معمولا طراحی علاوه بر زیبایی باید هماهنگ با زمینه فعالیت سازمان شما باشد تا بتواند کاربردی تر عمل کند. به طور مثال باید بین سربرگ شرکت تولیدی آجر ساختمانی و شرکت طراحی و دکوراسیون تفاوت هایی قائل شد.  بنابراین باید مناسب با شغل و مخاطب و هدف سازمان اقدام به چاپ سربرگ و دیگر اقلام ست اداری نمود.

چاپ سربرگ برای ادارات

چاپ افست و دیجیتال برای سربرگ

برای اینکه چاپ سربرگ افست یا دیجیتال را انتخاب کنید لازم است تا ابتدا تفاوت آنها را بدانیم. چاپ افست در تیراژ بالا انجام میشود زیرا مقرون به صرفه تر و ارازن تر است. چاپ افست برای اقلام ست اداری از رایج ترین انواع چاپ است و هزنینه ها را به میزان زیادی کاهش میدهد.

دیگر مزیت چاپ سربرگ به صورت افست این است که از تنوع زیادی برای انتخاب کاغذ برخودار خواهید بود. برای چاپ در این روش میتوانید انواع زیادی از کاغذ را انتخاب کنید و برای سربرگ استفاده نمایید. توجه داسته باشید که چاپ افست برای تعداد بالای سربرگ مناسب است. برای چاپ سربرگ در تعداد محدود بهتر از چاپ دیجیتال استفاده نمایید.

کیفیت چاپ سربرگ به صورت افست بالاست و بسیار مناسب می باشد. تفاوت مهم این روش با چاپ دیجیتال این است که تنوع رنگی برای آن زیاد است. ار چاپ دیجیتال برای چاپ تعداد محدود استقاده میشود زیرا هم گران تر است و هم دستگاه توان چاپ بالا را ندارد.

اگر به دنبال چاپ سربرگ اختصاصی به صورت طلاکوب یا با رنگ خاص هستید تنها چاپ افست پاسخ گوی نیاز شما خواهد بود. کیفیت بالا و امکان چاپ در تعداد بالا به اضافه هزینه پایین مجموع مزایایی است که چاپ سربرگ را مقرون به صرفه و پر طرفدار گرئه است. برای هرکدام از اقلام اداری به ویژه چاپ سربرگ حرفه ای برای ادارات لازم است تا چاپ به صورت افست انجام گیرد.

چاپ سربرگ حرفه ای برای ادارات

چاپ حرفه ای سربرگ را از آراکس بخواهید!

برای هر اداره و سازمانی جهت نامه نگاری بین سازمانی یا درون سازمانی لازم است تا به چاپ سربرگ اقدام کند. علاوه بر این نباید از قدرت برندسازی و بازاریابی سربرگ هم غافل شد. پی لازم تا چاپ به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا انجام گیرد تا توجه همه را به برند شما جلب کند. آراکس پرینت همواره تلاش میکند تا با به کارگیری دستگاه های مدرن و به روز و نیروی متخصص محصولات چاپی باکیفیت و مرغوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد. برای اطلاع از انواع خدمات چاپی و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.