چاپ سربرگ فوری و ارزان

چاپ سربرگ چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ چاپخانه آراکس


چاپ سربرگ فوری و ارزان

سربرگ برگه ای است که برای نوشتن نامه ها و مکاتبات اداری اقدام به چاپ و استفاده از آن مینماییم. اندازه معمول برای چاپ سربرگ قطع A4 و A5 است. سربرگ یکی از بخش های مهم اداری و اوراق سازمانی است که در حقیقت معرف هویت سازمان و شرکت می باشد. چون مبادلات و مکاتبات از طریق سربرگ اتفاق می افتد پس طراحی و چاپ آن اهمیت زیادی دارد.

سربرگ یکی از اعضای مهم در چاپ ست اداری است که میتواند حاوی نامه ها، فاکتورها و قراردادها باشد. برای یک سازمان، طراحی و چاپ سربرگ بسیار مهم و ضروری است و کاربرد زیادی دارد. از این جهت باید به افراد متبحر و حرفه ای سپرده شود تا نتیجه مورد نظر را برای ادارات داشته باشد. برخی سازمان ها نیاز به چاپ سربرگ فوری و ارزان دارند که میتوان از روی فایل سربرگ اقدام به این کار نمود.

المان های مهم مورد استفاده در سربرگ  لوگو و عنوان هستند. این موارد در بالای سربرگ چاپ میشوند و باید به عنوان یک اصل خاص به حضور آنها در سربرگ توجه کرد. در مواردی میتوان با توجه به روحیه سازمان و محدوده کار برای این المان ها محل دیگری را در نظر گرفت. این مسئله به سلیقه کارفرما و هویت سازمان مربوط میشود.

در نظر داشته باشید محل قرار گیری لوگو و نام شرکت نباید لطمه ای به چاپ سربرگ وارد کند. ابعاد لوگو باتوجه به شکل و طرح آن میتواند بین 5 سانت تا 15 سانت باشد. این اندازه با توجه به اندازه استاندارد تعیین شده و قابل تغییر نمی باشد. نکته مهم دیگر درباره عنوان نامه است که باتوجه به ظاهر سربرگ محل قرار گیری آن تعیین میشود.  عنوان اما همیشه در بالای سربرگ قرار میگیرد و نوع فونت آن باید با نامه هماهنگ باشد.

چاپ سربرگ فوری

چیدمان سربرگ چگونه است؟

چیدمان سربرگ برای چاپ سربرگ فوری و ارزان تحت تاثیر عوامل بصری میتواند چپ چین یا راست چین باشد. حتی میتوان برای چیدمان سربرگ ساختاری غیرمنظم در نظر گرفت و برای آن تنوع قائل شد. اما نکته با ارزش و مهم این است که فونت در نظر گرفته شده باید خوانا و در اندازه مناسب باشد. استفاده از افکت های گرافیکی را در چاپ سربرگ فراموش کنید.

عناوینی چون تاریخ و شماره نامه و پیوست در سربرگ همیشه در قسمت بالا و چپ با فونت کوچک درج میشوند. عناصر بصری نیز بنابر ست ادرای میتوان در نظر گرفت. در زمان طراحی باید به یکدست بودن اجزا و هویت بصری توجه کرد.

زمینه سربرگ باید بدون رنگ باشد تا مشکلی در نگارش و تایپ متن ایجاد نکند. بنابر سلیقه کارفرما میتوان پس زمینه محو کمرنگ برای چاپ سربرگ در نظر گرفت. زمینه سربرگ در زمان پرینت سیاه و سفید موجب سیاه شدن و ناخوانایی متن میشود. طراحی سربرگ در قطع گوناگون و با گرافیک متفاوت میسر است.

مطالب پربازدید :

ملزومات چاپ پاکت نامه 

هزینه چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ ست اداری و تبلیغاتی

چاپ ست اداری

نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ 

از عناصر مهم در چاپ سربرگ فوری و ارزان برای نامه های اداری، رعایت حاشیه و فاصله از لبه کاغذ است. معمولا اندازه حاشیه از یک سانت کمتر است و به مواردی مانند جنس کاغذ، طرح سربرگ و فونت قلم نیز ارتباط دارد. برای سربرگ معمولا کاغذ تحریر 100 گرمی در نظرگرفته میشود. طرح سربرگ باید متناسب با نوع کار سازمان یا اداره باشد. به کارگیری المان هایی که قبلا مشخص شده است در طراحی و چاپ سربرگ مهم و تاثیرگذار است.

فونت قلم برای سربرگ بین 10 تا 14 پوینت است و در سربرگ A5 این فونت تغییری نمیکند. نوشتار و فونت در هر دو کاغذ A4 و A5 به یک اندازه رعایت میشود. چاپ سربرگ A5 برای نامه های دورن اداری و مکاتبات کوتاه انجام میگیرد و باید عنصر بصری آن منطبق با چاپ ست اداری باشد. نحوه گرافیک در سربرگ در قطع های مختلف تغییری نمیکند و یکسان است. یک سربرگ زیبا نقش زیادی در موفقیت برند شما خواهد داشت. بین یک سربرگ ساده و یک سربرگ حرفه ای فرق زیادی وجود دارد. یک چاپ با کیفیت و طراحی جذاب میتواند فرصت خوبی را برای تبلیغ و بازاریابی ایجاد کند و مشتریان زیادی را برای شما جذب نماید.

چاپ سربرگ فوری و ارزان برای کارها و نامه های اداری انجام میگیرد پس ضروری است تا متناسب با دستگاه پرینت طراحی شوند. اگر اندازه کاغذ بیشتر باشد طبیعتا در زمان پرینت و چاپ مشکل ایجاد خواهد کرد. در چاپ سربرگ به ذکر اطلاعات شرکت تان توجه نمایید تا سربرگ شما کاربردی و موثر باشد. مشتری باید به اطلاعات شما سریع و آسان دست پیدا کند.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه :

5 نکته اصلی در طراحی و چاپ بروشور 

چاپ سربرگ فوری و ارزان

چاپ سربرگ فوری برای ادارات 

راه های زیادی وجود دارد تا چاپ سربرگ فوری و ارزان را برای سازمان خود دلخواه و موثر کنید. یک سربرگ ویژه میتواند تاثیر زیادی در بازاریابی و تبلیغ برای سازمان شما داشته باشد. پس برای چاپ ست اداری و سربرگ این کار را از یک چاپخانه حرفه ای بخواهید. چاپخانه آرکاس با بیش از سی سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات آماده همکاری با سازمانها و ادارات می باشد. برای استعلام قیمت چاپ فوری سربرگ و چاپ ست اداری میتوانید از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.